Spotřebováno: Únor 2015

5:26:00 PM

Hezkou sobotu :))

Dnes je konec února (o můj bože, už je to tu zase :D) a to znamená, že dnes projdeme mé smetí za poslední měsíc :D. Vypotřebovaných produktů mám poměrně dost, ale myslím si, že už byli i horší měsíce :). Opět se mi sešla pěkná směs - dekorativka, pleť, tělo, vlasy :). Tak pojďme na to a začneme dekorativkou!


Mám celkem 3 produkty - řasenku, korektor a balzám na rty. Korektor.. Hehe... Víme o co se jedná, takže jedeme dál :D. Vypotřebovala jsem řasenku Miss Manga Mega Volume od L'Oréal Paris. Byla opravdu super. Kartáček byl klasický štětinový a tvarovaný do kónického tvaru. Co se formulace týče, tak řasenka byla opravdu černá, ani ne moc mokrá, ani suchá - tak akorát. Mně osobně se nerozmazávala ani mi neopadávala pod oči. Já většinou používám dvě řasenky dohromady a tahle byla super s Rimmelkou s arganovým olejem. Určitě doporučuji všem :). A posledním produktem v této partě je balzám na rty Carmex. Carmex je taková stálice v kosmetickém světě, všichni si ho chválí, a tak jsem ho musela taky zkusit. Koupila jsem si originální složení v kalíšku. Jedinou nevýhodou kalíškových balzámů je to, že do nich musíte strčit prst a pak skončíte s upatlaným a lepivým prstem :D. Balzámek voněl velice příjemně, tak nějak přírodně a na rtech lehce chladil. Byla jsem velice spokojená, protože dokázal zklidnit a krásně prohydratovat moje stále suché rty. Dostupná je i třešňová verze a pokud se nemýlím, tak snad i vanilková a nějaká citrusová. Pokud tedy hledáte nějaký účinný balzám, určitě doporučuji Carmex. 


Essence Stay All Day 16h Long-lasting Concealer 
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 80 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann 

Miss Manga Mega Volume 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 200 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo DM

Carmex Original Lip Balm
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 89 Kč
kde koupit: třeba tady


Další skupinu produktů tvoří krémy. Spotřebovala jsem tělové mléko od Yves Rocher v limitované vánoční vůni. Loni YR nabízel pečené jablko, letos to byla karamelová hruška. Vůně byla naprosto luxusní a slaďounká. Já mám tato tělová mléka ráda, protože jsou lehká, ale přitom dostatečně vyživující. Jedinou nevýhodou je balení. Jde o klasickou plastovou flašku se šroubovacím uzávěrem, no a když si mléko vylijete do rukou, pak musíte mastnými prsty lahev zavírat. YR ale samostatně prodává pumpičky, ale to je dalších cca 50 Kč navíc. Objem lahve je 400 ml, což je opravdu dost a lahvička mi většinou vydrží tak 2 měsíce. Druhým krémem je krém na ruce od Essence. Náhodou jsem ho zahlédla u nás v Rossmannu a chtěla ho vyzkoušet. Šlo o vůni sušenky a madle. No nevím, nebyla jsem úplný fanda této vůně, ale samotný krém byl fajn. Poměrně hutný, takže stačilo maličko. Znovu bych ho asi mít nemusela, znám lepší krémy na ruce.


Yves Rocher Pear Caramel Body Lotion
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 140Kč
kde koupit: v kamenných obchodech YR 

Essence 24h Hand Protection Balm 
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 60 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann


Do předposlední party jsem nastrkala věci, co mají něco na starost ohledně péče o pleť. Nevím jestli je to zákon schválnosti, ale občas se mi stane, že během týdne vypotřebuju všechny gely na mytí obličeje :D. První byla čistící pěna od Missha. Já měla tu se zeleným čajem, která se hodí pro mastnou a problematickou pleť. Tahle pěna byla naprosto super! Z tuby šla jako hustý krém a po přidání trošky vody se opravdu napěnila a z obličeje mi smyla naprosto vše - makeup, řasenku i linky. Navíc já miluju pocit naprosto čistého obličeje, jako když přejedete prstem po skle :D, a tahle pěna mi tenhle pocit dávala :). Takže super. Spotřebovala jsem i mycí gel od Himalaya Herbal. Tento čistící gel byl v lahvičce ve formě klasické tekutiny, ale z aplikátoru vyšel jako lehká pěna. Byl jemný a nechával pleť jemnou a hebkou. Já ho ráda používala ve dnech, kdy jsem na sobě neměla žádný make-up nebo jen minimum. Pokud tedy hledáte opravdu jemný čistící přípravek na pleť, tak tenhle bude fajn :). Posledním mycím gelem je vlastně peeling od Garnier. Já tyhle peelingy miluju. Jsou jemné, ale přitom odstraní odumřelou kůži a zanechávají pleť jemnou :). Já je většinou používám i na odlíčení a fungují skvěle :). Tenhle od Garnier je můj oblíbený. Momentálně mám v koupelně trošku jiný a myslím, že spíše preferuji tento :). Předposledním produktem je toner od Mixy. Tuto značku jsem zkoušela vůbec poprvé. Mixa se specializuje na produkty pro lidi s citlivou pletí. Já jsem kolem Vánoc měla s pletí poměrně problémy a měla jsem na očních víčkách ošklivou vyrážku, tak jsem chtěla používat něco, co nebude pleť ještě víc dráždit. Toner byl v pohodě, ale nic extra to nebylo, takže znovu bych ho asi nekoupila, ale pokud máte opravdu citlivou pleť, koukněte po něm a třeba vám bude vyhovovat. Poslední věcičkou je maska od Freeman. Tohle byla čokoládovo jahodová. No, ta barva :D. Jako kdybyste si na obličej roztírali... :D. Vy víte co :D. Ale co se účinků týče - určitě jsem od Freemanu zkoušela už lepší masky, jako jsou třeba ta okurková nebo ta z mrtvého moře. Takže znovu bych asi nekoupila, ale byl to fajn relax. Jinak tyto malé pytlíčky mi většinou stačí na 2 - 3 použití, což je super :).


Missha Creamy Latte Greentea Cleansing Foam
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 168 Kč
kde koupit: třeba zde

Himalaya Herbals Purifying Neem Foaming Face Wash
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: 126 Kč
kde koupit: například tady

Garnier Pure 3 in 1 
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 130 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

Mixa Soothing Toner 
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 110 Kč
kde koupit: já kupovala v drogérii Rossmann

Freeman Facial Clay Mask Chocolate and Strawberry
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 35 Kč
kde koupit: v drogériích Rossmann nebo na internetu


A už nám zbývají pouze dva produkty a máme to z krku :). S mamkou jsme spotřebovaly sprcháč od Fa. Musím říct, že krááásně voněl, ale byl poměrně hodně tekutý, takže mi většinou uteklo až moc a půlka bohužel vytekla do vany, takže byl vyplácaný poměrně rychle. Kdyby byl o chlup hustší, určitě bych ho měla raději :). Produkty od Fa jsou ale super levné, takže to není zas taková hrůza. A posledním produktem je olejíček na vlasy od Avonu. Kdysi jsem vám o něm už psala a toto byla moje druhá lahvička. Myslím si, že tento olej opravdu zabraňuje třepení konečků, protože ho používám po každém umytí vlasů a konce nemám vůbec roztřepené :). Zařazení oleje do vaší péče o vlasy je hodně důležité, jen je třeba se naučit, jak s nimi pracovat, aby vám vlasy nezatěžovaly a nemastily :). Já ho určitě koupím znova, ale nemám v okolí žádnou Avon lady, ale až budu objednávat něco z Parfums, určitě ho přihodím do košíku, protože stojí pár korun a přitom dělá velkou službu :).


Fa Nutri Skin Acai Beery
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 40 Kč
kde koupit: v supermarketech a drogériích

Avon Advance Techniques Daily Shine Dry Ends Serum
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 67 Kč
kde koupit: u Avon lady nebo třeba tady



Hotovooooo :)) Další díl Spotřebováno je za námi :). Doufám, že jsem vás inspirovala ke koupi nějakých produktů a že vás tenhle článek bavil :). Příští týden se snad dočkáte nějakého článku, ples se blíží, ale nechci vás zanedbávat :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. tak tým korektorom od Essence si ma prekvapila, asi sa naň pozriem v drogérií :)
    ľúbezná

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě na něj koukni :) ja jiny nepoužívám :) ja si kupuji odstín 10 :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts