Samoopalovací pěna St. Moriz

5:16:00 PM

Ahoj lidi :)

V mém Wishlistu jsem vám psala o samoopalovací pěně od St. Moriz. Jelikož jsem ji už párkrát použila řekla jsem si, že vám napíšu, jaký má efekt, co dělat, než začnete pěnu nanášet a vše kolem :). Já si pořídila odstín Dark, což je nejtmavší odstín, ale nebojte se, nijak extra tmavě vypadat nebudete :). V Čechách jsem objevila pouze jednu stránku, která St. Moriz nabízí a samostatnou pěnu v požadovaném odstínu neměli na skladě, tak jsem si koupila celou sadu, ve které je i aplikační rukavice (kterou musíte pěnu nanášet), bronzer a tělová emulze se třpytem na podtržení opálení. Tak myslím, že k úvodu je to vše a pojďme na to, jak správně pěnu aplikovat. 


Celý proces musíte začít tím, že si připravíte pokožku na aplikaci. Já většinou začínám den před tím, než vím, že se chci "opalovat". Začnu tím, že si napustím horkou vanu, aby kůže hezky změkla. Teď je správný čas si oholit nohy a jiné části těla :D. Pokud byste se chtěli oholit po aplikaci, žiletkou byste si opálení akorát stáhli, stejně jako v létě s normálním opálením od sluníčka. Poslední věcí, kterou se vaně dělám je to, že si vezmu tělový peeling (hrubší) a nějakou žínku a sedřu ze sebe odumřelé částečky kůže, na které by se mohla pěna příliš chytat a byli byste flekatí. Zaměřte se hlavně na kotníky, kolena, lokty a zápěstí - zkrátka na místa, kde je kůže přirozeně sušší. Uvidíte, že po peelingu bude vaše pokožka hezky jemná :). No, pak vylezte z vany a usušte se :D. Teď doporučuji vzít hutnější, mastnější a výživnější tělový krém nebo máslo a pořádně se prohydratovat. Opět se zaměřte na kolena, lokty, kotníky a zápěstí, protože tato místa budete mít po opálení tmavší, pokud budou suchá. Já ráda používám buď kokosový olej nebo jiný tělový olej, a nebo třeba tělové máslo. Tím pro mě příprava končí a jdu spát :). 

Další den je den D. Kupříkladu dneska, je sobota. Večer jdu na ples a chci být opálená, tudíž jsem pěnu nanášela ráno (cca 8:30). Normálně ale mám přípravný den večer v týdnu, druhý den jdu klasicky do školy a pěnu nanáším až večer a jdu v ní spát. Dnes ji ale nechám působit přes den a večer, než se začnu chystat, tak zbytky barvy smyju. 

V den D - je jedno, jestli ráno, dopoledne nebo večer - skočte rychle do sprchy. Potom se opět namažte krémem, ale POZOR! Tentokrát použijte něco mnohem lehčího, co se rychle vsakuje. 

Teď už je čas na to, abyste na sebe naplácali šedohnědou pěnu. Já začínám od nohou. Nasadím si aplikační rukavici, která má ze strany, která je na dlani takovou jemnou houbovitou strukturu, která rovnoměrně aplikuje pěnu po vašem těle. Zevnitř na této pórovité straně je vrstvička plastu, takže vám pěna neprosákne a neobarví dlaně. Nemusíte s bát, že pak budete mít ručičky jako Umpalumpa :D. Používaní vašich prstů výrazně nedoporučuji, protože ruce už nikdy neumyjete tak, aby byly naprosto čisté a bez barvy. Co se nohou týče, na rukavici si dám tak 3 pumpičky pěny a začnu ji zapracovávat na stehno. Na lýtko mi stačí většinou 2, někdy 3 pumpičky. Musíte nohy různě natáčet, abyste pěnu dostali do všech záhybů kůže. Tím, že je pěna barevná, tak v pohodě vidíte, kde jste pěnu nanesli a kde vám kousíček chybí. Takže si dejte načas a udělejte vše pečlivě, abyste nakonec nebyli jako Dalmatin. Co se nártu týče, tak ty dělejte jako poslední a nepřidávejte žádnou novou barvu, pouze nárty přejeďte tím, co vám na rukavici zbylo a nezapomeňte natřít i strany nártu a meziprstí. Vypadá to opravdu nepěkně, když máte po straně chodidla hnědou linku a bílé meziprstí mezi hnědými prstíky :D. Takže na nárty pozor :). 


No, a stejný proces opakujte po celém těle. 2-3 pumpičky na ruce (nezapomeňte na podpaží. S záprstím (myslím opačnou stranu dlaně :D) postupujte stejně jako s nárty - takže nepřidávejte žádnou novou barvu a každý prst vezměte do rukavice a jemně ho obarvěte. I ruce všelijak ohýbejte a natáčejte, aby se pěna dostala do všech míst a netvořila vám různé linie nebo flíčky. Na břicho, prsa a hrudník používám cca 4 pumpičky. Co se zad týče, tak to je vždycky oříšek :D. Provádím různé parapohyby, abych pěnu dostala po celých zádech a neměla uprostřed zad bílý flek :D. Je to docela sranda. Pokud ale nejste tak ohební, poproste někoho o pomoc :). Bude to rozhodně rychlejší :). Nezapomeňte na krk jak zepředu, tak zezadu.

Já osobně si nenatírám obličej, protože za A) nechci, aby se mi náhodou začali tvořit pupínky, a za B) tím, že si obličej každý den pořádně myju, tak by barva stejně hned slezla. 

No, a na závěr si většinou stoupnu před zrcadlo a celá se zkontroluju, jestli někde nemám pochybné šmouhy a fleky. Tím natírání končí. Rukavici potom klasicky umyjte tělovým mýdlem a ona ze sebe pustí všechnu barvu a bude jako nová :). Ovšem doporučuji rukavici mít až několik hodin po aplikaci, jelikož pokud to uděláte hned, cákající voda na vás udělá flíčky a výsledek opálení nebo jednotný :). To je jen takový malý tip. 

Po této fázi, si na sebe vezměte volné a raději tmavé oblečení. Pokud se natíráte večer, jděte klasicky spát a ráno smyjte zbytky barvy. Nechce pěnu působit minimálně 6 hodin, abyste docílili plného výsledku. Takže já, když jsem se "opalovala" kolem půl 9, tak se půjdu umýt tak v 5, zkrátka na sobě nechám pěnu co nejdéle je to možné. Ve sprše z vás poteče jemně hnědá voda, potom se opatrně osušte a voila - máte přirozené opálení :). Vypadá to opravdu krásně. Nikdy se mi nestalo, že bych byla oranžová. Vypadá to spíš, jako bych se vrátila od moře :). Opálení vám vydrží tak týden. Během této doby se pravidelně mazejte lehkým krémem a snažte se ve vaně moc nedrhnout :). Pokud totiž bude vaše kůže suchá, opálení vám začne praskat a je to prostě e.e :D

Až se budete chtít opálení zbavit, stačí vzít opět peeling a žínku a barvu ze sebe odrhnout :). Tímto krokem pro vás může začít nový opalovací cyklus a všechny kroky pojedete od znova :). 

Pokud vám nestačí jedna vrstva, můžete po zaschnutí nanést druhou a potom budete super hnědí, ale mě jedna vrstva přijde akorát :). Myslete i na to, že budete muset používat tmavší make-up, abyste barevně sjednotili bílý obličej s tmavým tělem :). 

NIKDY NEVYBÍREJTE MAKE-UP PODLE BARVY OBLIČEJE, VŽDY PODLE BARVY HRUDNÍKU!!!



Ještě bych měla zmínit, že pěna tak zvláštně voní :D. Někdo to popisuje jako pečené kuře, já úplně nevím, jak to říct, ale růže nebo ananas to nejsou :D. Nemusíte se ale bát, protože vůně po chvilce vyprchá :). Ještě dávejte první den pozor, a s čerstvou vrstvou pěny se nepoťte nebo neotírejte o světlé oblečení nebo ručníky. Mohli byste být nemile překvapení. 

Bez pěny > po nanesení > po umytí

Doufám, že jsem pokryla vše, co je nutné vědět :). Pokud by vás zajímalo něco, o jsem nezmínila, určitě napište do komentářů a já vám ráda odpovím :). Určitě si přečtete informace na lahvi :). Proces natírání může být lehce zdlouhavý, ale výsledek drží několik dní a je to rozhodně zdravější, než chodit do solárka, ze kterého jsem stejně nikdy takto opálená nebyla :). Doufám, že se vám tento článek líbil a třeba teď i vy vyzkoušíte samoopalovací pěny :). St. Moriz má skvělý poměr ceny vs. kvality a myslím, že za takovou cenu nic lepšího nenajdete :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

6 komentářů

  1. super recenzia, pena je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuji a musím jen souhlasit :) používám ji i teď :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ahoj, ja by som sa chcela opytat ci ti nespini oblecenie po aplikacii. Ja penu pouzivam tesne pred spanim a cele pyzamo mam zvnutra hnede :D.
    A ešte sa chcem opytat, ako casto sa natieras? 1x do tyzdna?
    Ďakujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) oblečení se mi nešpiní, většinou se natřu večer, chvilku počkám, než to pořádně uschne a do postele jdu ve volnějším oblečení - takže většinou tričko a dlouhé kalhoty od pyžama :) Když si chci opálení udržet delší dobu, tak většinou jednou do týdne :)

      Delete
    2. Aha tak, asi musim dlhsie pockat na uschnutie :) Dakujem pekne za rady, radost pouzivat nieco co je cenovo dostupne a urobi krasnu farbu ;)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts