Opravdu to funguje? | Nivea Men Sensitive After Shave Balm

6:00:00 PM

Ahoj, ahoj :))

Pokud trochu sledujete videa na YouTube, už jste možná slyšely o používání pánského balzámu po holení jako primeru na obličej. Já to poprvé viděla u NikkieTutorials, která s tímto nápadem přišla a postupně se tento trend začal rozšiřovat na další kanály. Já tento balzám mám doma už dlouho, protože ho používám po holení podpaží, aby se mi neudělaly červené pupínky :D. Tak jsem si asi před půl rokem řekla, že to taky vyzkouším a výsledek? Naprostá pecka!


Možná se může zdát trošku divné, dávat si na obličej pánský krém po holení, ale zrovna ten od Nivea obsahuje glycerin a co takový glycerin dělá? Naprosto skvěle na sebe váže cokoliv, co dáte navrch. Glycerin je i v Fix+ od MAC. 

Takže než si začnete aplikovat make-up, dejte si na prsty trošku balzámu a začněte ho masírovat do pleti. Aplikujte ho po celém obličeji, dokud nezačne být trochu lepivý. Až dojdete do fáze, kdy balzám začne být ulepený, potom klasicky aplikujte tekutý make-up. Jelikož je to pánský produkt, má takovou typickou vůni, ale mně osobně to nevadí a tato vůně na obličeji rozhodně nedrží, po chvilce vyprchá.

Celé vaše líčení bude vypadat skvěle i po celém dni a budete se až divit, jak skvěle to funguje. Mně líčení začíná mizet kolem nosu a brady, ale s tímto primerem drží vše celý den. Tento balzám se dá v drogérii sehnat za cca 200 Kč, což je oproti primerům ze Sephory naprosté nic. Navíc je to velká lahvička, potřebujete malinko produktu, takže vám vydrží opravdu dlouho. Balzám je navíc i hezky hydratační, takže slouží i jako krém. 

Určitě tento trik vyzkoušejte a děkujte mi až potom :D. Jinak konkrétně se balzám prodává s papírové krabičce a raději si kupte verzi Sensitive. Já si tuto vychytávku nemůžu vynachválit. Přítel se na mě trošku divně díval, ale čert to vem :D 




Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak zrovna dneska jdu do Rossmanna, tak ho tam koupím, určitě ho tam budou mít! Když já hlava dubová nezapomenu :D

    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nesmíš zapomenout :D kdyžtak potom napiš, za kolik si ho koupila :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts