Zoeva Naturally Yours | Konec měsíce: Leden 2016

6:00:00 PM

Nazdárek :))

Přináším slíbený Update k mému novému projektu na blogu, kdy si každý měsíc zvolím jednu paletku se stíny, kterou budu výhradně používat a na konci měsíce vám vše vyhodnotím :). Pro tento měsíc jsem zvolila Naturally Yours od Zoevy a o celém projektu si můžete přečíst ve článku ze začátku měsíce. Jenže teď už je konec ledna a to znamená, že jsem měla měsíc na to, abych paletku pořádně využila a udělala si na ni pořádný názor. Takže?


Zprvu chci říct, že jsem na sebe fakt pyšná, protože kdykoliv jsem chtěla použít stíny, tak jsem použila jen ty z paletky. Pokaždé když jsem se líčila, tak jsem se snažila nezapomenou na stíny a nějaký z paletky použít. 

Takže nejvíc jsem používala odstín Soft & Sexy do očního záhybu, mix Pure a First Love pod obočí a na celé víčko. To byla opravu nejčastější kombinace. Na víčko jsem několikrát šoupla i Smooth Harmony nebo Casual Elegance. To je pět stínů z 10ti, které jsem využila opravdu maximálně.

Ale v paletce je ještě 5 stínů, které jsou rozhodně tmavší a více výrazné. Párkrát jsem sáhla po Timeless Chic nebo Slow Dance pro vytvoření přirozené linky, ale to bylo opravdu snad jen dvakrát. Zbylé 3 stíny jsem bohužel nepoužila ani jednou, protože jsou pro mě na každodenní nošení opravdu tmavé.

Škoda byla, že jsem v lednu neměla žádnou společenskou akci, jako třeba ples, na kterou bych se výrazněji nalíčila. Celý měsíc šlo opravdu o každodenní rychlé líčení, které mám ráda přirozené a nijak extra výrazné, takže kvůli tomuto faktoru paletka nebyla plně využita.


Musím ale říct, že Naturally Yours je perfektní kousek. Pokud doma chcete mít jednu jedinou paletku, se kterou vymyslíte líčení na každý den i něco výraznějšího, tak tohle je přesně ono. Nemusíte sahat po jiných stínech, těchto 10 vám samo o sobě stačí. 5 matných a 5 lesklých stínů má super kvalitu, jsou pigmentované a dobře se aplikují. Na tuto paletku mám celý velký článek i se swatchi, takže zapátrejte a můžete si o ní přečíst víc. 

Abych viděla nějaký velký úbytek v množství stínů, musela bych paletku výhradně používat ještě tak jeden měsíc, ale jsem spokojená s tímto projektem, protože mě opravdu dožene k tomu, abych využila vše, co doma mám a do čeho jsem investovala. 


A co vy? :) Přidali jste se ke mně a dali si stranou pár věciček, které chcete pořádně prozkoumat a využít? :) Nezapomeňte odebírat můj blog, abyste třeba nepřišli o článek, ve kterém vyberu kousek pro další měsíc :).


Mějte se a smějte se :))))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts