Každodenní make-up z drogérie a kolik stojí? | Update 2016

6:00:00 PM

Zdravíčko :))

Napadlo mě, že bych vám mohla napsat aktualizovaný článek o mém každodenním líčení, i když se asi nebude moc lišit od toho posledního :D. Tohle jsou produkty které opravdu používám každý den, pokud potřebuji rychle vyběhnout ven a vypadat nějak prezentovatelně :D. Někdy aplikuji stejné produkty, ale v minimálním množství a mohla bych to nazvat "no make-up make-up". V mém každodenním líčení moc neexperimentuji a používám pořád ty stejné produkty, protože vím, že mi sedí a je na ně spolehnutí. Abych tento článek trošku ozvláštnila, řekl jsem si, že vám ke každému produktu napíšu orientační cenu :).



Se jmenováním produktů pojedu postupně podle toho, jak si je aplikuji na obličej :).

Můj každodenní "make-up" je vlastně korektor od Essence v odstínu 10. Už musíte být úplně mega otrávení, protože i ničem jiném vlastně nemluvím :D. Má střední krytí a hlavně je dostatečně světlý, což mi v zimě vyhovuje. Drží hezky celý den a dává obličeji takový zdraví dojem, protože není matný a pleť nevysouší. Koupit ho můžete v Rossmannu za cca 75 Kč.


Jako další produkt používám pudr. Už několik let je to Rimmel Stay Matte v odstínu Transparent. V létě sahám po trošku tmavším odstínu, protože mám pocit, že na tmavší pleti zanechává takový popelavý film. Každopádně tenhle pudr je super - hezky zmatní, je jemně namletý a dlouho vydrž. Jedinou nevýhodou je to, že nemá zrcátko a není na zaklapnutí, takže do kabelky bych ho radši nedávala. Sehnat se dá za cca 100 Kč (ale na internetu jsem ho teď kupovala za 65 Kč :D). 


Po pudru následuje bronzer. Mým oblíbeným je Smooth Skin Bronzing Face Powder v odstínu Sunny od NYC. Je zcela matný, pleť hezky "zahřeje". Já s ním hlavně bronzuji, ale v malém množství by se dal využít i na konturování. Nanesu ho na lícní kosti, hranici vlasů, na hrany nosu a na dolní čelist. Obličej opticky zúží a hlavně vnese zpět trošku života po tom, co jsem matná jako stěna po obyčejném pudru :D. Kupuji ho v Rossmannu za nějakých 85 Kč. 


Abych řekla pravdu, tak tvářenky měním poměrně pravidelně. Mezi mé oblíbené patří Peach Blossom od Jordany (cca 50 Kč), nebo Pixie Pink, Rose Gold a Life's a Peach od Sleeku (cca 149 Kč). Tvářenka obličej ještě víc rozsvítí a tváře působí šťavnatě a zdravě. Aplikuji ji na jablíčka tváří a stáhnu ji i směrem ke spánkům. 


Po všech pudrech na obličej následuje obočí. Mým svatým grálem je Eyebrow Kit od E.L.F.u v odstínu Ash. Používám voskovou část, aby obočí dala ostřejší tvar a vyplnila případná místečka, která jsou trošku řidší. Potřebujete opravdu malinko, protože vosk je hezky krémový a pigmentovaný, ale když se v obočí usadí, celý den se ani nehne. Seženete ho za necelých 110 Kč.



Dalším krokem je pro mě řasenka. Ty se u mě taky docela točí, ale momentálně používám Wake Me Up od Rimmelu. Voní po okurkách, řasy neslepuje, ale zároveň je hezky zvýrazní. Neopadává ani se nerozmazává. Cena se pohybuje mezi 150 - 200 Kč. 


Zbývají už jen rty. Někdy použiju jen balzám na rty, ale většinu času je to nude rtěnka. V poslední době jsem si oblíbila odstín 45 z Nude řady Kate Moss od Rimmelu. Stojí nějakých 130 Kč.


A to je vše. Toto líčení mi zabere tak 10 minut a vypadá přirozeně a svěže. Pokud mám více času, přidám rozjasňovač a nějaký světle hnědý stín do očního záhybu. Taky ráda dávám světlounký stín pod obočí. 

Když sečtu přibližné částky, tak mě každodenní líčení vyjde na nějakých 700 Kč. Myslete ale na to, že tvářenka vám vydrží i několik let. Pudr spotřebuji tak za 4 měsíce. Rtěnku mám doma taky třeba rok (pokud se jedná o každodenní odstín). Jediné co se u mě hodně točí je korektor, který mám tak na 2 měsíce a řasenka, která by se měla měnit tak po 3-4 měsících. Takže sice se to může zdát jako velká investice, ale není tomu tak, protože 3/4 každodenních produktů vám vydrží opravdu dlouho. Obzvlášť pokud používáte různé tvářenky, bronzery, rtěnky, tak se doba spotřeby ještě prodlužuje. 


Co patří mezi vaše každodenní produkty, bez kterých se neobejdete? :))

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts