Po-vánoční nákupy | Primark, DM, Ardell, Sleek, RT

6:00:00 PM

Zdravím vás a přeju hezký pátek :)

Určitě nejsem jediná, kdo má takovou malou nákupní horečku přímo po Vánocích :D. Asi si prostě musím vynahradit to, že jsem kupovala dárečky pro ostatní a pro sebe nic :D. Navíc u nás v rodině je vcelku běžné obdržet hotovost jako dárek, protože lepší dostat peníze a potom si za ně pořídit něco, co vás napadne a líbilo by se vám to, než před Vánoci v rychlosti vymýšlet nějakou blbost, jen aby se to mohlo zabalit pod stromeček. No, takže abych se konečně dostala tam, kam chci - s přítelem jsme podnikli výlet do Drážďan do Primarku, také jsem tam skočila do DM drogérie. Také jsem musela využít vánoční slevu která běžela na www.ardell.cz a také jsem si koupila 3 věcičky na www.beauty-store.cz. No a ještě jednu velkou radost mi koupil přítel, ale o tom bude celý článek :).

Začnu asi tím, co jsem si koupila v Primarku. Jak je asi jasné, koupila jsem si tam hlavně oblečení. Na internetu jsem měla vyhlídnutou krásnou bundu, ale bohužel v samotném obchodě ji neměli. Takže jsem si koupila 3 trička na běžné nošení a sportovní tričko. Potom jsem si odnesla maxi šálu, přehoz, dvoje kalhotky, kraťásky na spaní, hodinky a takovou tu náušnici co lemuje hranu ucha :D. Mimo oblečení jsem si pořídila ještě dvě svíčky, double pack vatových tamponků a úplně perfektní kosmetickou tašku :).



V německém DM jsem si koupila novou lahev šamponu, který momentálně používám doma a je fakt super. Potom jsem si koupila jiný šampon a k němu i kondicionér, který jsem nikdy nezkoušela, tak uvidíme :). Přivezla jsem si i dvě balení mého nejoblíbenějšího korektoru od Essence, protože cenově vycházel líp než u nás. A ze stejného důvodu jsem si koupila i dva kalíškové balzámy od Labella. Já mám jeden doma, který jsem si kupovala u nás někdy v srpnu, používám ho pořád a ještě teď v lednu tam nějaký produkt je. Jsem s ním fakt spokojená, takže jsem si vzala dvě jiné verze :). Ještě je k dostání klasická a malinová. 


Celý tenhle německý výlet mě vyšel asi na 100 euro, přičemž v DM jsem nechala cca 14 euro a zbytek požral Primark a parkovné :D. S Filipem plánujeme další výjezd do Primarku někdy v dubnu, abychom si šatníky vybavili na jaro a léto, ale přemýšlíme o Primarku ve Vídni, i když do Drážďan to máme asi tak dvě a čtvrt hoďky :). Takže pokud máte zkušenosti s vídeňským Primarkem, tak mi je klidně napište dolů do komentářů. 


Další nákup byl na Ardell CZ, kde jsem se zásobila mými oblíbenými řasami, které byli myslím s 35% slevou. Koupila jsem si dva páry Demi Wispies, dva páry 120 Demi a jeden pár řas Daisy. Také jsem si musela koupit nové lepidlo, takže jsem zvolila Lash Grip. Teď jsem víc jak rok měla čiré DUO, ale Lash Grip je levnější a pracuje naprosto stejně :) :D. 



A poslední balíček, co mi přišel před pár dny obsahoval 3 radosti z Beauty Store CZ. Konečně měli na skladě houbičku od Real Techniques, kterou chci vyzkoušet už asi rok, takže se moc těším :). A v neposlední řadě jsem neodolala dvoum tvářenkám od Sleeku. Doma už mám Rose Gold a Life's a Peach a používám je pořád, takže jsem si pořídila odstíny Sahara a Pixie Pink. Sleek má rozhodně jedny z nejlepších tvářenek vůbec a cenově jsou naprosto super dostupné, takže pokud doma nemáte aspoň jednu, tak vážně nevím, na co čekáte :D. Pixie Pink je světlounká růžová a Sahara taková oranžovo hnědá - na léto bude perfektní.




To je k mému utrácení vše :). Také jste využili vánočních slev a udělali si radost? :) Určitě mi o tom napište dolů do komentářů.

Také nezapomeňte odebírat můj blog, aby vám neunikl ani jeden článek :). Teď se snažím postovat v pondělí a v pátek a mám fakt radost, protože mě blogování opět baví a mám i spoustu nápadů na články. Máte ale vy nějaký nápad na článek, který byste ode mě rádi viděli? :) 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts