TOP | Leden 2016

6:00:00 PM

Zdravím vás :))

Cože? Konec měsíce? Už zase? :D No, takže neodpustím si říct, že leden utekl jako voda. Ve škole volno, tedy pokud zkouškové považujete za volno, hezky všude sníh a domácí pohodička :). Konečně jsem opět našla své nadšení pro blog a co je možná i důležitější - čas. Jsem na sebe opravdu pyšná, protože jsem celý měsíc postovala 2 články týdně. Ono se to možná nezdá, ale napsat článek není práce na půl hodiny. Toto tempo bych chtěla udržet i nadále, ale uvidíme, jak to půjde skloubit se školou. Řekla jsem si, že bych tento produktivní měsíc mohla uzavřít článkem o mých oblíbených produktech za uplynulý měsíc. Takže pojďme na to :).


Možná už v prosinci jsem začala používat šampon a kondicionér, který jsem nikdy dřív neměla. Mamka mi koupila Garnier Fructis Densify, který najdete jak v drogériích, tak v supermarketech. Údajně má zahušťovat vlasy - o tom úplně nevím, ale jinak jsem maximálně spokojená. Naprosto božsky voní a vůně ve vlasech drží. Dobře se vymývá a kondicionér nechává vlasy krásně hebké. V Německu jsem si koupila novou láhev, takže jsem ještě tak na dva měsíce zásobená :D. 


Do mého života se po delší odmlce vrátil i kokosový olej. Používám ho jako pleťový krém na noc, s přítelem ho máme i jako masážní olej.Tak jednou za 3 týdny ho používám i jako vlasovou masku. Myslela jsem, že bude super i jako tělový krém, ale mám pocit, že na kůži jen tak sedí a vlastně se moc nevsákne, takže ho potom stejně otřu do povlečení, takže od tohoto využití jsem už opustila a raději používám klasický krém. Takže pokud hledáte multifunkční produkt, se kterým by se dalo i odlíčit, tak doporučuji kokosový olej :).


Mou každodenní rtěnkou se stal odstín 45 z Nude kolekce od Rimmelu. Je to ta Kate řada a myslím, že je v nabídce kolem 5ti odstínů. Rozhodně je to tmavší odstín s hnědým podtónem, ale přesně to na sobě preferuji. Krásně voní, je hezky krémová a i když má lehký lesk, tak drží úctyhodnou dobu. Co se mi na tomto složení líbí je i to, že nezalézá do vrásek na rtech. Ještě mám odstín 42, který je světlejší, ale 45 u mě vyhrává na plné čáře :). Navíc to balení je naprosto rozkošné! 


Zůstaneme u dekorativní kosmetiky. Tento měsíc jsem velice často sahala po nové tvářence v mé kolekci - Pixie Pink od Sleeku. Psala jsem vám o ní v článku o povánočních nákupech a získala si mé srdce. Já mám moc ráda takovéto světlé, studené růžové odstíny a několik let jsem používala tvářenku od E.L.F.u, která má úplně stejná odstín. Dostala jsem se u ní až na dno, ale je poměrně tvrdá a nedrží moc dobře. Takže když jsem ji doma porovnala s touhle od Sleeku, tak hned letěla do koše a její místo zaujala Pixie Pink. Celý obličej rozsvítí a dodá mu takovou tu šťavnatost. Je zcela matná, takže ji používám pokud chci použít rozjasnovač :).


Nemohla bych napsat nejlepší produkty za leden, abych nezmínila máslo na rty od Labella. Tento balzám jsem si koupila myslím v červenci a i teď, na konci ledna ho ještě stále používám. Je pravda, že mi sice během tak 4 dní dojde, ale je naprosto božské! Prodává se v několika vůních, já si zvolila Vanilku a Makadamiový oříšek. V Německu jsem si koupila 2 do zásoby, ale ve vůních, které jsem u nás neviděla. Samotný balzám je poměrně hustý, na rtech dělá hezký lesk a hlavně je opravdu dobře vyživý a ochrání je před zimou. Když si ho dám na rty před spaním, tak ráno ho ještě cítím, což se mi s moc produkty nestává, že by dokázaly vydržet 8-10 hodin. Mohla bych psát ódy, ale pokud budete v drogérii, určitě si jeden kupte. Nebudete litovat :).


Tento měsíc bych chtěla zmínit i jeden parfém. Dostala jsem ho od mamky ke svátku, po tom, co se objevil v dopise pro Ježíška :D. Je to Dare od Guess. Chtěla jsem ho asi tak rok a půl a konečně ho mám :). Navíc je poměrně levný, i když je to Guess a možná by vás napadlo, že stojí víc jak 1000 Kč, tak opravdu ne :). Ale k samotné vůni - popsala bych ho jako hodně svěží a voní jako vyprané prádlo s trochou citrusu :D. To asi nedává moc smysl a asi to ani není popis, který by vás nalákal, ale pokud budete někde v parfumérii, tak se po něm podívejte a očichejte ho (viděla jsem ho i v Sephoře). Vždycky když ho nosím, tak mi aspoň jeden člověk řekne, že krásně voním a co to je za vůni. Takže za mě velký palec nahoru. Navíc ten flakon je moc pěkný a takový stylový. 


Brow Line od Zoevy. Štětec, který změnil moje obočí :D. Né, to asi přeháním, ale panebože. Proč mi doma víc jak rok ležel bez použití, i když je naprosto top? Od té doby, co si lehce dokresluji obočí jsem používala malinký štěteček od Real Techniques, který dostanete v jejich sadě štětců na oči. Myslím, že to je Detailer Brush. Ale jednoho dne jsem si říkala, že bych mohla zkusit Brow Line, který byl v sadě od Zoevy. A bože... Je naprosto super! Je hustý a rovně střižený. Je i poměrně tenký, takže když štětcem nanesu gel na obočí, můžu s ním udělat naprosto přesně rovné linie, kterými obočí orámuji a zarovnám tak celkový tvar, ale můžu ho i použít na vyplnění "vnitřku" obočí. Pokud hledáte nový štětec na obočí, tak je to tenhle! :)


A když už používáte štětce, musíte mít i něco, čím je umyjete. A tento měsíc jsem objevila, že nejlepší způsob jak vyprat jakékoliv štětce nebo houbičky, je obyčejné tuhé mýdlo. Já jich doma mám tak 5 a nikdy jsem nevěděla jak je využít, protože u umyvadla máme tekuté mýdlo na ruce, takže tuhá mýdla u nás doma moc nejedou. Ale proč ho nezkusit na štětce? Tak jsem to zkusila a ono to prostě funguje. A funguje to naprosto skvěle. O tom jak mýdlo používám jsem napsala celý článek, tak se můžete podívat, ale je to rozhodně nejlepší, nejrychlejší a nejlevnější přípravek pro štětce :). 


A to je pro tento měsíc vše! :)) Co patřilo mezi vaše oblíbené produkty? :) 
Ještě bych vám chtěla poděkovat za to, že jste celý leden četli moje články a že mě tím podporujete. Jsem neskutečně blízko 10 000 zobrazení a to je neskutečné :). Když jsem s blogem začínala, ani mě nenapadlo, že moje články ve velkém světě internetu někdo najde. 

Určitě plánuji nějakou malou giveaway jako dík :). Nezapomeňte taky odebírat můj blog, abyste nepřišli ani o jeden článek a mohli mě na téhle cestě doprovázet :). 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts