Wishlist | Update V

6:00:00 PM

Hezký únor :))

Víte jaký článek tu dlouho nebyl? Wishlist update :). Musím tedy přiznat, že jsem ho trochu zanedbávala v obecném měřítku, protože mám většinu v hlavě a už si produkty tolik nepíšu na papír. Navíc poslední dobou si píšu spíš seznamy pro jednotlivé značky, než že bych si psala seznam, kam bych naházela vše, co bych jednoho dne chtěla. Ale stačilo si k seznamu sednout a myslím si, že jsem ho celkem hezky upravila a doplnila. Každopádně kdybyste chtěli vidět můj seznam např. jen na štětce, paletky nebo třeba pro značku Milani, stačí napsat a já to velmi ráda udělám :).

Takže co jsem si z wishlistu odškrtla? :)
Vzpomněla jsem si na novější tvářenky od Sleeku, takové ty krémové, které uschnou do pudrového finishe (na blogu je na ně recenze). Také jsem si pořídila houbičku od Real Techniques a přítel mi koupil paletku od Urban Decay v kolaboraci s Gwen Stefani. Mamka mi nadělila parfém od Guess (o něm si můžete přečíst v top produktech za leden), který jsem shodou náhod na seznamu měla taky :).


Ale mnohem víc jsem na seznam připsala #shopaholic :D.
Zoeva v poslední době svou kolekci rozšířila o 10 nových štětců a od Spectrum kolekci. Musím říct, že mě láká úplně vše, ale to bych peníze musela snášet nebo nevím :D. 

Také bych chtěla zkusit tekuté rtěnky od Anastasia Beverly Hills a konturovací paletku od Kat von D. Too Faced má novou paletku Chocolate Bon Bons... Kdyby mě s ní někdo obdaroval, nezlobila bych se :D. 

Co se třeba parfému týče, tak mám vyhlídnutý Pink Sugar od Aqualina, ale ten si koupím až spotřebuji jednu z voňavek, co mám doma. 

A abych zmínila i něco trošku jiného, tak úplně prahnu po otáčecí věži na rtěnky od Zahra Beauty. Tato věž stojí cca 2000 Kč, ale je to něco, co si jednoho dne určitě pořídím, protože mi přijde, že vás to donutí používat všechny rtěnky, co doma máte a teď vám leží v nějaké krabičce. 

Taky si určitě pořídím Betty Lou-Manizer od The Balm, abych měla všechny 3 (jop, jsem magor).


Co máte vy na svém wishlistu? :) A není tu někdo, kdo by mi nějaký z mých přání koupil? :D Také nezapomeňte sledovat můj blog, abyste nepřišli o žádný budoucí článek :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts