INGLOT Freedom System Palette - MEGA FAIL | Konec měsíce: Únor 2016

1:42:00 PM

Ahojky :))

Takže dnešní update ke konci měsíce s další paletkou bude hodně rychlý :D. Stíny jsem totiž během celého února nosila jen 2x :D. Nekecám, dvakrát :D. Na konci února mi končilo zkouškové, takže to bylo jen o učení, od 15. jsem opět ve škole a jelikož chodím každý den na osmou, tak ráno použiju jen trochu korektoru a pudru a běžím ze dveří. Takže jsem si řekla, že mojí Freedom paletku od Inglotu přesunu i na březen a až na konci dalšího měsíce vám podám report :). Přijde mi to lepší než nenapsat vůbec nic nebo si tu vymýšlet, tak jsem stíny nosila každý den a bla bla. Takže se omlouvám za tenhle můj velký fail a slibuju, že se polepším! :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts