Novinky od Ardell | Flawless 803 & 804, Knotted Double Flares

6:00:00 PM

Ahoj všichni :))

V dnešním článku vám přináším pár novinek, které eshop Ardell zařadil do svého sortimentu. Před pár dny mi přišel informační email o nových produktech a nestačila jsem koukat. V nabídce je nová kolekce Flawless, která už na první pohled zaujme, protože řasy jsou opravdu výrazné, rozhodně to není nic přirozeného. Také jsou nové trsové řasy Double Flares. Spojila jsem se s lidmi od Ardell a velmi laskavě mi poskytli 3 produkty na recenzi, za což ještě jednou velmi děkuji :). Vybrala jsem si Flawless 803, Flawless 804 a střední Double Flares. Takže se na ně pojďme podívat :).


Začnu s trsovými řasami Double Flares, které mám v Medium verzi. K dostání jsou i Short a Long. Balení obsahuje 56 trsečků řas, které jsou svázané malým uzlíkem, který usnadňuje následnou aplikaci. Já jsem hrozně dlouho chtěla trsové řasy vyzkoušet, protože jich na oko můžete nalepit kolik chcete a tak s nimi vytvořit hodně výrazný nebo naopak přirozenější vzhled, než byste byli schopní s klasickými páskovými řasami. Pokud chcete extra efekt, můžete kombinovat jak páskové, tak trsové řasy. Tyto nové trsy jsou jiné od těch tradičních tím, že jsou objemnější a vytváří tak výraznější pohled. Trochu jsem se obávala aplikace, ale je to naprosto bez problému. Pokud necháte lepidlo dostatečně dlouho "odpočinout", aby trochu zaschlo, uzlíky se potom hezky přichytí a nikam necestují. Doporučuji použít pinzetu, protože je to poměrně delikátní práce a myslím, že prsty by se to moc dařit nemuselo :). Samozřejmě i tento typ řas je znovupoužitelný, jen při sundávání buďte opatrnější, abyste jednotlivá vlákna nevytrhli z uzlíku. I co se délky týče, tak jsem velmi spokojená, protože je můžete dát jak do středu oka nebo na jeho vnější okraj. Do vnitřního koutku spíš ne, protože by to vůbec nevypadalo přirozeně. I když aplikujete umělé řasy, pořád se snažte o to, aby vypadaly co nejvíc přirozeně a myslím si, že nikomu nerostou ve vnitřním koutku stejně dlouhé řasy jako na tom vnějším.

Celé balení stojí 149 Kč a můžete ho koupit tady.


Úplnou novinkou je řada Flawless. Tato řada se vyznačuje tím, že řasy jsou ultra černé, jsou vyrobené z Premium Remi Hair a tím jsou i velmi lehké a takové roztřepené. Roztřepené v dobrém smyslu slova :D. Mají i úplně jiné balení než klasická Ardell řada - jsou umístěny na plastovém tácku, na který jsou lehce přichyceny a jsou uložené v černé papírové krabičce s rose gold rámečkem. Když jsem viděla rose gold barvu, mé srdce jen zaplesalo :D. Takže už podle balení se dá poznat, že je to taková luxusnější řada řas, kterou firma Ardell nabízí.

Styl 803 je hooodně výrazný. Ve vnějším koutku jsou řasy kratší a směrem ven se prodlužují, takže na oku vytváří krásný kočičí efekt. Rozhodně se hodí spíš pro výrazné líčení očí, protože řasy jsou velmi hustě u sebe a myslím si, že u looku bez očních stínů by nevypadaly úplně nejlépe. Řasy mají silnější pásek, takže je při aplikaci potřeba trocha trpělivosti a zkušeností. Rozhodně to ale není nic neproveditelného, jen to chce nechat lepidlo dostatečně zaschnout, aby se spíš táhlo a řasy tak nikam neklouzaly. Už kvůli silnějšímu černému pásku bych je doporučovala s (tenkou) černou oční linkou, aby se tak zamaskovala případná nepřesná aplikace. Jinak musím říct, že materiál je opravdu krásně jemný a na oku nepůsobí těžce.

Model 803 stojí 129 Kč a k dostání je na tomto odkazu.


Druhým a posledním modelem z řady Flawless, který se mi dostal do rukou, je číslo 804. Tyto krásky mi padly do oka na první pohled. Jsou tvořeny malými skupinkami řas, které se sbíhají do špiček, takže v celkovém pohledu jsou hodně husté, ale zároveň to není jen oblouk beztvarých řas. Mají do sebe moc hezkou strukturu a imitují tvar vašich řas, když si je nalíčíte řasenkou. Jsou poměrně dlouhé, takže pokud máte malý prostor mezi řasami a obočím, tak úplně nedoporučuji. Materiálem jsou stejné jako 803, stejné jsou i silnějším páskem, na kterém jsou jednotlivé řasy uchyceny. Podle mě vytváří klasický panenkovský pohled a oko hezky otevírají a dělají ho tak opticky větší. Tento model by krásně vypadal s výraznou černou linkou, klidně úplně bez stínů :).

I tento kousek stojí 129 Kč a koupíte ho tady.



Abych vše shrnula, tak jsem s výrobky značky Ardell opět velmi spokojená. Jiné řasy nepoužívám, protože za skvělou cenu koupíte perfektní produkt, který vám při troše opatrnosti bude sloužit klidně 5-8 použití, což je naprostá bomba. V nabídce je navíc nepřeberné množství stylů i barev, takže si vybere opravdu každý. Také mě velmi těší to, když za fajn značkou stojí i fajn lidé, takže zdravím pana Šimordu a ještě jednou děkuji za spolupráci :). 

Pokud byste se chtěli o řasách Ardell dozvědět víc, tak se na blogu podívejte po dvou článcích, které jsem psala dřív a nebo zamiřte přímo na www.ardell.cz :). 

Nezapomeňte odebírat můj blog, aby vám neunikl žádný nadcházející článek.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts