Milani Conceal + Perfect 2in1 Foundation + Concealer | Review, Swatches, First Impression

6:00:00 PM

Zdravím všechny :)

Dnes vám přináším recenzi na nový tekutý make-up od Milani. Na trhu je pár týdnů a já si řekla, že by bylo fajn ho vyzkoušet a také vám o něm samozřejmě napsat. Abych řekla pravdu, tak make-up je něco, co úplně nekupuji - to jsou pořád rtěnky, tvářenky a na ten úplný základ docela kašlu :D. Ale je moje předsevzetí to změnit! A vlastně vím proč make-upy moc nekupuji... Je to proto, že skoro žádný produkt není dostatečně světlý, abych ho mohla nosit i v zimě, což je docela frustrující. Ale nebudu se pouštět do debaty o tom, jak moc mě štve výběr odstínů, který se pro Evropu dováží. Dnešní článek je o make-upu od Milani, takže pojďme se na to podívat :).


Pokusím se všechno popsat rychle, systematicky a snad srozumitelně :D. No, ale poznámek mám opravdu hodně, tak snad se mi to povede :).

Začnu balením. To se opravdu moc povedlo. Skleněná lahvička s pumpičkou a černým plastovým víčkem. Shora lahvičky přechází trocha černé do čirého skla. Na přední straně jsou veškeré nápisy zlatě a na zadní straně je samolepka se všemi informacemi a se složením.


Dostávám se k samotnému produktu. No, musím říct, že mi teda neskutečně smrdí a tato nepříjemná vůně na obličeji docela drží. Nikdy jsem takový problém s jiným produktem neměla a tak mě to docela rozhodilo. Make-up je opravdu hodně hustý, na ruce vůbec nestéká a musíte i docela dost tlačit na pumpičku, abyste ho dostali ven. Ještě aby ne, když má poskytnout plné krytí a může sloužit i jako korektor. Podle etikety má být i vodě-odolný a potu-odolný, tyto dva sliby jsem ale netestovala. 

I když je hodně hustý, na obličej se hezky roztírá a jeho krytí bych popsala jako střední až plné. Pokud chcete na nějaké místo nanést víc, tak určitě můžete, nijak pod více vrstvami necuckatí. Na druhou stranu bych byla s množstvím opatrná, aby vám na obličeji nenechal umělou masku. Co se finiše týče, tak bych ho popsala jako přirozeně matný. 

Po aplikaci na obličeji zůstává pořád takový lepivý, takže je určitě nutná fixace pudrem! Pokud to neuděláte a jen trochu si přes obličej přejedete, make-up se vám stáhne pryč. Navíc jsem si všimla, že bez fixace lehce stéká do linek na obličeji, mně osobně kolem rtů a klasicky pod očima. Pro aplikaci jsem použila jak štětec a houbičku. Houbička vám zajistí o něco lehčí krytí, štětec naopak plnější.


Výdrž je moc pěkná, na fotkách nehází žádný bílý odlesk a myslím si, že ho může použít člověk se suchou i mastnou pletí. Všimla jsem si ale, že kolem nosu se začal tak trochu "rozbíjet". Nevím jak jinak to popsat, pokud nosíte tekutý make-up, tak určitě víte o čem mluvím. Zkrátka se tělesným teplem začne trochu separovat a finiš potom není tak hladký. Takže pokud vám nevadí u sebe nosit malý štětec (něco jako Concealer Buffer od Zoevy) a k tomu pudr, tak bude hezky vypadat celý den.

Pokud bych měla pominout tu příšernou vůni, tak bych byla velmi spokojená. Ale...

Co je veeeelkééé mínus je barevná škála. Objednala jsem si dva nejsvětlejší odstíny a myslím si, že ten druhý nikdy nebudu moct nosit. Nejsvětlejší odstín mi bude sedět až budu mít docela dost opálení a navíc má poměrně silný žlutý podtón. Takže pokud jste hodně velké bledulky s růžovým podtónem, tak tohle opravdu není make-up pro vás. Odstíny jsou něco, co Milani podle mě opravdu silně nevychytal. 


Ne, nedělám si srandu, tohle jsou dva nejsvětlejší odstíny. Creamy Vanilla 01 má žlutý podtón, ale myslím si, že až přijde sluníčko, tak bude nositelný. Natural 02 bude "natural" asi tak pro obyvatelky střední Ameriky. Podívejte se na ten barevný skok mezi oběma odstíny. 02 má zase spíš růžový podtón a je opravdu hodně tmavá. Myslím, že s růžovým podtónem u takhle tmavého make-up, nikdo nemůže vyjít jako vítěz. 

Fotka bez blesku
Takže můj hon za dostatečně světlým make-upem s neutrálním nebo žlutým podtónem pokračuje. Všimla jsem si, že do drogérií přišly světlé odstíny od L'Oréal True Match, tak uvidíme :). Chtěla bych sehnat zcela bílý make-up pro mixování s tmavými odstíny a také vím, že The Body Shop přišel na trh se zesvětlujícími kapkami, jestli jsou ale i v ČR, to nevím, budu muset do Body Shopu vyrazit a zeptat se. 

Abych to tedy nějak shrnula, tak jsem taková hodně rozpolcená. Samotný produkt je docela dobrý, balení i cena super, ale ta barva mě prostě nedělá happy. Ano, vím, že na světě jsou lidé se všelijakou barvou pleti a že někomu i tento "nejsvětlejší" odstín bude sedět, já jen mluvím za sebe. Ohledně barvy jsem zklamaná, jinak to docela jde.

Za jednu lahvičku jsem platila 249 Kč, což je srovnatelné s českou drogérkou, řekla bych, že je to tak uprostřed cenové škály. 

To je snad vše, co jsem vám chtěla sdělit :). Pokud máte tmavší pleť, tak se po make-upu určitě mrkněte, jinak je to podle mě velké "no go". Ale zkusit se má vše a pokud člověk něco nezkusí, tak nikdy neví, jaký bude výsledek :). Máte nějaký oblíbený make-up, který je dostatečně světlý? Pokud ano, prosím, napište mi o dolů do komentářů, abych se po něm mohla když tak podívat :). Já jsem zatím objevila jen Revlon Colorstay, který je fakt super.


Nezapomeňte odebírat můj blog, abyste nepřišli o žádný další článek, který bude následovat. 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Makeup vypadá zajímavě.. jen podle fotek se mi zdá stále hodně tmavý..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak jsem psala v článku... Ty barvy jsou fakt děs, jinak na pleti je moc fajn :)

      Delete
  2. Myslím, že nejsvětlejší odstíny ivory a především porcelain, který je navíc neutrální,jsou fajn. Určitě i pro úplné bledulky.🙂 Což je můj případ v zimě. Za mě je favoritem na zimu makeup Dermacol 24h control v odstínu 50. A na větší nedokonalosti klasika Dermacol total cover odstín 208.

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts