50 Random Facts About Me!

6:00:00 PM

Zdravím vás :))

Dnešní článek se nebude týkat kosmetiky ani ničeho podobného. Řekla jsem si, že ty dva roky (skoro), co blog píšu, jsem toho na sebe moc neprozradila. Sem tam něco zmíním, ale není toho mnoho. Tak jsem si řekla, že bych se s vámi podělila o 50 náhodných faktů o mně :). Je to vážně směs všeho, co mě za poslední cca 3 týdny napadlo. A doufám, že mě touhle cestou trošku poznáte a třeba se i zasměteje :D. Takže?

Jsem panovačná a všechno musí být podle mě.

Nalepit umělé řasy zvládám rychleji než si řasy pořádně nalíčit řasenkou.

Jako malá jsem si přes hlavu narazila dětské prkýnko na záchod a potom nešlo přetáhnout zpět.

Měla jsem rovnátka na pevno asi 2,5 roku.

Jsem 4násobná mistryně republiky v aerobiku.

Mám velice dobrý zrak a sluch (takže mě radši nepomlouvejte.. uslyším to :D).

O tom, že píšu blog ví jen dva lidi z mého okolí.

Nikdy jsem neměla zlomenou žádnou kost.

Jsem velká milovnice knížek a pokud si chci odpočinout, tak dobrá knížka je moje volba.

Jednoho dne bych si chtěla koupit Porsche Panamera.

Můj největší strach v životě je to, že si do oka zapíchnu nůž. Neptejte se :D.

Chtěla bych pracovat v MACu nebo Sephoře, nebo rozjet svůj vizážistický business.

Jednou z věcí, která mě hodně baví je elektronika - počítače, telefony, foťáky.

Řekla bych, že umím velice dobře kreslit.

Cca 8 let jsem hrála na zobcovou flétnu.

Nerada volám po telefonu s lidmi, které neznám. Takže objednávat jídlo, rezervovat restaurace nebo se objednávat k doktorovi je psychický proces tak na 3 dny.

Pravděpodobně dokážu odrecitovat 90% všech dílů Přátel.

Mám o 8 let starší ségru.

Teprve nedávno mi poprvé brali krev (co si pamatuju). V červnu mi bude 20 let.

Odmaturovala jsem se samými jedničkami.

Abych řekla pravdu, tak vysoká škola mě úplně maximálně nebaví.

Na YouTube koukám prakticky celý den a když nemám nová videa na koukání, tak koukám na ta stará. To znamená, že má oblíbená videa jsem viděla třeba 10x :D.

Mojí velkou vášní je vaření.

Po tom, co mě malé dítě smetlo na sjezdovce a já měla vyražený dech, nemám nejmenší chuť jet lyžovat.

Miluju plánování.

 S tím souvisí i to, že si na všechno musím napsat seznam nebo nějaký harmonogram.

Lidi co mě poznají poprvé mi potom většinou řeknou, že se neskutečně šklebím a že pořád dělám divné obličeje.

Občas mě chytne uklízecí amok a musím vygruntovat celý pokoj, pročistit šuplíky a všechno co v pokoji je.

Můj prapraděda byl první závodník automobilky Laurin a Klement (dnešní ŠKODA Auto).

Možná i to je důvod, že jsem fakt dobrá řidička.

Chtěla bych tetování (množné číslo :D).

Občas mám takovou náladu, že bych nejraději každého okřikla i za to, že dýchá, ale tahle nálada mě potom během 5ti minut přejde (hormoooony, noo).

Nemám žádnou alergii.

Čím jsem starší, tím jsem větší prokrastinátor.

Sushi, kebab, těstoviny a smažené nudle bych mohla jíst pořád... All day, everyday.

Měřím skoro 180 cm.

Nikdy jsem nebyla na pohřbu.

Občas bych raději mluvila anglicky než česky.

Jsem hrozná citlivka. Rozbrečela jsem se i u Medvídka Pú.

Mými nejoblíbenějšími barvami jsou černá, zlatá, bílá a tmavě červená.

Nikdy bych nesnědla játra (vnitřnosti obecně), čočku, rajskou a koprovou omáčku.

Od malička jsem pořád tancovala, takže potom bylo víc než rozumné dát mě na aerobik a zůstala jsem toho už 14 let. 

Když si něco koupím v rámci dekorativky (tvářenka, rtěnka, apod.), tak během týdne debatuji o tom, jestli onen produkt dokoupit ve všech ostatních dostupných barvách.

Jsem tak trochu závislá na hře Toy Blast.

Prakticky nikdy se mi nestýská ani mi nikdo nechybí.

S blogem jsem začala, protože jsem tak mohla spojit dvě věci, které mám opravdu ráda - kosmetiku a psaní. 

Kdybych mohla jednoho dne mít svou vlastní kolekci oblečení nebo kosmetiky, skákala bych až do stropu.

Nikdy jsem nebyla na zájezdu mimo Evropu a asi jako každý druhý člověk bych chtěla navštívit New York a LA.


Nesnáším když někdo mlaská.

Hrůzu mi nahání lidi co jdou sami po ulici a povídají si sami pro sebe :D. 


Doufám, že jsem všechno správně spočítala a dalo to dohromady 50 faktů o mé maličkosti. Co vy? :) Máme něco společného? :D Napište mi do komentářů jeden fakt k sobě, o kterém si myslíte že je zvláštní, vtipný nebo netradiční :). 

Taky samozřejmě nezapomeňte odebírat blog, aby vám neunikl žádný následující článek (slibuju, že už bude z beauty kategorie :)). 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts