Jak čistím kosmetické štětce | Update 2016

6:00:00 PM

Ahojky :))

V záchvatu uklízení a také nedávného výletu do Primarku jsem se rozhodla, že si pořádně protřídím všechno oblečení ve skříni a jsem na sebe vážně pyšná. Vyřadila jsem velký pytel nejrůznějšího oblečení, které snad najde milujícího majitele :D. Mezi oblečením jsem ale našla i taková ta tuhá mýdla, která doma nepoužíváme na mytí rukou, ale také je nám líto je vyhodit a tak se zkrátka v obalu strčí do skříně, aby tam aspoň trošku voněla. Určitě nejsme jediní, kdo tohle dělá :D. No ale žádnou vůni jsem z nich už necítila a úplně vyhodit se mi taky nechtěly, tak jsem zauvažovala... Co kdybych je zkusila na vyprání kosmetických štětců? 

Říkala jsem si, že nic ztratit nemůžu. Buď to bude fungovat a štětce se umyjí a nebo se nic nestane a budu pokračovat v mém obvyklém způsobu. No a nestačila jsem se divit. Ze štětců jsem dostala i to, co jde vážně špatně dolů - jako třeba make-up Revlon ColorStay, který drží jako blázen a nebo gel na obočí, který nejde dolů skoro vůbec. Štětce jsou naprosto čisté!

Takže potřebujete jen obyčejné tuhé mýdlo. Doma určitě nějaké najdete a nebo si ho za pár korun kupte. Své zaneřáděné štětce vezmete k umyvadlu, mýdlu namočíte, navlhčíte i štětce a začnete s nimi kroužit po mýdle. Můžete přidávat vodu podle potřeby, abyste vytvořili pěnu. Na samotném mýdle uvidíte, jak se vám začne špinit. Já potom štětec ještě párkrát pokroužím v dlani a potom ho vypláchnu tekoucí vlažnou vodou, vymačkám usazenou vodu a hotovo :). Nechám je v ležaté poloze uschnout a konec. 

Zajímavé je, že se tuhé mýdlo úplně bleskově vymyje, mnohem rychleji než něco tekutého. Opravdu všechny štětce se umyly - ať už byly od pudru, tekutého produktu nebo i od toho gelu na obočí. Fakt super způsob! :))

Rozhodně neříkám, že jsem vymyslela něco super inovativního :D. Určitě se mezi vámi najdou tací, kteří tuto metodu používají naprosto běžně, ale stejně jsem si řekla, že se o ni s vámi podělím, protože je levná, rychlá, ale hlavně efektivní :).


To je ode mě vše :). Doufám, že si užíváte vánoční svátky a pohodu a snad máte super plány na Silvestr. Hlavně buďte opatrní a buďte s těmi, se kterými je vám nejlépe :). Uvidíme se v roce 2016! :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts