What I got for Christmas 2015?

6:00:00 PM

Zdravím :))

Stejně jako loni vám chci i letos ukázat, co jsem našla pod vánočním stromečkem. Bohužel musím hodit malé upozornění - tento článek neberte jako formu vychloubání. Jen vám chci ukázat, co jsem dostala, protože já sama mám takového články a videa ráda a navíc pro mě slouží i jako inspirace na dárky pro další události, jako jsou svátky a narozeniny. Vánoce se u nás v rodině slaví tak nějak přiměřeně. Každý dáváme jednomu člověku více dárečků a naprosto běžným dárkem jsou u nás peníze. Tedy od babiček, táty a strejdy jsem dostala hotovost, za kterou si koupím něco, až mi něco padne do oka. Nemám totiž ráda násilné vybírání čehosi, jen aby se to následně zabalilo pod stromeček :). Takže snad se trochu pobavíte nad tímto článkem a třeba si z něj odnesete i vlastní nápady :)).



Nebudu zveřejňovat ceny, ale pokud budu vědět, kde najít na dárek odkaz, tak vám ho nasdílím.



Začnu s dárky od přítele, protože s ním jsem Vánoce měla 23. prosince. Měli byste o něm vědět, že je tak trošku magor a má tendenci si mě rozmazlovat, takže jsem ho po rozbalení málem zabila :D. Velice štědře mi nadělil botičky od Nike - přesněji Air Max Thea. Nejsem fanda AirMaxů, ale Thea je jediný model, který se mi líbí, takže jsem nadšená :). Potom jsem dostala mikinu Nike, dva náramky od O Bag, teploučké ponožky a 3 produkty z Lush (sprchový gel Snow Fairy, bomby Golden Wonder a The Experimenter).




Mamka se letos opravdu předvedla :). Dostala jsem od ní hru The Sims 4, kterou jsem chtěla už od doby, co jsem si koupila nový počítač. Dostala jsem i smaltovaný hrnec. Joo, asi divný dárek pro 19tiletou holku, ale já na kolej nějaký hrnek potřebovala a tenhle je fakt stylový. Dalším dárkem je skleněný KeepCup. Já i ségra jsme dostaly taštičku s produkty od značky Bomb Cosmetics. Každá jsme dostala svíčku, tělový peeling, balzám na rty a 3 koupelové bomby. Klasickým dárkem jsou ponožky (uklizené v šuplíku). Ale co mi udělalo největší radost jsou sluneční brýle od Quay Australia ve stylu My Girl. Naprosto je miluju a rozhodně to nejsou poslední brýle od Quay, co si pořídím :). 



I má starší sestřička byla letos velmi štědrá :). Nadělila mi krásné pyžamo od firmy Lull a k němu i masku na spaní a ponožky (pyžamo je v koši s prádlem :D). Také jsem dostala koupelové bomby z Mýdlárny Erdé. Velmi mě překvapila řasenkou od The Balm a ranní 3 minutou maskou z Havlíkovi přírodní Apoteky. Velmi chytře jsem zapomněla vyfotit diář, který jsem už měla uklizený v šuplíku :D. Už třetí rok mám diář od Ka_Len_Diář a pouze vyměňuji náplně. 




Do poslední fotky jsem šoupla dáreček od přítelovi maminky, která mi dala hrneček s mým jménem (prasklo to :D Jmenuji se Kateřina) a také dva dárečky od druhého strejdy, který mi nadělil čokoládové pralinky a dárkový poukaz do wellness centra v Holešovicích (velká pražanda ze mě je :D).



Ještě jednou všem děkuji za krásné dárečky :). Za dobu od Štědrého dne jsem si za obdržené penízky koupila umělé řasy Ardell (zásobila jsem se mými oblíbenými styly) a také jsme s přítelem vyrazili do Primarku v Drážďanech. Také jsem v Německu zavítala do DM drogérie, ale tam jsem si koupila jen šampony, dva korektory od Essence a dva balzámy od Labello :).


Z jakého dárku máte vy největší radost? :) A nedostali jste něco, co jsem pod stromečkem našla i já? :) Určitě se podělte, ráda si o vašich radostech přečtu.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts