Interbeauty Haul

6:00:00 PM

Čauky všichni :)

Tentokrát pro vás mám haul, dlouho nebyl co? :) Asi jsem zkrátka hodná a neutrácím :D. Ale tohle jsem si nemohla odpustit. Určitě jste zaregistrovali, že se v Praze konalo Interbeauty. Pokud nevíte o co jde, tak je to takový velký veletrh, který se točí kolem všeho z beauty světa - kosmetika, vlasy, dekorativka, nehty, atd. Zkrátka prostor pro všechny milovníky těchto věcí, kde pokecat, nakoupit a sledovat novinky a nové techniky. Pořádají se tu i různé soutěže a tak :). Prostě super akce. Já ovšem ale jela omrknout pár krámků a když mi něco padne do oka, tak si samozřejmě i něco koupit. Společnost mi dělal Filip a jelikož je to neskutečný hodňouš, tak mi pár věcí koupil on :).


NYX Cosmetics. Konečně budou i v ČR. Třikrát sláva! :) Na začátku května se na Novém Smíchově bude otevírat  první oficiální prodejna, ale na Interbeauty už měli stánek, takže to byla vlastně taková předpremiéra, kdy všechno okouknout a samozřejmě taky zanakupovat :). My na Výstaviště dorazili v pátek kolem 13 hodiny a hned jsem zamířila k NYXu, protože mi bylo jasné, že fronta bude šílená. Tak zaplať pán bůh za to, že jsem tam byli v tuhle dobu. Frontu jsem stála tak 15 minut, než jsem se vůbec dostala mezi stojany. Potom mě tak moc začaly štvát kolem nakupující slečny a paní, že jsem vzala jsem pár věcí a zamířila k pokladně :D. Přesně proto nakupuji všechno online, ale do kamenného obchodu taky určitě zamířím :). Každopádně jsem popadla dvoje barevné linky, jedny takové levandulové a druhé kobaltově modré. Modré jsem už měla na sobě a naprostá pecka! :) Potom jsem čapla jeden Soft Matte Lip Cream v odstínu Tokyo a nakonec jeden mono stín v odstínu Girl Talk, který hrozně vychvaluje Nikkie Tutorials. Ta textura je úžasná a líbily se mi ještě asi 3 odstíny, takže snad časem :).

NYX Vivid Brights (Vivid Blossom, Vivid Sapphire) - 129 Kč/kus
NYX Soft Matte Lip Cream (Tokyo) - 179 Kč
NYX Prismatic Shadow (Girl Talk) - 99 Kč


Jako už tradičně jsem nemohla vynechat Milani. Konečně jsem si pořídila legendární odstín jejich zapečené tvářenky Luminoso, která je opravdu nádherná a na léto bude top. A taky jsem si vybrala klasickou červenou rtěnku Best Red. Tu jsem upřímně úplně nepotřebovala, ale tak známe to :D. Navíc tyhle rtěnky jsou super, takže další ve sbírce se mi určitě neztratí. Jediné co mi přijde trošku debilní je to, že oproti e-shopu měli výrobky o něco dražší. Ano, nemusíte platit poštovné, ale vstup na veletrh platit musíte. 

Milani Baked Blush (Luminoso) - 180 Kč
Milani Color Statement Lipstick (Best Red) - 140 Kč


Velmi nečekaně jsem docela dost času strávila u velkého stánku O.P.I. To nejsou zrovna nejlevnější laky, rozhodně je ale obklopuje jakýsi luxus a velmi pozitivní ohlasy. Ve stánku byly dva koše se zlevněnými laky. V jednom koši, kde bylo vše za 49 Kč jsem vzala úžasný glitrový rose gold lak a ve vedlejším koši, kde bylo vše za 95 Kč jsem si vybrala pudrově růžový lak s lehkým perleťovým leskem. Pak jsem obcházela stálou nabídku a různé kolekce a z jarní kolekce jsem si vybrala pudrový modrý lak, který je naprosto nádherný. Takový podobný jsem sháněla v drogérce, ale nenašla jsem, tak jsem ráda, že mám aspoň tenhle. Na všechny nezlevněné laky měli 20% veletržní slevu, takže místo nějakých 290 Kč laky stály 195 Kč. Což je super, takže na příští veletrh budu šetřit hlavně kvůli O.P.I, protože to bude velký nákup :D. 

O.P.I It's a Boy - 195 Kč
O.P.I Makes Men Blush - 95 Kč
O.P.I Infrared-y to Glow - 49 Kč





A to je vše, co jsem pořídila :). Musím říct, že všechno bylo dobře zorganizované, všude bylo dost místa (krom NYXu :D) a myslím, že si každý našel to svoje :). A co vy? :) Udělali jste si taky výlet do Prahy a navštívili Výstaviště? :) Co jste pořídili? :) 



Určitě se na příští Interbeauty taky podívám a třeba se potkám s některými z vás :). Nezapomeňte sledovat tenhle blog a můj instagram @doubryyy. 



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super kousky, ráda bych se na tuhle akci také někdy podívala. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě to stojí za to :) I kdybys nejela nakupovat, tak aspoň ozkoušíš tu atmosféru :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts