Let's Just Talk | Events of last month

6:00:00 PM

Zdravím všechny :))

Omlouvám se za opravdu nízkou aktivitu, ale občas potřebuje každý trošku zvolnit. V tomhle článku bych vám chtěla osvětlit, co se se mnou za poslední cca měsíc dělo, co je u mě nového atd. :)

První velkou událostí bylo Mistrovství Evropy v Karlových Varech, kterého jsme se s týmem zúčastnily. Nakonec jsme obsadily 3. místo a celý pobyt si moc užily :). Vary jsou neskutečné místo a tak jestli přemýšlíte o dovolené v Čechách, tak bych rozhodně doporučovala právě Vary. Já osobně si přišla jak někde u moře, jen to samotné moře chybělo :D. 

V ten samý týden, kdy bylo ME mi začalo i zkouškové. První týden pro mě tedy byl passé, takže jsem věděla, že několik zkoušek bude lepší stihnout v předtermínu, abych toho potom neměla tolik. To se tedy povedlo, na zkouškové mi zbyly jen 3 zkoušky, z toho mám už jednu hotovou a i na zbylé dvě si věřím :). Oproti hororovému zimnímu zkouškovému, je tohle zatím pohodička a všechno zvládám na první pokus :). 

No, jenže únava se na mě navalila - dlouhý školní rok, těžké tréninky, které vyvrcholily ME, učení a to všechno s minimálním časem na odpočinek. Takže já si posledních 14 dní přijdu jak chodící mrtvola, která jen leží, čte si a chodí na tréninky :D. Není nálada na učení, na blog a tak nějak jen přežívám.

Do tohohle všechno přišly i velké problémy v osobním životě, které nechci nijak rozvádět, ale na klidu mi to moc nepřidalo. Všechen stres mi ke zmíněné únavě vůbec nepomohl, ale život je dál a já si jsem jistá, že to už bude jen lepší :).

Tuhle všechnu mizérii ale prosvítila svatba jedné z mých kamarádek a měla jsem tu čest ji na její velký den nalíčit :). Co si budeme - svatba je vždycky nádherná věc, ale když to jsou navíc lidé, které máte rádi a jsou vám blízcí, je to o to hezčí.

26. června mám 20té narozeniny, a tak to s nejbližšími přáteli určitě oslavím. Postupně se chci zase dostat do zaběhnutého režimu, co jsem si na blogu vytvořila, ale určitě se do toho nechci nutit, protože já sama potom cítím, že všechny posty stojí za prd :D. Ve stejný den mých narozenin navíc jedu reprezentovat školu na České akademické hry, tak jsem zvědavá, jak to tam dopadne.

Pokud se mnou chcete držet krok i mimo blog, tak mě můžete sledovat na Instagramu. Všechny fotky se nahrávají i sem na blog a najdete je úplně dole na stránce v pohyblivém panelu. Na Insta přidávám tak nějak všechno, takže určitě mě sledujte, pokud chcete :).

Snad jsem na nic nezapomněla a v rychlosti jsem zmínila vše, co se za poslední dobu odehrálo. Někdy se prostě stane, že se to všechno nabalí a úplně nevíte, co si počít, ale já se už moc těším na léto, až budu moct nabrat zpátky všechnu energii a užívat si nic nedělání :D.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts