TOP | Červen 2016

6:00:00 PM

Hezké zamračené pondělí :)

Dneska pro vás mám už tradičně oblíbence za měsíc červen. Tentokrát toho není tolik, ale stejně jsem si řekla, že se o to s vámi podělím. Podařilo se mi dát dohromady docela různorodou skupinu produktů, takže máme dekorativku, vlasy, pleť a jeden štětec. Měla jsem chuť zařadit hrozně moc random věcí, ale nechám si to na příští měsíc, kdy udělám samostatné Random Favorites, které už jednou byly a přijde mi to jako příjemná obměna. Ale co jsem si zamilovala tento měsíc?


Minulý měsíc jsem mluvila o žiletce, tentokrát to bude kartáček na zuby :D. Když jsem asi před 14ti dny jela na kolej, abych tam vše uklidila a odevzdala pokoj, tak jsem si odpoledne uvědomila, že jsem si z domova zapomněla vzít kartáček a ten kolejní jsem už někdy na konci května, když jsem balila většinu věcí, vyhodila. Takže jsem byla donucena dojet do DMka a nějaký levný tam koupit, protože jsem ho nutně potřebovala jen na dvě použití. No a vyklubala se z toho naprosto skvělá věc a používám ho i doma každý den a vyhovuje mi asi i víc než klasický Curaprox. Jde o úplně obyčejný kartáček od Aquafresh, který má tu hlavu jakoby rozdělenou do tří pohyblivých částí a ty mají usnadnit přístup na všechna místa. Co mi ale vyhovuje nejvíc je to, že je ta hlava do špičky. Tím, že je Curaprox na konci kulatý, tak mi přijde, že se úplně dokonale nedostane až na poslední stoličky. Díky té špičce, kterou má ten od Aquafresh, to není žádný problém a zuby mám fakt dokonale vyčištěné. A přitom stál asi 45 Kč :).


Na začátku června jsem byla u kadeřnice a nechala jsem si vlasy po dlouhé době zase prosvětlit blonďatými melíry a potom jsem si je nechala lehce natónovat do šeda. Abych udržela takový ten platinový tón a vlasy mi postupně nezežloutly, objednala jsem si dva fialové šampony. Z těch dvou mi rozhodně víc vyhovuje Wella Color Recharge Cool Blonde. Krásně voní, je opravdu sytě fialový, takže vytahuje tu žlutost z blond barvy. Vlasy mám pořád hezky studené, šampon skvěle odvádí svou práci i co se umytí vlasů týče. Takže pokud jste blondýnka, tak byste fialový šampon určitě měla vyzkoušet :).


Když mám pleť opravdu rozlobenou a objeví se mi pár pupínků (zpravidla jsou hormonální), tak ráda pleť zklidňuji esenciální vodou od L'Occitane. Je to jen vzoreček, který jsem dostala v nějaké sadě, ale používám ho jen když je potřeba a tak mi drží opravdu dlouho. Tím, že je ve spreji, tak rovnoměrně pokryje celou pleť a hezky ji zklidní. Druhý den mám pupínky méně zarudlé a jsou rozhodně o něco menší. L'Occitane není levnou záležitostí, ale cokoliv jsem od nich vyzkoušela, tak jsem si moc oblíbila.


Tento produkt jsem v nějakých minulých oblíbencích už určitě uváděla, ale v červnu jsem po něm opět sahala téměř pokaždé, když jsem se líčila. Jedná se o zapečený rozjasňovač od E.L.F.u, v odstínu Blush Gems. Co se barvy týče, tak je to něco mezi zlatou a bronzovou, taková jakoby broskvová. Údajně je to dupe pro Soft & Gentle od MACu, ten ale nemám, tak to nemůžu zcela potvrdit. Nicméně pigmentace je skvělá, na obličeji vypadá božsky a dodává opravdu nádherný lesk. Není ani nijak drahý, takže pokud ho někde uvidíte a bude na skladě, tak po něm 100% sáhněte. Tím, že je to zapečený produkt, tak ho můžete použít i na mokro, ale ta pigmentace je skvělá i za suchého použití.


Včera jsem měla 20té narozeniny a v pátek jsem měla malou oslavu s nejbližšími přáteli. Nalíčila jsem se docela přirozeně, protože bylo neskutečné horko i v 8 večer, ale věděla jsem, že chci velké a výrazné řasy. Už docela dávno jsem si na Parfums koupila řasy od Red Cherry, což je hodně populární značka hlavně v USA. Použila jsem tedy model 43, což jsou opravdu dlouhé řasy, které jsou na vnějším koutku delší než v tom vnitřním, takže vytváří takový ten kočičí pohled. Vypadaly opravdu krásně a určitě jsem po nich nesáhla naposled. 


A úplně posledním produktem, který jsem v červnu používala opravdu často je štětec na oči E25 od Sigmy. Pokud znáte 217 od MACu, tak je to vlastně úplně to stejné. Já ho používám při opravdu rychlém líčení, kdy si jen do ohybu oka nanesu nějakou středně hnědou a to je vše. Je dostatečně huňatý, aby stín hezky rozetřel, ale zároveň je o něco menší, než třeba E40 od Sigmy, abyste mohli stín nanést přesně tam, kam potřebujete. Takže i když rozetře, tak přesně víte, kde stín bude. Kvalita je topová, mám ho doma tak rok, možná i déle, a nevypadl z něj ani jeden chlup a slouží skvěle. 


A to je k tomuto článku vše. Co patřilo mezi vaše top produkty během posledního měsíce? :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty řasy si chci koupit taky :-)slyšela jsem na ně samou chválu
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej, mně se hodně zalíbily :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts