Favorite pink things | #glossierpink

6:00:00 PM

Ahojky :)

Růžová. Nejoblíbenější barva kosmetické značky Glossier. Před zhruba týdnem mi přišel mail od Samanthy, která ve firmě Glossier pracuje a ona mi pověděla o jejich připravovaném projektu #glossierpink, během kterého vytvoří nástěnku na Pinterestu, kde budou zveřejňovat fotky od jejich oblíbených blogerů. A co je tématem těchto fotek? Cokoliv růžového. Od oblečení, přes make-up až po oblečení a umění. Na dotaz, jestli bych chtěla být součástí toho projektu, jsem okamžitě odpověděla ano! O firmě Glossier jsem už mnohokrát slyšela od amerických youtuberek a byla to jen samá chvála. Takže jsem se nebála i své jméno a tvorbu spojit s právě jejich značkou. Ale potom přišlo velké dilema - o čem vůbec napsat? Tak jsem to vzala od podlahy, prohrabala celou mojí kosmetickou kolekci a vytáhla zkrátka všechno růžové, co by podle mě měl mít doma každý. Zkrátka takové malé i velké růžové hvězdy :).


Když jsem svou sbírku projížděla, uvědomila jsem si, že růžová je hrozně relativní pojem a existuje nepřeberné množství odstínů. Něco je skoro bílé a naopak něco sklouzává spíš k fialové. Porovnávala jsem různé odstíny mezi sebou a říkala si, co je víc růžové :D. U něčeho je to jasné, ale třeba rtěnky byly docela oříšek. No a rtěnky opět tvoří největší skupinu produktů, které jsem vybrala. Velmi nečekané :D. Jednotlivé kousky nebudu moc popisovat, protože se většina z nich objevila v jiném z mých článků a navíc kdybych měla u všeho říkat co a jak, tak bychom tu byli týden :). Takže první skupina? No, taková zvláštní směs :D.

I love... Raspberry & Blackberry nourishing body butter. Pokud jste nikdy nezkoušeli nic od této značky, tak nechápu, proč to děláte :D. Seženete ji v Douglasu a tyhle jejich tělová másla jsou top. Malina a ostružina jsou asi moje nejoblíbenější vůně, ale na výběr je z mnohem víc kombinací.

Tangle Teezer. Další mush have. Já doma mám zrovna růžovo zelený, ale opět na barvě moc nezáleží. Je to super hřeben a určitě by ho měl každý jednou za život vyzkoušet.

Parfém od Esentis na styl Coco Mademoiselle. Úžasná vůně a samotná tekutina je růžová :).

Micelární voda Bioderma. Růžové je sice jen víčko, ale musela jsem jí zařadit, protože to je produkt seslaný z nebe a pro pleť dělá zázraky. Odlíčí i voděodolnou řasenku nebo tekutou rtěnku, takže už to o něčem vypovídá.

Sprchový gel Snow Fairy od Lush. To je sice produkt, který se v obchodě objeví jen kolem Vánoc, ale ta vůně je naprosto božská a já si ho hodně šetřím :D :). Voní jako žvýkačka a je prostě boží!


Světe div se, ale doma jsem našla dvě tvářenky, u kterých jsem si řekla, že jsou růžové. 

Pixie Pink od Sleeku je pravá barbie růžová. V kompaktu vypadá děsivě, ale na tvářích působí neskutečně zdravě a šťavnatě.

Rose Gold od Sleeku je zkrátka rose gold :D. Má v sobě zlatý třpyt a teď na léto je perfektní. Většinou tyto dvě tvářenky kombinuji a to tak, že Pixie pink dám spíš na jablíčko tváře a Rose Gold aplikuji přes jablíčko až směrem ke spánku. 


Doma mám sice jen dvě růžové tvářenky, ale růžovou na nehtech nosím opravdu ráda. Prohrabala jsem svojí sbírku a našla několik kousků, které nosím opravdu pravidelně. Velký zálusk mám na několik laků od Barry M, ale na ty se určitě dostane v budoucnu, takže jsem se musela spokojit s tím, co zatím doma mám.

1. O.P.I Indrared-y to Glow - čirý základ s růžovými a zlatými třpytkami
2. Miss Sporty 065 - střední růžová bez lesku
3. E.L.F. Bubble Gum Pink - světlá růžová
4. O.P.I Makes Men Blush - světlounká růžová s perleťovým odleskem
5. Miss Sporty 040 - světlá baby růžová
6. E.L.F. Passion Pink - tmavší výrazná růžová


Ajaj :D. Jsme u poslední skupiny produktů a tou jsou rty. Tady jsem měla největší problém určit, co je vlastně růžová a snažila jsem se nesklouznout k fialové. Vybrala jsem snad všechny odstíny od úplné baby pink až k tmavé růžové a zařadila jsem i jeden lesk, který poslední dobou používám denně.

1. NYX Soft Matte Lip Cream - Tokio
2. Milani - Catwalk Pink
3. Calvin Klein - Delightful
4. Milani - Matte Blissful
5. Rimmel Kate - 101
6. Maybelline Color Drama - Love my Pink
7. Rimmel The Only 1 Lipstick - You're all mine
8. Maybelline - Vivid Rose 
9. Zoeva Luxe Cream Lipstick - Pop Stich
10. Jordana Sweet Cream Matte Liquid Lip Color - Raspberry Tart
11. Dermacol Shimmering Lip Gloss - 5


A jsme u konce :). Určitě i vy se můžete zapojit do tohoto projektu a pokud máte blog nebo instagram, tak svým přátelům ukázat vaše nejoblíbenější růžové věci. Oblečení, kosmetiku nebo třeba i fotky přírody. Fotky a články označte hashtagem #glossierpink a pokud se chcete o této firmě a jejich produktech dozvědět víc, navštivte jejich stránky:


To je ode mě opravdu vše a budu se na vás těšit u dalšího článku.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts