TOP 5 | Červené rtěnky

6:00:00 PM

Čau čau :))

Červená rtěnka je hodně velkou klasikou a myslím si, že by každý měl mít aspoň jednu. Ovšem nosit červenou rtěnku podle mě vyžaduje i malou dávku odvahy, protože je to hodně sexy a sebevědomá volba líčení. Červené rty poutají pozornost a pokud se v ní člověk tedy úplně necítí, tak celý ten účel, proč vůbec s červenými rty vyjít, ztrácí smysl. Někdo nosí červenou rtěnku každý den, pro někoho je to spíš volba na zvláštní příležitosti. Dalším velmi důležitým krokem je vybrat TU správnou rtěnku. Je to sice červená, ale jsou různé podtóny, finiše, formulace a výsledný efekt je potom vždycky úplně jiný. Takže jsem prohrabala svou sbírku červených rtěnek (jop, mám jich rozhodně víc, než bych potřebovala) a vybrala 5 nejoblíbenějších kousků. Každý je jiný a myslím, že je to hodně dobře vybraná pětice :). 


Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil - 520 Light It Up
cena: 69 Kč
kde koupit: i-Kosmetika

Na tyhle rtěnky v tužce jsem psala celou recenzi, tak můžete na blogu zapátrat a přečíst si podrobnější informace. V rychlosti - aplikace ve formě tužky je mega rychlá a jednoduchá. Je to taková klasická červená, která v sobě má trošilililinku oranžové, takže je ve výsledku zářivější a podle mě je to super odstín na léto. Je krémová, ale když na rtech chvilku sedí, tak se trošku usadí a necestuje všude kolem rtů. Navíc cena je naprosto super a i co se balení týče, tak je naprosto perfektní do kabelky, protože nezabere skoro žádné místo a hlavně se jen tak nerozteče.

Zoeva Luxe Cream Lipstick - Cooling Passion
cena: 311 Kč
kde koupit: Makeup and More

Tohle je naprosto tradiční červená. I co se podtónu týče, tak je docela neutrální. V porovnání s tou předchozí je vidět ten rozdíl, kdy Light it Up je o něco teplejší a Cooling Passion je spíš s modrým podtónem. Navíc modrý podtón v červené rtěnce dělá zuby o něco bělejší, což je podle mě taky bonus. Na rtech je naprosto úžasná, krémová a drží dlouhou dobu. Opravdu neskutečně nádherná barva a musím po ní určitě sahat častěji. S takovou rtěnkou vytvoříte naprosto dokonalý pin up look a třeba na plese se za vámi každý otočí.

Milani Color Statement Lipstick - 67 Matte Confident
cena: 139 Kč
kde koupit: Milani CZ

Matte Confident je naprosto matná rtěnka, což je rozhodně bezpečnější volba, když chcete nosit výraznou barvu na rtech. Nemusíte se bát, že se rtěnka všude rozmaže a matné rty i dýl vydrží. Co se barvy týče, tak to není taková tam bum! červená :D. Je trochu tlumená a jako kdyby v sobě měla kapičku hnědé. Na rtech vypadá naprosto úžasně, tak nějak sofistikovaně :D. Zkrátka je to pořád červená, ale nekřičí až za roh. Navíc Milani rtěnky jsou naprosto suprové a nejsou ani tak drahé.

Zoeva Luxe Cream Lipstick - Cross My Heart
cena: 311 Kč
kde koupit: Makeup and More

Cross My Heart je prostě hnědá červená :D. Něco jako bordó. Tmavá červená s hnědým podtónem. Je to samozřejmě něco jiného, ale podle mě je to příjemná změna oproti klasické rudé. Stejně jako Cooling Passion má krémový finiš, takže buďte během večera opatrní, abyste pak neměli červenou až na bradě :D. Tohle je podle mě spíš zimní červená, protože na rtech je opravdu tmavá a vytváří takový ten vampy look. I na celou kolekci rtěnek od Zoevy jsem psala samostatný článek.

Jordana Sweet Cream Matte Liquid Lip Color - 11 Red Velvet Cake
cena: 119 Kč
kde koupit: Jordana CZ

A poslední červenou rtěnkou je tekutá rtěnka od Jordany v odstínu Red Velvet Cake. Tuhle rtěnku jsem nosila opravdu často. Barva je naprosto super, má spíš růžový podtón a zuby vám doslova svítí :D. Navíc drží celý den a večer ji dolů dostanete jen nějakým olejem nebo dvoufázovým odličovačem. Pokaždé, když jsem ji nosila, tak jsem dostala několik komplimentů, protože na rtech vypadá fakt skvostně. Jen při aplikaci pozor - musíte si dát opravdu záležet, protože jakmile zaschne, tak ji nejde nijak opravit. Musím říct, že je to asi moje top rtěnka z těchto 5ti :). Recenzi na téměř komplet řadu těchto tekutých rtěnek najdete na blogu.


No a to je ode mě vše :). Jaká je vaše nejoblíbenější červená rtěnka a nosíte ji často nebo jen zřídka? :). Dejte mi vědět dolů do komentářů. Sledujte mě na instagramu @doubryyy a nezapomeňte odebírat blog, abyste nevynechali žádný budoucí post.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Skvělý výběr. Líbí se mi všechny. Zoeva rtěnky jsou chválené. Miluji jejich stíny ty jsou bobmba, ale na rtěnky zatím nedošla chvíle, ale tento odstín se mi moc líbí :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky moc :) Taky mám moc ráda jejich stíny a rtěnky nejsou výjimkou :) Určitě je vyzkoušej, jen je smůla, že docela znatelně zvedli ceny :/

      Delete
  2. Pre mňa je najlepšou červenou momentálne Rimmel by Kate odtieň 107, taká červená s bordovými odtieňmi, krásna farba, len keby pery tak veľmi nevysušovala.
    Bianka

    ReplyDelete
  3. Mně se červené rtěnky hrozně moc líbí, ale sama na ně nemám odvahu, bojím se, že se mi všude možně rozmažou (třeba i na zubech). Mám ale ráda upravený vzhled (včetně rtů samozřejmě), tak mě napadlo, že bych zkusila nějaký takovýto permanentní make-up. Je to ale odvážný krok, tak se chci zeptat, zda s tím tu některá z vás nemá zkušenost? Díky, zdraví Adél

    ReplyDelete
  4. Červené rtěnky se mi strašně líbí, ale sama nemám tolik odvahy je nosit :) Myslíte si, že třeba přírodní rtěnky nejsou skutečně tolik syté jako ty klasické? Dívala jsem se na ně sem a některé odstíny se mi opravdu zamlouvají a jejich složení je ještě lepší. Jak ale říkám, nemám odvahu je nosit sama na sobě, na druhých lidech se mi ale strašně líbí (pokud se tedy k této výrazné rtěnce umí nalíčit střídměji než obvykle :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts