LadyLab.cz | Dietary Supplements | Vyrobeno pro ženy

6:00:00 PM

Hezký pátek všem :)

Pokud to o mě ještě nevíte, tak jsem sportovec na vrcholové úrovni. 14 let dělám sportovní aerobik a na triku mám 4 tituly mistryně ČR a 3. místo z ME. Zároveň se už pomalu začínám připravovat na říjnové mistrovství světa, protože přes prázdniny většinou docela zlenivím a forma jde do háje, a potom na konci srpna, kdy jedeme na soustředění, tak to zkrátka není nejlepší :D. Už jen kvůli MS, které mě čeká, jsem letos nenechala nic náhodě a opravdu na sobě makám, abych udržela (nebo spíš vylepšila) formu, se kterou jsem v červnu opouštěla tělocvičnu. V tomto mém snažení mě podpořila firma LadyLab, která se věnuje sportovnímu oblečení a doplňkům stravy, které jsou přímo navržené pro ženy. Vše zkouším už asi 14 dní, tak to pojďme všechno zhodnotit :).


Ještě abych nastínila to, jak moc trénuji - ve školním roce trénujeme 3x týdně a dohromady to dává nějakých 6 hodin. Do toho během sezóny patří i víkendové závody. Teď během letních prázdnin máme volno a jakákoliv příprava je jen na nás. Jak už jsem zmínila, ke konci srpna máme týdenní soustředění, kde se trénuje na podzimní závody a vymýšlí se choreografie na novou sezónu. Soustředění je hodně náročné - trénink 3x denně - běhání, posilování, choreografie, atd. Velmi rychle se tedy ukáže, kdo se jak přes prázdniny hýbal, i když po dvou dnech jsme mrtvé všechny :D.

Co se sportovních suplementů týče, tak se určitě hodí jak pro rekreační sportovce, tak samozřejmě pro ty vrcholové. Podle toho, co očekáváte totiž můžete zvolit doplněk stravy, který vám ve vašem snažení pomůže. Ať už je to redukce váhy, nabrání svalové hmoty, vitamíny, ochrana kloubů a svalů a samozřejmě i regenerace. 

LadyLab se specializuje na suplementy po ženy, protože i když si to možná někdo neuvědomuje nebo by ho to ani nenapadlo, tak naše těla, co se sportovních výkonů týče, jsou hodně odlišná. Ženy obvykle nejsou schopné dosáhnout takových výsledků jako muži, trénink je jiný, regenerace taky. Nabírání svalové hmoty je u žen o něco obtížnější a výsledky nejsou tak "drastické" jako u mužů. Hormony mají na tohle všechno taky docela vliv, takže LadyLab se zkrátka stará o to, abychom se měly dobře a mohly tak dosáhnout co nejefektivnějších tréninků a výsledků.


Mně se do ruky dostal balíček, ve kterém jsem měla sportovní legíny, které jsou naprosto super (příjemný materiál, jsou pohodlné), dvě lahvičky se suplementy a každý ke své objednávce dostane gumový náramek a balzámek na rty. A tady pozor - ten balzám je absolutně top! :D Kdyby ho prodávaly samostatně, tak si beru tak 4 :D. Krásně voní, dostatečně hydratuje a navíc je v praktickém vysouvacím balení.

Prvním ze suplementů, který jsem dostala k otestování, je Omega 3-6-9. Obsahuje rybí, lněný a slunečnicový olej a vitamín E. Příznivě působí při redukci váhy, protože zkvalitňuje metabolismus. Navíc působí proti kornatění tepen (usazování cholesterolu na stěnách tepen) a tím snižuje riziko srdečních chorob. Já beru jednu tobolku denně, vždycky ráno se snídaní. Tohle samozřejmě není něco, díky čemu zhubnete lusknutím prstu, ale spíš pomáhá tělu, aby správně fungovalo. Navíc použité látky mají i příznivě působit na vlasy a nehty, ale to je pochopitelně běh na delší trať. Pokud tedy hledáte něco, co udržuje celkové zdraví organismu, tak můžete sáhnout po tomhle :).

OMEGA 3-6-9 koupíte tady za 460 Kč.


A druhým výrobkem, který jsem obdržela, jsou klasické BCAA. Pokud jste o nich nikdy neslyšeli - BCAA je směs aminokyselin, které jsou nezbytné při budování svalové hmoty. Hodí se nejen pro sportovce, ale i pro lidi s nedostatečným příjmem bílkovin ve stravě. BCAA tedy chrání a vyživují svaly, pomáhají k jejich budování, ale taky urychlují regeneraci a jsou nezbytné při redukci hmotnosti. Podle mě je to naprostý must have pro sportovce. BCAA se berou cca 20 minut před tréninkem. Musím říct, že opravdu pociťuji rozdíl - jeden týden jsem před každým ranním během vzala BCAA a nohy mě v průběhu i po tréninku téměř vůbec nebolely. Druhý den jsem taky byla úplně v pohodě. Druhý týden jsem běhala "na čisto" a teda únava byla velká. Měla jsem těžké nohy, druhý den to byl taky děs. Takže mám sama odzkoušeno, že to opravdu funguje a v tom tréninku to hodně pomáhá. 

BCAA koupíte tady a stojí 536 Kč (aktuálně 15% sleva, normálně 630 Kč)


S firmou LadyLab jsem velmi spokojená. Komunikace s nimi je na skvělé úrovni (což jak víte, tak hodně oceňuji), pokud máte dotaz, rádi vám poradí. Určitě bych chtěla vyzkoušet jejich protein a spalovač, protože co jsem četla recenze od zákaznic, tak to vypadá hodně dobře :). Ceny mi přijdou taky velmi v pořádku, protože pokud se o sportovní výživu trochu zajímáte, tak to není úplně levná záležitost. 

Celou jejich nabídku - jak suplementy, tak oblečení - najdete na www.ladylab.cz. Sledovat je můžete i Instagramu (LadyLab.cz) a FaceBooku (LadyLab.cz). Můžete od nich koupit snad vše, co by vás napadlo. U každého produktu je napsaný krátký a výstižný popis, který vám jednoznačně řekne, k čemu co slouží. Co se mi líbí, tak mají sestavený program Dieta, ve kterém máte přesně to, co potřebujete při redukci hmotnosti, takže nemusíte vymýšlet vlastní suplementové koktejly :D. 

Pokud byste měli ohledně čehokoliv nějaký dotaz, tak napište buď přímo do LadyLab a nebo mně, buď do komentářů a nebo do mailu homemademua@gmail.com. Myslím, že v těhle věcech se docela dost vyznám - dlouhé roky zkušeností a taky několik školení se musí někde projevit :D. 

A to je už asi opravdu všechno. Pokud třeba jen přemýšlíte o tom, že změníte svůj životní styl, tak by tohle mohl být odrazový můstek. Pohyb rozhodně nepodceňujte - i kdyby to mělo být kolo, plavání, běh nebo i rychlá chůze. Vaše tělo to ocení a vy si budete připadat lépe :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. But I was convinced that the supplements are bad for our health. pure forskolin where to buy

    ReplyDelete
  2. Také jsem objednávala od Ladylab. Mají výborné doplňky :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts