Holení obličeje | Co? Proč? Jak?

6:00:00 PM

Hezkou neděli všem :)

Že si obličej holí jen muži? Velký omyl. V poslední době k tomuto jednání přistupuje i čím dál tím víc žen (včetně mě). Proč by to ale slečny a ženy dělaly? Tak důvodů je podle mě hned několik. Někdo má výraznější chloupky v oblasti nad horním rtem, někdo má jemné chloupky po celém obličeji, se kterými není spokojený a nebo někoho zkrátka nebaví si vytrhávat každičký tmavý chloupek, který roste v okolí obočí. Já jsem případ, který spadá do všech kategorií, které jsem právě zmínila :D. Zprvu jsem byla hodně skeptická rovnou sáhnout po žiletce, ale opravdu se není čeho bát.


Možná si říkáte, jestli by nebylo lepší sáhnout po vosku, když se chcete ochlupení na obličeji zbavit. Možnost to určitě je, ale někdo má obličej natolik citlivý, že je to zkrátka velké ne. Navíc nevýhodou je i podle mě to, že kůže je potom docela dlouho zarudlá a citlivá.

Proč se hodně žen bojí obličej vzít žiletkou je asi i to, že se bojí, že chlupy potom porostou hustší, silnější a hlavně ztmavnou. To je ale jen velký mýtus. Obličej si holím už třeba rok a opravdu nemám strniště tmavých chlupů :D. Takže se není čeho bát. 

Po žiletce jsem prvně sáhla, abych se zbavila tmavších chloupků nad horním rtem. Protože abych to chmýří vytrhávala pinzetou? Ne, díky :D. Bylo to super rychlé, efektivní a kůži jsem neměla nijak podrážděnou. Postupem času jsem si žiletkou začala odstraňovat i přebytečné chloupky nad, vedle a mezi obočím. A celý tenhle proces jsem završila tím, že jsem žiletkou vzala i oblast, kde se konturuje. Já v těchto místech mám hodně takových těch "chloupků z broskve", které jsou vlastně po celém obličeji, ale v té oblasti u vlasů jsou zkrátka hustší a pod vrstvou make-upu to prostě nevypadá dobře.

Kromě toho, že na obličeji nemáte nechtěné chloupy, tohle všechno má ještě ještě výhodu. Věřte mi, že líčení vypadá o 100% lépe. Make-up vám může přímo sedět na kůži, neprocházím jím drobné chloupky, na které se potom usazuje i pudr, bronzer, případně tvářenka. Další výhodou je to, že žiletka vám obličej vlastně lehce opeelinguje. Zbavíte se odumřelých buněk a obličej je potom znatelně jemnější. Navíc pokud si odpoledně vzpomenete, že máte večer nějaký event a na obličeji máte pár nechtěných chloupků, tak máte za 5-10 minut po problému a nemusíte se bát, že budete na obličeji mít zarudlá místa, na která rozhodně nechcete aplikovat make-up. 


Já sahám po klasické žiletce, ale jsou k prodeji i speciální drobné žiletky. Údajně se dají koupit v DMku, ale já jsem je nějak usilovně nehledala, takže nevím, ale určitě bych je jednou chtěla vyzkoušet - jestli jsou lepší než klasická žiletka, nebo jestli to vyjde na stejno.

Jaký je váš názor na to, že si ženy holí obličej? :). Přijde vám to normální nebo je to pro vás divné a určitě to zkoušet nebudete? :D Určitě mi napište do komentářů, protože mě tohle docela zajímá, jaký názor na to mají ostatní dívky a ženy. Nezapomeňte se přihlásit k odběru blogu, abyste nepřišli o další články. Sledovat mě můžete i na Intagramu nebo Snapchatu.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já jsem teď narazila na
    tuto stránku, kde provádí laserovou epilaci obličeje. Mají tam rovnou napsané, že holení žiletkou k ničemu nepomáhá a voskem bych se obličej já osobně bála holit :) Každopádně jestli ti to vyhovuje, tak to asi úplně nanic není :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts