YouTube made me buy it | Milani, UD, theBalm, Quay, Zoeva

6:00:00 PM

Hezké pondělí :)

Pokud u videí na Youtube trávíte tolik času jako já, určitě jste se už kolikrát nechali zlákat recenzemi a koupili si něco, co je ve světě beauty blogerů velice oblíbené. Já pochopitelně nejsem výjimkou a ve své kolekci mám několik produktů, o kterých bych bez Youtube vůbec nevěděla. Většinou jsem se na internetu seznámila s celými značkami, ze kterých jsem pak vybírala to, co se mi líbilo. Nicméně jsem několik, opravdu ikonických, produktů vybrala a v rychlosti vám je představím. A pokud je doma nemáte, tak bych vás na ně mohla nalákat zrovna já :). Jak jsem tak sbírku procházela, uvědomila jsem si, že je toho mnohem víc, takže možná někdy v budoucnu přijde i druhý díl.


Začnu trošku random a zmíním módní doplněk. Australskou značku slunečních brýlí Quay Australia jsem začala vídat na každém rohu - jak na YT, tak na Instagramu a zamilovala jsem se do modelu My Girl a taky jsem ho dostala k Vánocům. Tahle značka se s Youtubem hodně spojuje, protože už dělala několik kolaborací se známými youtuberkami jako třeba Chrisspy nebo Desi Perkins. 


Youtube hodně proslavil i nahé paletky od Urban Decay a doteď patří k velkým stálicím. Jsou jako pokémoni - musíte je nasbírat všechny :D. Já mám zatím jen druhou verzi, i když populárnější je určitě originální jednička. Kvalita UD stínů je fakt hodně nahoře, takže i když nejde o nejlevnější výrobky, ta kvalita tam je a hlavně paletka očních stínů je něco, co vám vydrží prakticky celý život. 


Dalším výrobkem, který je slyšet tak v každém čtvrtém videu, je zapečená tvářenka od Milani - Luminoso. Já si jí pořídila teprve před pár měsíci, ale je to opravdu něco, co se bude hodit každému. Obličej doslova rozzáří a i ta barva podle mě sedne jakémukoliv tónu pleti. Není ani nijak drahá a Milani má tyhle zapečené pudry opravdu zmáknuté. 


Když jsem na YT začala koukat, tak snad každý mluvil o rozjasňovači Mary-Lou Manizer od theBalm. Takže když jsem zjistila, že takhle značka má i český e-shop, tak jsem moc dlouho neváhala. Vlastně celou tuhle značku mi YT dostalo do podvědomí a mám od nich už několik výrobků a používám je prakticky denně. O několik měsíců později jsem si pořídila i Cindy-Lou a abych sesterské trio dovršila, tak mám zálusk i na Betty-Lou.


Díky YouTube jsem narazila i na značku umělých řas Ardell. Na internetu byly populární hlavně jejich Wispies. No a opět jsem zjistila, že mají český e-shop a vlastně to byla úplně první firma, která mi poskytla produkty na recenzi a od té doby jsem s nimi spolupracovala na několika dalších článcích. Na tyhle řasy nedám dopustit, doma mám kolem 10ti stylů a různě je střídám. Fakt top kvalita za super cenu :).


A poslední firmou, kterou v tomhle postu zmíním bude Zoeva. Na tuhle společnost jsem přišla díky Zoe, protože používala jejich štětce. A ejhle! I oni mají český e-shop :D. Doma mám jak štětce, tak paletky se stíny. Vlastním i kompletní kolekci jejich rtěnek a přemýšlím i nad tvářenkami. Ceny jsou už trošku výš, ale jiné štětce už nepoužívám a rozhodně se vyplatí koupit nějaký z jejich setů. Na výrobky od Zoevy mám na článku docela dost recenzí, takže si stačí jen do vyhledávání na blogu zadat Zoeva a ono vám to všechno vypadne :). To vlastně platí pro všechny zmíněné výrobky. 



A to bude pro dnešek vše :). Pochlubte se mi, jaké výrobky doma máte jen díky tomu, že o nich dalších 30 lidí básní? :D Určitě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu (interaktivní panel s fotkami úplně dole) a taky můžete odebírat tenhle blog (pravá záložka Followers), aby vám neutekl žádný budoucí článek. 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem poslední dobou hodně opatrná, YT marketingová masírka je občas až moc přehnaná. Vždy si položím otázku jestli bych si to koupila i kdyby to nikdo nevychvaloval.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak já taky samozřejmě slepě nekupuji vše, na co se objeví chvála :). Tohle byly ale takové hlavní produkty, o kterých jsem slýchala roky a kdybych je já sama často nepoužívala a nebyla spokojená, tak je nezveřejňuji :).

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts