UD x Gwen Stefani Eyeshadow Palette | Konec měsíce: Květen & Červen 2016

6:00:00 PM

Přeju vám hezký pátek :)) 

S koncem měsíce přichází i ohlédnutí za paletkou měsíce. Opět jsem to protáhla na dva měsíce a už v květnu jsem si ze své kolekce vytáhla kolaboraci Gwen Stefani a Urban Decay. Parádní obal, skvěle vypadající vnitřek. Jaká je ale paletka při opravdovém používání? No, nebudu vám lhát. Jsem z toho taková rozčarovaná.


Nechápejte mě špatně. Kvalita stínů je naprosto úžasná, pigmentace top, jen bych řekla, že trošku víc práší. Jediný stín, který s kvalitou trošku pokulhává je odstín Pop, který není tak máslový a jsou to vesměs takové hrubší třpytky. 

Já jsem s touhle paletkou měla prostě problém vytvořit při každé příležitosti jiný look. 2/3 paletky jsou totiž hodně neutrální a i když to vypadá, že je každý stín jiný, tak na oku to potom všechno vypadá téměř stejně. Zbylá třetina stínů paletku trochu oživuje, ale zase to nejsou stíny, které bych na oku nosila každý den. Paletka podle mě není úplně dobře poskládaná, protože mně osobně třeba chybí matný světlounký stín pro highlight pod obočím, střední hnědé do očního záhybu tam jsou hned 3, ale když jsem potom na víčko dala nějaký z lesklých stínů, přišlo mi to zase hodně tmavé.

Abych ale zmínila stíny, které jsem opravdu používala, tak to byly Bathwater, Anaheim, Stark a Zone. Zbytek nic moc využití. Prostě jsem se přes ty dva měsíce nachytala, že mnohem častěji sahám po Naturally Yours od Zoevy a nebo po Meet Matte Nude od theBalm, které obsahují moje každodenní odstíny, jako jsou třeba dostatečně světlé odstíny pod obočí.


Zkrátka si myslím, že tohle pro mě úplně není paletka, po které bych sáhla a bez přemýšlení věděla co s ní udělám. Vyžaduje to trochu víc plánování a i díky tmavším odstínům si myslím, že je to spíš produkt na večer a né na každý den, kdy nechcete už v 9 ráno vypadat unaveně s tmavě hnědým stínem na celém víčku. 

Takže pro mě bohužel trochu zklamání. Určitě se budu snažit ji co nejvíc používat, protože je nádherná a taky nechci, aby mi 1500 Kč leželo jen tak na stole. Jinak s touhle sérií to teď vidím trošku volněji, protože přes horké léto se opravdu skoro nemaluji a nechci si na měsíc volit paletku s tím, že už teď vím, že po ní sáhnu možná tak 2x za měsíc. Takže pokud si nějaký produkt oblíbím a budu po něm sahat víc než po jiném, tak ho zmíním v TOP produktech za měsíc :).


Nezapomeňte se přihlásit k odběru blogu, aby vám neunikl žádný nadcházející článek.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

1 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts