Avokádové smoothie | Avocado smoothie

6:00:00 PM

Hezký pátek :))

Dneska pro vás nemám nic z beauty kategorie, ale konečně něco, co zapadne do záložky Food. Já si opravdu často ráda pochutnám na ovocném smoothie, většinou ke snídani nebo odpoledne ke svačině, je to totiž super způsob, jak spotřebovat už né moc hezky vypadající ovoce nebo zeleninu :D. V březnovém Apetitu jsem ale narazila na recept na avokádové smoothie. Já jsem velký milovník avokáda a tak jsem tohle prostě musela vyzkoušet. Původní recept jsem ale lehce upravila a ráda bych se s vámi o tuhle netradiční záležitost podělila. Protože smoothie jsou super rychlé, zasytí a navíc mají spoustu vitamínů :).


Potřebovat budete jen jedno avokádo, med, citron a mléko. Já jsem ale ještě přidala půlku banánu, který v původním receptu není. Ještě budete potřebovat nějaký mixér nebo kuchyňský robot, který vám to všechno semele dohromady :D. Do nádoby od mixéru dáte vše dohromady - avokádo vyloupnout ze šlupky a zbavit se pecky, potom přidat 300 ml mléka (nejlépe plnotučné, ale můžete použít i rostlinnou náhradu), lžíci citronové šťávy, lžíci medu a půlku nebo celý banán. A to je vše :). Jen to všechno pořádně rozmixujte a je to :). 


Upřímně vám říkám, že pouze s avokádem to není moc dobré, ale můžete to samozřejmě zkusit :D. A pokud nemáte rádi banány, tak do směsi přijdete třeba jahody nebo naopak nějakou zeleninu - třeba okurku. Pokud máte rádi svoje nápoje opravdu studené, tak do sklenice přijdete kostky ledu.

Snídani jsem doplnila miskou nakrájených jahod s borůvkami, a to vše jsem zakápla agáve sirupem :). A až do oběda jsem byla plná. Avokádové smoothie je příjemná obměna těch klasických, které si dělám, které obsahují jen ovoce a nějaký džus. 

Měli byste zájem, abych se s vámi podělila o svoje oblíbené rychlé snídaně? :) Určitě mi napište do komentářů a pokud zkusíte tento rychlý recept, tak mi napište vaše dojmy :). 

Nezapomeňte odebírat tento blog a také mě můžete sledovat na instagramu @doubryyy.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts