TOP | Březen 2016

6:00:00 PM

Zdárek :))

Březen je u konce a to znamená jediné - TOP produkty. Řekla jsem si ale, že to trošku pozměním a podělím se s vámi nejen o beauty produkty, ale i o módu a jídlo :D. Přece jen tyto dvě jsou moje další vášně a možná se tak trefím do vkusu těm z vás, kteří nejsou tolik odvařeni pouze z beauty světa. Určitě přemýšlím o tom napsat článek směřovaný pouze na random oblíbence, kam bych mohla zařadit oblečení, jídlo, písničky, filmy, internetové stránky atd. :). Ale pojďme se vrhnout na březnové favority :).


Klasicky začnu dekorativkou. Pokud můj blog čtete pravidelně, určitě jste zaregistrovali dvě recenze na produkty na rty. Jedním z nich jsou tekuté rtěnky od Jordany a potom rtěnky v tužce Color Drama od Maybelline. Oba tyto produkty jsem si zamilovala a během března je využívala opravdu hojně. U tekutých rtěnek to konkrétně byly odstíny Créme Brulée a Red Velvet Cake a u maybellinek zas Love my Pink. Asi nemá cenu produkty nějak extra popisovat, protože na ně můžete najít velké recenze i se swatchi, takže pokud chcete vědět víc, určitě se mrkněte na předcházející články tohoto měsíce :).


Dalším opravdu velkým objevem pro mě je řasenka Lash Sensational od Maybelline. Mluví se o ní opravdu dlouho a slyšela jsem na ní jen kladné recenze. A i já se musím přidat :). Je totiž naprosto skvělá. Je ultra černá, řasy jak zahustí tak prodlouží, neopadává a kartáček řasy neslepuje. Vytváří opravdu intenzivní pohled a imituje efekt umělých řas. Navíc ji seženete v drogérii a pokud máte štěstí, tak se dá sehnat i pod 150 Kč. Určitě se řadí mezi mé nejoblíbenější řasenky všech dob a už teď můžu říct, že jsem si ji nekoupila naposledy. Takže pokud sháníte top řasenku z drogérie a z nějakého důvodu jste ještě nevyzkoušeli tuhle, tak s chutí do toho :).


Posledním oblíbencem z beauty kategorie je houbička na make-up od Real Techniques. V poslední době jsem si ji opravdu oblíbila na aplikaci tekutých produktů na obličej, tedy pro zapracování make-upu a korektoru. Z hutnějších konzistencí dělá produkty trošku tenčí a vytváří mnohem přirozenější finiš než štětec. Navíc po získání cviku je celková aplikace s houbičkou opravdu rychlá. Rozhodně ji doporučuji i těm z vás, kteří máte sušší pleť, protože tím, že je houbička vlhká, tak během zapracovávání produktů vám pleť i jemně hydratuje :). Na blogu můžete najít i celý článek věnovaný tomu, jak se kosmetické houbičky správně používají :).


Určitě jsem už o sobě někdy prozradila, že mám mírnou závislost na slunečních brýlích, takže prakticky denně jsem i v zimě vyhlížela sluníčko :D. V březnu už pár dní bylo opravdu krásně, takže jsem okamžitě sáhla po nějakém páru, když jsem šla ven. Opravdu nejčastěji jsem volila stříbrné zrcadlovky z Ali Expressu a zlaté zrcadlové aviatorky od Victoria Beckham. Oboje mi přijdou fakt stylové a pokaždé mi je někdo pochválil :).


A posledním oblíbencem tohoto měsíce je kešu máslo od firmy Šufánek. Šufánek je česká firma, který vyrábí ořechová másla a myslím, že mají i různé ovocné směsi. Jejich produkty se hodně rozmohly i na instagramu, kde je každý hrozně vychvaloval. A když někdo něco chválí, tak to chci zkusit samozřejmě taky :D. Objednala jsem si proto malé balení kešu másla a jsem z něj naprosto nadšená. Jsou to opravdu jen rozemleté ořechy, není k nim nic přidaného a ta chuť je fantastická. V nabídce mají dalších 7 možností, takže pokud chcete vyzkoušet něco nového, tak můžu jen doporučit! :)


A to je k tomuto článku vše :). Co patřilo mezi vaše nejoblíbenější produkty měsíce března? :) Můžete sledovat můj osobní instagram @doubryyy a taky nezapomeňte sledovat blog, aby vám neunikl žádný nadcházející článek :). 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Už musím omrknout ty matné lip creamy od Jordany. Všude na ně čtu samou chválu.

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts