Jordana Sweet Cream Matte Liquid Lip Colors | 7 shades, review, swatches

6:00:00 PM

Čauky :)

Dnes vám přináším další recenzi na nové tekuté rtěnky od firmy Jordana. Opravdu se jedná o žhavé novinky a ani na ně zatím není moc recenzí, takže doufám, že vám tenhle článek pomůže v rozhodování, jestli si je pořídit nebo ne :). Já si vybírala prakticky na slepo, protože ani není moc fotek se swatchi. Jedná se o nové Sweet Cream Matte tekuté rtěnky a celkově je v nabídce 12 odstínů, což je super. Celá barevná škála je moc hezky postavená a vybrat by si měl opravdu každý. Já si vybrala celkem 7 odstínů a Filip byl tak hodný a koupil mi je jako dárek :). Takže za tento článek děkujte i jemu :D.


Pokud nejste obeznámeni se značkou Jordana, tak se jedná o americkou značku, která je vlastně sesterskou společností firmy Milani. Proto mají obě firmy téměř totožné produkty, jen Jordana má vždy nižší cenovku. Milani už před nějakou dobou uvedl na trh jejich tekuté rtěnky Amore Matte Lip Creams a tak bylo jen otázkou času, kdy s něčím podobným přijde i Jordana. A je to tu :). Jordana na trh uvedla Sweet Cream Matte Liquid Lip Colors.

V nabídce je 12 barev od nude přes růžové a fialové až po červené. Podle mě je to moc hezky promyšlená řada. Cena jednoho balení je 109 Kč, což mi přijde úplně super. Já si vybrala 7 odstínů. Samozřejmě kvůli článku bych nejraději měla všechny, abych vám mohla vše nafotit a ukázat, ale pak jsem se zamyslela a trochu se zkrotila :D. Na 100% jsem totiž věděla, že bych několik odstínů nikdy nenosila, takže jsem vynechala oranžovou, dvě fialové, barbie růžovou a opravdu tmavou vínovou, kterou bych sice nosila, ale slyšela jsem, že flekatí a tak se mi nechtěly vyhazovat peníze. 


Balení mi přijde moc hezké - jednoduché a roztomilé. Tak trochu mi připomíná zmenšenou verzi Kylie Lip Kits. Skrz čirou lahvičku je bez problémů vidět barva rtěnky, odstín je napsaný na samolepce na spodní straně lahvičky. Aplikátor je takový ten klasický jako u lesku na rty a uprostřed má lehkou prohlubeň, která slouží jako malá zásobárna barvy. Pokud máte menší rty, určitě vám jedno namočení aplikátoru vystačí na celé rty, já musím použít dvě dávky - nebo abych byla přesná, tak by mi asi stačila jedna aplikace, ale pro jistotu rty přejedu ještě jednou s čerstvou zásobou produktu na aplikátoru. Co na těchto rtěnkách naprosto miluji je jejich vůně! To je něco naprosto omamujícího - přirovnala bych to k vanilkovému dortu, nebo tak něco :). Takže vůně rozhodně perfektně vystihuje jméno produktu.

Samotná textura rtěnek je moc příjemná a rty příliš nevysouší. Je spíše pěnová než tekutá. Rozhodně nemůžete čekat, že vám tekutá matná rtěnka nebude vysušovat rty, ale u těchto kousků je to naprosto v klidu snesitelné a rty nevypadají nijak ošklivě. Každopádně doporučuji před aplikací nanést nějaký balzám na rty. Já jsem 2 odstíny měla celý večer na plese a takový trošku nepříjemný suchý pocit jsem měla až tak kolem 1 ráno. U světlejších odstínů bych doporučovala rty zbavit suché kůže, aby se vám barva nezachytávala na suché šupinky.


Aplikátorem se rty i hezky vykreslují a máte i poměrně dost času na různé úpravy, než rtěnka plně zaschne. Když už ale zaschne, jen tak něco ji dolů nedostane - mně vydržely jak jídlo, tak pití. Dalším bonusem je to, že se dobře vrství, takže pokud si všimnete nějakého holejšího místa, můžete jen nanést další vrstvu. Nijak necuckatí ani neopadávají. Po zaschnutí se neobtiskávají a vydrží i lehké pusinkování :D. Kdybyste jedli hodně mastné jídlo, tak určitě začnou trochu blednout, ale bude to spíš klasicky od středu rtů a jak už jsem zmínila, tak není problém rty znovu přetřít a vypadají úplně skvěle.

01 Créme Brulée - tmavší nude s růžovým podtónem
02 Strawberry Cheesecake - světlejší korálová s růžovým podtónem
03 Raspberry Tart - hodně výrazná růžová s modrým podtónem
06 Cherry Cobbler - výrazná červená s růžovým podtónem


07 Tiramisu - střední světle hnědá
09 Rose Macaron - zastřená starorůžová
11 Red Velvet Cake - tmavě červená s modrým podtónem


U této řady produktů bych řekla, že potřebujete všechny :D. Ale pochopitelně vybírejte podle svých preferencí. Kdybych ale měla vybrat favority, tak pro mě to budou Red Velvet Cake, Créme Brulée, Tiramisu a Rose Macaron. 


Rtěnky rozhodně moc doporučuji, ale pokud nemáte rádi suchý pocit na rtech, tak bych se těmto kouskům vyhnula. Dnes jsem koukala na stránky Jordany a hodně odstínů je vyprodaných, takže pokud máte o nějaké odstíny zájem, tak bych stránky kontrolovala a nebo rovnou napište na zákaznický servis. Ještě jednou zopakuji, že jedna lahvička stojí 109 Kč a při objednávkách nad 500 Kč máte poštovné zdarma :).

A co vy a tekuté rtěnky? Máte nějaké favority? :) Nezapomeňte odebírat můj blog, aby vám neunikl žádný nadcházející článek a pochopitelně mě můžete sledovat i na mém soukromém instagramu @doubryyy :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásné barvy, Jordana má vždy krásný výběr barev. A za pár korun hodně muziky.

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts