Můj problém se značkou Makeup Revolution

6:00:00 PM

Opět vás zdravím :))

Dnešní článek bude něco jiného, co se na blogu ještě nikdy neobjevilo, ale pořád to souvisí s tímhle velkým světem kosmetiky. Určitě jste všichni před pár lety zaregistrovali nástup kosmetické značky Makeup Revolution. Je to britská značka, která si od začátku zakládala na velice nízkých cenách. Já se o ní dozvěděla cca před 2 lety a poprvé jsem ji zaregistrovala v souvislosti s jejich ICONIC paletkami, které měly být podobné Naked paletkám od Urban Decay. Říkala jsem si "Hmm, to je super, že konečně někdo udělal paletku, která by se dala přirovnat k nakedkám, ale stojí zlomek částky těch originálních". Jenže tohle napodobování nebylo jediným počinem této značky a tady začíná můj problém.

V jejich sortimentu se začaly objevovat nové a nové produkty, které v 90% byly založené na okopírování mnohem dražší a "originální" verze. Neznalý člověk to určitě ani nezaregistroval, ale já, jakožto člověk, který tráví pomalu celý den na youtube, kde sleduje všechny novinky v beauty světě, tak jsem opravdu nemohla přehlédnout fakt, že to jsou téměř vše kopie. 

Opravdu si nějaká značka řekne, že její podstata leží v tom, že bude na trh uvádět neoriginální produkty, obšlehne koncept a balení a jen na to dá jiné jméno a jinou cenovku? Nevím, asi jsem moc velký pedant, ale mně osobně je to proti srsti. Když už se někdo rozhodne, že založí firmu a bude něco tvořit, tak ať tvoří vlastní věci, ať realizujíe vlastní nápady. Ale zakládat si na tom, že jsou cenově dostupnější ale neoriginální?

Rozhodně nemám peněz na rozhazování a nepatřím k těm, kteří by měli vše od Too Faced, MakeUp For Ever, Stila nebo Nars. Ale když už bych si řekla, že něco chci a chci to vyzkoušet, tak si na to přeci našetřím, abych sama poznala, jestli opravdu stojí za to utratit větší částku. Ale jít ke konkurenci, která jen opisuje a říct si "No, tak tam není Too Faced, ale Makeup Revolution... Vypadá to stejně, takže na tom nezáleží". Ano, záleží. Jde o ten nápad a proces uvedení na trh. Ne o to, že čekám, až někdo po letech plánování a zdokonalování přijde na trh s novinkou, a já ji za pár měsíců mám taky.

Určitě je to věc názoru, věc rozpočtu a taky určitě toho, jestli vám na těchto věcech záleží. Já jsem ale natolik "znechucená" tímto konceptem, že si pravděpodobně od této značky nic nekoupím. Rozhodně neříkám, že jejich produkty jsou špatné. Kdyby byly, tak si je lidé nekupují. Ale mně jde spíš o ten princip. Ale.. Nikdy neříkej nikdy a jednoho dne třeba uvidíte článek kde srovnám originální produkt s jeho levnou kopií.

Makeup Revolution rozhodně není jedinou značkou, která si zakládá na levných napodobeninách. Napadá mě třeba značka W7, která má svůj sortiment založený na tom samém.

Jen orientačně přidávám pár produktů, které mě teď napadají z hlavy a Makeup Revolution má svou verzi:
rozjasňovače jako Laura Geller, štětce jako Real Techniques, tvářenky jako Too Faced, metalické stíny jako Stila, paletky jako Too Faced a Urban Decay, multifunkční líčidla jako Nars, atd.


Takže abych to shrnula - rozhodně nic nenamítám na kvalitu výrobků, ale mám problém s konceptem firmy. Taky rozhodně nikomu neříkám, aby od Makeup Revolution nic nekupoval, to je každého rozhodnutí :). Tenhle článek byl způsob jak tuhle informaci předat dál a třeba se mezi vámi najdou tací, kteří mají stejný názor na celou tuhle věc.

Máte ale na druhou stanu nějaký opravdu oblíbený produkt od Makeup Revolution, který bych měla na 100% vyzkoušet? :) Určitě mi o něm napište do komentářů. Taky nezapomeňte sledovat tento blog, aby vám neunikly budoucí články, které se tu objeví :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts