Jak aplikovat umělé řasy | How To

6:00:00 PM

Zdravím :))

Konečně jsem se donutila napsat tenhle článek :D. Zní to, jakoby to bylo něco hrozného, ale tenhle článek jsem chtěla napsat už třeba před rokem a pořád se mi do něj nějak nechtělo, ale kousla jsem se a je to tu :). Pořád vám povídám o tom, jak mám ráda umělé řasy, jaké jsou mé oblíbené atd., ale nikdy jsem vám vlastně neřekla, jak si umělé řasy aplikuji. A mnozí z vás to možná nevědí, nebo je vám to nejasné a třeba je to jeden z důvodů, proč vás umělé řasy ani nelákají. Já vám ale velmi stručně a v rychlosti popíšu, jak snadně a hlavně účinně řasy nasadit, aby vám vydržely celý den a působily velmi přirozeně :). Opravdu to není nic těžkého, jen to chce trošku cviku :).


Co budete potřebovat? Pochopitelně samotné řasy, potom lepidlo určené pro umělé řasy, řasenku, nějakou tyčinku nebo kosmetický štětec, nůžtičky, pinzetu, popřípadě kleštičky na řasy. Opravdu nutnou výbavou je lepidlo a řasy, ostatní je nepovinné, já osobně nepoužívám třeba kleštičky, protože doma žádné nemám (:D), ale pokud chcete 100% výsledek tak si myslím, že zbytek seznamu tvoří povinnou výbavu :).

Začneme tím, že řasy opravdu opatrně stáhneme s plastového balení. Snažte se za řasy moc netahat, mohly by se vytáhnout, zdeformovat nebo vám mezi prsty zůstane několik jednotlivých řas.

Dalším krokem je to, že si řasy přiložíte k oku a podíváte se, jestli vám sedí délka pásku. Pokud ne, vezmeme malé nůžtičky (manikúrové budou ideální) a odstřihneme požadovaný kousek z VNĚJŠÍHO koutku. Nikdy nestříhejte vnitřní koutek! Pokud vám délka pásku sedí, máte o malou práci míň. Například Ardell řasy jsem nikdy zkracovat nemusela, ale záleží na tom jak velké máte oko. 

Teď už je čas na to, abyste si nachystali lepidlo. Já si vytlačím malé množství (řekněme velikost zrnka čočky) na hřbet ruky a nechám ho tam sedět. Mezitím si na řasy nanesu malé množství řasenky, jen abych je pokryla barvou a lehce natočila. Navíc namalované řasy lépe splývají s těmi umělými. Potom vezmu řasy do pinzety a opačnou stranou nějakého tenkého kosmetického štětce na pásek nanesu lepidlo, které je v této chvíli trošku hustší a lepivější. Pokud byste se snažili řasu nalepit s úplně čerstvým lepidlem z tubičky, vůbec by se vám na víčko nechytila a cestovala by sem a tam. Na hřbetu ruky lepidlo lehounce zaschne a na víčko se tak lépe chytí. Já lepidlo nanáším kosmetickým štětcem, protože tak můžu velmi přesně kontrolovat množství lepidla a i to, kam ho nanesu. Větší množství dejte na vnitřní a vnější koutek, protože to jsou rozhodně klíčová místa při lepení. 



Řasu držím v pinzetě, protože tak mám lepší přístup při samotném lepení. Přijde mi, že když řasu držím prsty, tak mi vlastně celý výhled, který v zrcadle mám, zaberou prsty a pořádně nevidím, kam mám řasu aplikovat.

Takže máme lepidlo na pásku a jdeme lepit. Doporučuji si vzít zvětšovací zrcátko a mít ho v lehkém úhlu pod sebou. Jako kdybyste se chtěli podívat do nosu :D. Když totiž budete koukat dolů, vaše řasy se vám lehce sklopí a budete tak mít lepší přístup při lepení. Pinzetou řasy aplikujte na střed oka a nechte je tam chvilku sedět. Lepidlo při kontaktu s kůží začne tuhnout a budou se vám potom lépe přichytávat koutky. Když jsem spokojená s pozicí středu řasy (snažte se řasy dostat co nejblíž k těm vlastním! rozhodně nechcete viditelnou mezeru), pinzetou vezmu vnější koutek a opět ho co nejlépe umístím. Nakonec to samé udělám s vnitřním koutkem. V této chvíli máte pár chvil na to, abyste s řasou lehce pohybovali, třeba ji celou posunuli o kousek víc doprava nebo doleva a nebo ji přitlačit blíž k pravým řasám. 

A to je vše :)). Hlavní je si zkontrolovat, že vám drží vnější i vnitřní koutek a že vás nijak nepíchá do oka - to opravdu není nic příjemného. Já občas znovu vezmu řasenku a nanesu lehkou vrstvu, abyste se lépe spojily pravé řasy s těmi umělými.

Pokud s řasami začínáte, určitě vám aplikaci ulehčí to, když si na oko nanesete černou linku. Tak velmi jednoduše zamaskuje, když vám pásek nesedí úplně těsně u přírodních řas. Taky vybírejte řasy s průhledným tenkým páskem, až budete mít trochu cviku, klidně se přesuňte na řasy, které jsou nalepeny na tlustším černém pásku, který je trošku ošidnější.

Takže klíčovými krok jsou to, aby vám řasa seděla, aby vám lepidlo lehce zaschlo před tím, než řasu nalepíte a abyste pásek umělé řasy dostali co nejblíž pravým řasám. Posledním a opravdu důležitým krokem je to, že se ujistíte, že vám pořádně drží oba koutky a nikam se neodchlipují :).

Pokud se vám aplikace napoprvé nepovede, tak to rozhodně nevzdávejte. Je to o cviku a třeba i o tom, že si najdete vlastní způsob, jaký vám bude nejvíc vyhovovat. Jakmile ale zjistíte, jak je to jednoduché, budete umělé řasy do svého líčení zařazovat častěji a možná bez nich už ani nevyjdete do společnosti :D.


To je snad vše :). Prosím omluvte, že jsem během tohoto článku použila slovo "řasy" asi tak 50x :D. A co vy a řasy? :) Jaké jsou vaše oblíbené styly a značky? :) Nezapomeňte sledovat můj blog, abyste nepřišli o žádný nadcházející článek a taky můžete sledovat můj osobní instagram @doubryyy.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts