Zachraňte svou suchou pokožku! | Bomb Cosmetics Shower Body Polish

6:00:00 PM

Opět vás všechny zdravím :)

Určitě nejsem jediná, kdo má v chladných měsících super suchou pokožku. Obzvlášť na nohách, obličeji a rukou. Člověk se snaží najít ten nejlepší krém, který by mu suchou pokožku zachránil a já konečně našla produkt, co funguje naprosto perfektně! K Vánocům jsem od mamky dostala balíček produktů od Bomb Cosmetics. Jedním z nich byl i tělový peeling do sprchy s mlékem a medem. Nic moc velkého jsem od něj nečekala, ale když jsem ho poprvé vyzkoušela, nestačila jsem se divit.


Po otevření kelímku vás asi jako první napadne přivonět. Abych řekla pravdu, tak peeling nijak extra nevoní. Ani po mléce, ani po medu. Vůně mi připomíná spíš něco jako masážní olej :D. Textura je taky hodně zajímavá. Já bych ji přirovnala k sypkému pracímu prášku, do kterého přidáte vodu :D. Taková zrnitá kašička. 

Tento peeling obsahuje ještě shea butter, heřmánek a esenciální olej ze šalvěje. Všechny tyto ingredience mají vaší pokožku zanechat jemnou, hladkou a vůně vás má i uklidnit. No, s tím uklidněním moc zkušeností nemám, ale musím potvrdit, že po použití mám pokožku super jemnou, hladkou a po koupeli už nemusím použít tělové mléko. 

A jak tedy peeling používám? Mám ho doma, kde máme vanu, ale na použití to žádný vliv nemá. Většinou po něm sáhnu po tom, co si oholím nohy. Takže oholím si nohy a potom naberu trochu peelingu a pořádně s ním odrhnu nohy, břicho a ruce. Skvěle se hodí i před nanesením samoopalovací pěny, kdy se potřebujete zbavit odumřelé kůže.


Po tom, co se celá "odrbu", zbytky produktu opláchnu a už ve vaně cítím, jak mám pokožku hladkou. Potom se klasicky osuším a to je vše. Opravdu není potřeba používat žádný krém nebo olej, protože samotný peeling kůži hydratuje.

Líbí se mi, že zrníčka nejsou moc hrubá, ale jsou dostatečně drsná na to, aby na kůži udělala svou práci. Jen si při použití dávejte pozor na to, aby vám kusy hmoty nesjely hned do vody :D. Už se mi to párkrát stalo a ze dna vany už toho moc nevylovíte.

Balení obsahuje 375 g a našla jsem ho za 203 Kč na Parfums.cz. K dostání je v několika vůních, takže si stačí vybrat tu, která by se vám nejvíc líbila. Produkt opravdu moc doporučuji a myslím si, že bude super i na léto, abyste dosáhli krásně rovnoměrného opálení a pokožku jste měli hladkou a zářivou. Já tělovým peelingům nikdy moc neholdovala, ale až tento spotřebuji, určitě vyzkouším jinou vůni :).


Jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty pro záchranu suché pokožky? :) Určitě se o ně podělte dolů do komentářů, abych se mohla inspirovat :). Nezapomeňte se přihlásit k odběru blogu, abyste nepřišli o žádný nadcházející článek.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem od Bomb cosmetics zkoušla pleťovou masku a peeling a byla to bomba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ráda slyším! :) Určitě chci vyzkoušet víc :) Já zkoušela ještě koupelové bomby a ty mě teda nijak zvlášť neoslovily

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts