Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil | Review & Swatches

6:00:00 PM

Čau čau :))

Dnes bych vám chtěla v rychlosti představit nové rtěnky od Maybelline Intense Velvet Lip Pencils. Do českých drogérek se dostaly nedávno, i když v zámoří jsou už třeba půl roku. Já je osobně viděla v Rossmannu a jejich cena se pohybovala okolo stovky, ale na internetu jsem je našla mnohem levněji, takže stačí pátrat. Pořídila jsem si 6 odstínů a po jejich vyzkoušení musím říct, že se řadí mezi moje nové oblíbence a moc je doporučuji. 


Jak jsem řekla, pořídila jsem si 6 odstínů a na 98% si jsem jistá tím, že v nabídce je celkem 10 odstínů. Ovšem já si vybrala ty, u kterých jsem si myslela, že je určitě využiju. Dřív jsem zmiňovala, že když bych si nanesla oranžovou rtěnku, vypadám jako totální kretén, takže jsem vynechala oranžovou a také myslím různé variace růžové.

Začnu opět balením. Sice se jedná o rtěnky, nejsou ale v klasickém vysouvacím balení. Tyto rtěnky se prodávají ve formě tlustých tužek, k čemuž jsem byla na začátku trochu skeptická, ale po vyzkoušení mě to rychle přešlo. Řekla bych, že působí docela elegantně - na lesklém černém základu najdete bíle napsaný název a konec tužky je ve stejné barvě jako je samotná rtěnka, což mi přijde super, protože víčko je také černé, takže přes něj vlastně nevidíte špičku rtěnky. Víčko nijak nevyskakuje, vše bezpečně drží.

Velice překvapivě jsou rtěnky neskutečně krémové! Čekala jsem, že budou tužší a budou rty tahat, ale vůbec. Krásně po rtech kloužou a zanechávají za sebou velice pigmentovanou stopu. Díky tomu, že jsou do špičky se s nimi dají rty dobře vykreslovat a díky tomu, že jsou tlustší, líčení trvá chviličku. Kvůli krémové struktuře mají na rtech takový ten klasický lesk, který dá každá krémová rtěnka. Tato parádní formulace je na rtech navíc neskutečně pohodlná a nevysouší, spíš naopak rty hydratuje. Navíc mají příjemnou ovocnou vůni, kterou ale cítím jenom když produkt nanáším. Když jsem k barvě čichala přímo, nic jsem necítila. Zvláštní :D.

Krémový finiš má ale i malou nevýhodu a tou je to, že vám na rtech rozhodně nedají celý den a budou zanechávat otisky. Takže bych vámi zvolenou barvu určitě měla přes den u sebe a pro jistotu bych po každém jídle rty zkontrolovala. Musím ale říct, že po tom, co se barva usadí, není zas tak jednoduché ji ze rtů rozmazat, takže zas nějak šíleně by během dne cestovat nemusela. Když už na rtech začnou mizet, tak blednou od středu, rozhodně nijak neopadávají nebo necuckatí. 

Abyste zachovali snadnou aplikaci, určitě tužku ořezávejte. Stačí si v drogérii koupit ořezávátko s velkým otvorem a před ořezáváním tužku na pár minut strčte do mrazáku, aby se vám pod ostřím nerozdrtila. 


130 Love My Pink - výrazná střední růžová, MUST HAVE!
140 Minimalist - baby růžová s lehkou perletí, tuhle bych úplně nedoporučovala :/
310 Berry Much - bohatá vínová, MUST HAVE!


420 In with Coral - neonová korálová, MUST HAVE na léto
520 Light It Up - pravá červená s modrým podtónem
630 Nude Perfection - tmavší nude s hnědým podtónem


Mezi mé favority rozhodně patří Love My Pink, Berry Much a In with Coral. Jediná, kterou asi nikdy nepoužiju je Minimalist. Kvůli té perleti se mi na rtech úplně nelíbí a je taky poznatelně sušší. 


Abych to nějak uzavřela, tak tyhle novinky určitě doporučuji! Vsadím se, že v drogérkách budou testery, takže je do krámu běžte okouknout a přes internet je kupně levněji :D. Na rtech jsou opravdu moc příjemné a ani nejsou cítit. Vsadím se, že minimálně jedna z nich se objeví v TOP produktech :). Za super kvalitu ani nemusíme zaplatit velké peníze, takže určitě palec nahoru pro drogérie :).

Máte doma sami nějaký odstín z této řady? :) Jak s ním jste spokojení? A nebo jsem vás třeba na nějaký nalákala? :)) Samozřejmě nezapomeňte sledovat můj blog, protože připravuji opravdu hodně recenzí :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts