Zpátky do školy s novou kabelkou!

9:56:00 AM

Ahooooooj! :))

No, jsme skoro v půlce srpna a to znamená, že i návrat do školy se blíží. Jsem student a letos mě čeká "zkouška dospělosti", neboli maturita! :) A jelikož jsem už děsně dospělá (:D), řekla jsem si, že potřebuji nějakou pěknou a bytelnou kabelku, která mi poslouží jako školní zavazadlo :D 

Do teď jsem používala černou Nike kabelku, která je z materiálu podobnému šusťáku, takže se dá skvěle vyprat, ale jelikož jsem jí používala denně několik let, je prostě vidět, že svoje nejlepší dny má už za sebou :D. Tak jsem si řekla, že si seženu nějakou koženou (teda spíš koženkovou), aby už taky nějak vypadala. Chtěla jsem sehnat nějakou pořádně velkou, ale nevím - v této době je asi módní nosit prťavé kabelky, do kterých se vám vejde možná tak peněženka :D. ALE! Před pár dny jsem se podívala na stránky Baťa a do oka mi padla jedna černá kabelka. TAHLE!. Rozměrově už to bylo to, co jsem sháněla a navíc byla ve slevě, tak jsem ji prostě objednala.


Za pár dní přišla a byla jsem nadšená i trošku zklamaná. Upřímně... Čekala jsem jí větší :D Asi bude stačit, formát A4 se do ní vejde a u nás na škole toho v posledním ročníku po studentech moc nechtějí, ale já si jí prostě představovala o něco větší.
Jinak je moc hezky udělaná, nikde nelezou nitě ani nic podobného, tak doufám, že mi poslouží. A třeba časem najdu i nějakou větší, abych do ní mohla nacpat všechny krámy co mám :D
Povrch je ze syntetické kůže, která se dá otřít. Vnitřek je z klasické textilie. Všechny kovové doplňky jsou z tmavě šedého kovu (taková gunmetal barva). Kabelka přišla i s klasickým popruhem přes rameno, což já uvítám, protože je mi nejpříjemnější kabelky nosit křížem přes tělo. 



















Kabelka tedy stála 839 Kč, poštovné 120 Kč, takže podtrženo sečteno jsem za kabelku zaplatila cca 1000 Kč. Nemyslím si, že je to tak hrozné. Je to Baťa a to je pro mě známka kvality. Prostě to není nějakej šunt z obchodu s konfekcí, kterých vyrobí tisíce a už je nezajímá, jak kvalitní jsou. A kabelka je věc, která vám několik let v klidu vydrží. :)

To je pro dnešek vše. :) Pokud se chcete pochlubit, jakou tašku nebo batoh nosíte do školy vy, napiště komentář. :) 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts