Můj wishlist

3:52:00 PM

Zdravím všechny :)

Zítra na týden odjíždím, tak jsem si řekla, že přihodím takový obyčejný článeček. :) 
Víte co je wishlist? Píšete si ho taky? A k čemu je vlastně takový seznam dobrý? :)

Wishlist je prostě seznam věcí, které si přeji :D Vzala jsem si list papíru a píšu na něj věci, které zahlédnu a líbily by se mi, věci co už dlouho chci a věci, co nejsou úplně nejlevnější a peníze na ně prostě zatím nemám :) Takový seznam má spoustu výhod - můj celoživotní problém je ten, že když se blíží můj svátek a poté Vánoce, každý z příbuzných se mě ptá, co bych si přála a já prostě nevím a nechci si říkat o věci, na které se akorát chytá prach a nikdy je nepoužiju a tak si nakonec řeknu jen o peníze, že si za ně něco koupím, až mě něco napadne. Takže teď, když mám tenhle seznam, můžu prostě říct, že bych chtěla přesně to a to, a buď tu věc dostanu nebo ne :D A druhou velkou výhodou je to, že prostě neutrácím za blbosti. Místo toho, abych si koupila nějaké obyč stíny, podívám se na wishlist a vzpomenu si, že jsem chtěla tu a tu paletku a že bych si jí mohla koupit. Navíc já preferuji nakupování po internetu, takže když si na něco ušetřím, můžu si i najít stránku, kde tu věc mají nejlevněji a můžu ještě ušetřit. :))

Wishlist jsem si začala psát na obyčejný papír, protože pro mě je děsně uspokojující vidět, že jsem nějakou věc mohla přeškrtnout a mám z ní doma radost :D Kdybych si seznam napsala na počítači, položku jen vymažu a vlastně nikdy neuvidím, kolik věcí jsem si splnila :)



A zajímá vás co je aktuálně v mém seznamu? Parfémy, které bych si přála jsem psala do článku o mé sbírce parfémů, takže ty vynechám, ale ten zbytek vám tu napíšu :) U položek, u kterých bude potřebovat vysvětlení, uvedu důvod proč bych je chtěla na závěr článku.



MŮJ WISHLIST



1. Real Techniques - Powder brush

2. Real Techniques - Setting brush

3. rtěnky od firmy Milani

4. oční stíny a tvářenky od firmy Sleek
5. The Balm - Mary-lou manizer
6. akrylový organizér na make-up
7. zásobu řas od firmy Ardell
8. clip-in příčesky
9.TIGI S-factor - šampon a kondicionér
10. samoopalovací pěna Vita Liberata
11. štětce od firmy Zoeva
12. koupelové balistiky a tělová kosmetika z web stránky www.poshme.cz
13. černé mýdlo
14. kosmetická taštička od Teda Bakera
15. MAC rtěnky


Mary-lou manizer je jeden z nejpopulárnějších rozjasňovačů ve světě kosmetiky. Je k sehnání na českých oficiálních stránkách The Balm. za cca 500 Kč.
Organizér na make-up už mám také vybraný. Jedná se o průhledný box se dvěma šuplíky a dalším dílem, který se postaví na box. Sada stojí cca 600 Kč. Teď mám kosmetiku v proutěných košíčcích, neberte mě špatně, není na tom nic špatného, ale já bych chtěla něco elegantnějšího na skladování každodenních produktů.


Umělé řasy značky Ardell miluji, hlavně jejich Wispies. Ale chtěla bych zkusit více druhů, takže si jich v budoucnu určitě několik koupím. Cena jednoho setu se pohybuje okolo 100 Kč.
Německá značka Zoeva vyrábí špičkové štětce a jejich Rose Golden sada je prostě dechberoucí. To samé set na líčení očí. :) 
Černé mýdlo je všude vychvalováno jako zázrak na problematickou pleť. Tak bych ho chtěla vyzkoušet a udělat si na něj svůj názor.
Ted Baker je módní designér, ale má i nádherné kosmetické taštičky. Na českých stránkách jsem žádnou nenašla, ale na ebay jich je plno a za super cenu. Určitě to bude jeden z vánočních dárků, o který si letos řeknu.

A co jsem ze seznamu již odmazala? Byl to make-up L'oreal True Match (milujuuuu),  Best Lash Extreme Volumizing Mascara od Jordany, Carmex, Macadamia Deep Repair Mask (čekejte recenzi) a sprchové gely od Possibility.


To je pro dnešek vše :) Myslím, že budu dělat postupně updaty tohoto wishlistu - co jsem připsala a co odmazala. Máte zkušenosti s nějakým z produktů, které jsem zmínila? :) A máte i vy svůj wishlist? :) Určitě napiště do komentářů, ráda si počtu :)


Mějte se a smějte se :)


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts