Sbírka: Parfémy

10:07:00 PM

Přeji krásnou sobotu :)

Dneska vám představím své parfémy. Ty co mám, co jsem měla a asi vám prozradím, jaké bych chtěla do budoucna :D Nebudu to moc dlouho zdržovat a vezmu to po časové ose (jsem vědátor, co? :D), tzn. že představím ty, co jsem měla a vezmu to hezky až do budoucnosti :) (hůůůů)

Asi první pořádný parfém, který jsem kdy měla byl od značky Guess, přesněji Guess Seductive I'm Yours. A ó můj bože! Tenhle parfém jsem milovala! A to dokonce tak, že jsem měla dva flakonky :D První byl jen 30 ml (na ozkoušení) a potom jsem přešla na "daddy" verzi 75 ml. A teď jak píšu tenhle článek, asi si v blízké budoucnosti koupím další, protože se mi zdá, že ceny šly docela dost dolů a je to prostě skvělá vůně. :) 
Co se týče složení, tak v základu má pačuli, pižmo, vanilku, vetiver a dřevo, v srdci lilii, orchidej, magnólii a květ Tiaré a v hlavě pivoňku a marakuju. 
Voní velice příjemně. Není to žádná slaďárna, spíše více květinové, ale taky sexy a hluboké (to asi moc nedává smysl) :) Prostě dospělejší vůně a ještě musím dodat, že je poměrně silná a skvěle drží celý den. Doporučuji na zimu.
Moje mamka jí taky zbožňuje a když jsem ji nosila, dostávala jsem od okolí spoustu komplimentů. Plus ten flakon! Nádhera!

Ano... Oba dva jsou prázdné :D

Dalším spotřebovaným kouskem je vůně David Beckham Signature for Her. Tuto vůni jsem kupovala naslepo, jen na základě recenzí a vůbec jsem neprohloupila :) Za tak nizoučkou cenu to byla skvělá vůně. Takový ten typ, co vám není líto hodit do kabelky na případné přestříknutí v průběhu dne, je krásně svěží a hezky voní i okolí kolem vás. Kupovala jsem 50 ml lahvičku a i přes to nebyl flakon nijak obrovský. 
Složením se trošku blíží tomu parfému od Guess - v základu jsou pačuli, pižmo, vanilka a jantar, v srdci orchidej a v hlavě anýz a granátové jablko. Tato vůně již patří k těm sladším, ale takové voňavky já osobně preferuji, takže žádné mínus. 
Tuto toaletku bych doporučila spíše pro denní použití, o roční dobu bych se už moc nestarala. Výdrž není žádná hitparáda, ale za tu cenu se nemůžete zlobit. Takže pokud máte radši sladší vůně, rozhodně ji zkuste :) A kdyby to prostě nebyl váš šálek kávy, tak nebudete plakat nad vybrakovanou peněženkou :D:).


Dalším levnějším parfémem, který je skoro u konce je Moschino I Love Love. Pokud milujete citrusové vůně, tohle je přesně pro vás! I tuto vůni jsem kupovala na slepo, společně s tou předchozí a opět jsem nebyla zklamaná. I v tomto případě jsem kupovala 50 ml a vím, že 100 ml je už hodně velká lahev :D.
V základu má pižmo, santalové dřevo a dřevo, v srdci čajovou růži, konvalinku, sítinu a skořici a v hlavě grapefruit, pomeranč, citron a rybíz. Nejvíc je rozhodně cítit grapefruit a citron, ale po rozležení jsou cítit i dřevité tóny.
Už podle silné citrusové vůni je skvěle hodí na léto a upřímně, já ji párkrát stříknu i u sebe v pokoji, po tom, co uklidím :D. I toto je ten typ, který hodíte do tašky a přes den přestříknete, protože výdrž není ideální. A mně osobně přijde skvělý i ten flakon - zábavná vůně, zábavný obal.
P.S. Na mém víčku chybí takový čumáček... Když jsem byla v posilovně, v šatně mi spadla na zem a nosík se prostě ulomil :D


Dalším parfémem, který mám delší dobu (víc jak rok) je Lady Gaga Fame. A prostě... Dívejte se a kochejte! Černá tekutina uvnitř skleněného vejce a k tomu zlaté drápy... Já miluji kombinaci černá + zlatá, takže když jsem tento parfém zahlédla, musela jsem ho mít. Tohoto miláčka mám v plné verzi, tedy 100 ml a jak můžete vidět, mám ho víc jak rok a jsem těsně pod půlkou. Vůně je krásně intenzivní a silná, ale lehce nasládlá zároveň. :) Prostě všechny moje představy uvnitř krásného flakonu. 
Skládá se z jasmínu, šafránu, orchideje, medu, kadidla, meruňky a belladonny. 
Stejně jako I'm Yours od Guess je to už taková vyzrálejší vůně a hlavně opravdový držák. Stačí ráno aplikovat a většinu dne krásně drží a hlavně voní i okolí. Je nějaká děsná pohádka okolo toho, jak parfém vznikal, ale mně to přijde docela nechutný, tak pokud vás to zajímá, tak si to na internetu najděte. :D
Pro mě je to spíše večerní vůně, ale nosila jsem ji i v pohodě do školy. Svojí hloubkou se hodí spíš na zimu, ale opět - neměla jsem problém ji nosit denně nehledě na počasí, roční dobu nebo čas. A nebojte se - tekutina nešpiní :)) Rozhodně nebudete mít našedlé fleky na oblečení :)


Moje poslední dva parfémy jdou ruku v ruce, tak je popíšu nějak společně, i když teda nevím, jak se mi to povede, protože jsou docela odlišné :D Jedná se o parfémy od Katy Perry - Killer Queen a Killer Queen Oh So Sheer. Co mě na nich zaujalo byl rozhodně flakon ve tvaru diamantu, navíc celé zavírání je jako malá korunka (cute). Opět nestojí žádný velký balík - takový střed na parfém od celebrity. U obou verzí mám plný 100 ml objem. 
Jako první vyšla klasická Killer Queen v červeném flakonu a je rozhodně taková dospělejší. Není tak sladká, je spíše hřejivá a poměrně silná. Má velice slušnou výdrž a okolí krásně voní. Nedávno jsem byla ve zverimexu a slečna za pokladnou se mě ptala, co to mám za parfém, že příjemně voní :D. To vždycky potěší. :) V základu se skládá z dřeva, pačuli a pralinky, v srdci z jasmínu, karafiátu a frangipani a v hlavě z bergamotu, švestky a lesních plodů.
Červenou krásku následovala fialová letní verze. Je o poznání sladší, taková ovocnější. Na léto jako dělaná. Musím říct, že mám tu fialovou radši, protože já na ty slaďárny hold jsem :) S výdrží je na tom podobně jako originál, ale tím, že není tak silná a pronikavá, může se zdát, že vyprchá rychleji. Složením se v něčem shodují, ale i v mnoha věcech liší - základ je z pačuli, kašmírového dřeva, karamelu a ořechu, hlava se skládá z celosie, frangipani, jasmínu a frézie a v hlavě jsou lesní plody, moruše, černý rybíz a švestka.
Tyto dvě vůně můžu opět jen doporučit. Do své sbírky sem je přidala v červnu, jakožto dárek k narozeninám ode mě pro mě :D. Červenou bych doporučila spíš na večer a na podzim a zimu a fialovou naopak - pro mě spíš denní vůně na jaro a léto. :) Ale opět - proti gustu...






Užitečné odkazy:



Parfémy jsou má velká obliba a i proto si schovávám prázdné flakony a krabičky :D :). Já jsem zastánce kupování plných velikostí, pokud tedy nezamýšlíte hodit parfém do kabelky, ale v dnešní době existují malé dávkovače, do kterých svůj oblíbený parfém přelijete a máte perfektní velikost do tašky. Také určitě stojí za zmínku, že ceny parfémů a toaletek šly hooodně dolů. Já LG Fame kupovala za cca 1000 Kč a teď ji seženete za půlku. A přiznejte se! Určitě nejsem sama, kdo vybírá parfém podle obalu a až pak ho zajímá, jak vlastně voní :D


A můj parfémový wishlist? 

1) Katy Perry Meow
2) Moschino Funny
3) Nicki Minaj Pink Friday
4) DKNY Be Delicious 
 Asi toho je víc, ale to bychom tu byly do zítra :D


To je pro dnešní sbírku vše :) Do komentářů mi napište, jaký je váš oblíbený parfém a taky mě zajímá to vybírání očima :D



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tiez mam rada Moschino I love love, teda aspon to co poznam v podobe napodobneniny :) zaujmalo by ma ako by dopadlo keby si ho porovnala s originalom :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts