OOTD: ZOO a Safari Dvůr Králové

10:56:00 AM

Zdravím všechny :)

Pokud náhodou nevíte co OOTD znamená, je to zkratka pro Outfit Of The Day. A já bych vám chtěla ukázat, co jsem měla na sobě, když jsme si s přítelem udělali výlet do ZOO. Počasí bylo ideální - trochu pod mrakem, žádné velké vedro. Takže jsem zvolila triko (promiňte, ale do ZOO ideální), šortky a balerínky. :) K tomu hodinky a prstýnek, co nosím denně, větší kabelku a drobné náušnice. 

Omluvte prosím, že se na všech fotkách tvářím jako totální idiot :D Ale já se ksichtím pořád a prostě to nejde zastavit!
Kraťasy jsou zezadu z tmavého denimu, ale přední polovina je k elastické šedé textilie (něco jako tepláky). Přijdou mi skvělé, protože nejsou tak těsné jako celodenimové kraťasy a je to zajímavé oživení obyčejných kraťasů.

No a tričko je z takového lesklejšího materiálu, rozhodně to není bavlna. Je moc příjemné na těle a skvěle ušité.


Šortky: Cropp (OC Nisa) 249 Kč (sleva)
Triko: Tričko Full Print Elephant (http://modnihity.eu/) 209 Kč (sleva)
Balerínky: New Yorker (Václavské náměstí) 249 Kč (sleva)
Kabelka: http://www.svetshopaholiku.cz/ (už není v nabídce) cca 600 Kč
Hodinky: Guess (cenu nevím, byl to dárek k narozeninám)
Náušnice: Tally Weijl (opět to byl dárek, sada 9 párů květinových náušnic) cca 110 Kč




To je vše k tomuto outfitu :) Postupem času budu přidávat další OOTD (když situace bude speciálnější - např. první den školy, atd.). V případě dotazů se na mě obraťte v komentářích.

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts