Nákup: www.parfums.cz

4:53:00 PM

Přeju všem hezké středeční odpoledne :)

Dnes pro vás mám seznam toho, co jsem koupila na www.parfums.cz. Kupovala jsem věci, co jsem chtěla, potřebovala a je tam i jeden dárek k Vánocům (jo, jsem magor:D). Tak se na to vrhnem a já vám ukážu, co jsem koupila :)


Tentokrát mi v balíčku přišlo celkem 5 věcí a jeden vzorek, který jsem si mohla sama vybrat. Vybrala jsem si pytlíček šamponu od Weledi, protože ostatní možnosti se mi nijak zvlášť nezamlouvaly :D

První věcí, co jsem koupila (znova) je Daily Shine Dry Ends Serum od Avonu. Říkám znova, protože toto sérum na vlasy jsem dostala od přítelovi maminky k Vánocům a je vážně super. Má velmi příjemnou vůni a vlasy nemastí. Používám ho na umyté, stále vlhké vlasy. Do ruky si stříknu 2-3 pumpičky, produkt rozetřu v dlaních a poté aplikuji na spodní polovinu vlasů. Kořínkům se vyhýbám, právě kvůli tomu, aby se mi vlasy nemastily. Sérum by mělo zabránit lámavosti konečků a jelikož jsem před pár dny byla u kadeřnice a vlasy jsou tedy v dobrém stavu, doufám, že je tento olejíček udrží pěkné a zdravé. Sérum má 30 ml, stojí  69 Kč a koupíte ho tady.


Když už jsem byla v Avon sekci, do košíku jsem přihodila tělový sprej Avon Naturals v "příchuti" Pomegranate & Mango. Tyto tělové spreje používají spolužačky a opravdu krásně a silně voní, takže si myslím, že na osvěžení v průběhu dne bude fajn. Vůně je velice příjemná a jsem s ní moc spokojená :)) Mám zálusk i na švestkovou verzi :) Lahvička je z plastu, takže se nemusíte bát, že by se vám vůně rozbila a všude se vylila. Myslím si, že by se dala použít i jako interierová vůně. Za 100 ml zaplatíte 59 Kč. Koupíte zde.


Dalším předmětem je kompaktní Tangle Teezer. Tento hřeben jsem kupovala se záměrem hodit ho do kabelky, abych ho měla stále u sebe. Doma mám i velkou Profi verzi a já osobně si TT nemůžu vynachválit. No a když jsem viděla, že dělají kompaktní verzi ve !!!zlatém!!! provedení, bylo vymalováno :D Koupila jsem ho za 285 Kč. Pokud byste i vy chtěli svůj kouzelný hřeben můžete se podívat tady. V nabídce je několik barev a samozřejmě se můžete podívat i na jiné modely :).


Z dalšího produktu vám velkou radost, protože jsem si mohla odškrtnout jednu věc z mého Wishlistu. Jedná se o černé mýdlo, které by mělo dělat zázraky při léčbě akné. Původně jsem chtěla koupit mýdlo od korejské značky Missha, ale pak jsem si všimla, že téměř o 100 Kč ho vyrábí firma Jericho. A myslím si, že na zkoušku bude fajn :) Stálo 139 Kč (odkaz). Musím říct, že tato značka mě velice zaujala a myslím si, že do budoucna od nich nějakou kosmetiku rozhodně ještě koupím. Mýdlo má takovou přírodní (něco jako bahno :D) vůni. Jednoduše ho navlhčíte pod tekoucí vodou, vytvoříte v dlaních mydlinky a těmi si potom umyjete obličej. Pokud budu s produktem spokojená, určitě napíšu recenzi. :) Podle návodu se dá používat denně, tak uvidím, jestli uvidím nějaký rozdíl. 
Abych uvedla na pravou míru, jakou mám pleť - vlastně celý obličej mám čistý, bez pupínků, ale velice problematickým místem je brada. Myslím si, že většina pupínků a boláků je spíše hormonálního rázu, ale některé budou i z přebytečného mazu. Akné se mi dlouho hojí a zanechává mi na kůži našedlé skvrnky (hyperpigmentace). Tak doufám, že mi mýdlo aspoň trochu pomůže a třeba i zesvětlí tmavé skvrny. 


Pokud sledujete beauty svět a koukáte i na zahraniční youtuberky, všechny si neskutečně chválí nejnovější řasenku od L'Oréal Paris Mega Volume Miss Manga. Na Parfums ji mají za 212 Kč a vím, že v drogérii DM ji mají teď v akci za 200 Kč, ale když už jsem měla větší nákup, těch 12 Kč mě opravdu nezabilo :D. Má velice ohebný kartáček a měla by vytvořit panenkovské řasy s neskutečným objemem, tak jsem zvědavá, jak mi sedne. Zatím ještě dodělávám dvě jiné řasenky, ale až přijde její čas, určitě vám o ní napíšu recenzi. :) Seženete ji tady.


Poslední předmět je dárek pro mojí mamku k Vánocům. Jedná se o pleťový osvěžující sprej od Biodermy. Je to část Hydrabio řady, která je speciálně pro dehydrovanou a citlivou pleť. Balení je malinké a obsahuje 50 ml, takže si myslím, že bude perfektní do kabelky na osvěžení unavené pleti během dlouhého dne v práci. S mamkou máme obě dvě moc rády produkty od Biodermy, tak snad ani tenhle sprej nezklame. :) Četla jsem recenze a podle nich skutečně pleť zklidňuje, zmírňuje svědění a na rozdíl od podobných sprejů jiných značek skutečně funguje. 50 ml verze stojí 110 Kč a seženete ji v tomto odkazu.




To je pro dnešní nákup vše. :) Můžete se těšit na mnoho dalších článků - většina z nich budou recenze na produkty, které už delší dobu testuji. :)) Pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky, určitě mi napište do komentářů :))



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts