TOP | Srpen 2015

6:00:00 PM

Hezké úterý, lidi :)

Je za námi další měsíc a to znamená dvě věci - pro někoho to byl první školní den, ale také si teď můžete přečíst o produktech, které jsem v srpnu měla nejraději. Srpen utekl jako voda - nejdřív bylo nechutné vedro, takže na nějaké líčení nebylo ani pomyšlení, potom jsem ležela s neposedným moudrákem, také jsem byla týden na soustředění, kde jsem potila tak 5 litrů potu denně, takže jsem toho za poslední měsíc moc nepoužívala. Když už jsem se ale líčila, používala jsem převážně produkty, které vám teď v rychlosti ukážu :).


Už dlouho platí, že mám velmi ráda tekutý make-up True Match od L'Oréal. Já ho mám v odstínu W3, což je pro mě rozhodně letní odstín, když jsem hodně opálená. Vážně bych si přála, aby se na český trh dostaly i odstíny W2 nebo W1, abych ho mohla používat i v zimě :). Každopádně novějším objevem je Sculpting Brush od Real Techniques. Naprosto božsky zapracovává produkt do pleti, má perfektní velikost a nezanechává za sebou šmouhy a tahy. Takže tohle combo jsem si opravdu zamilovala.
P.S. Štětec používám denně, ale máte štěstí, že v den, kdy jsem vše fotila jsem štětce myla :D.




Jak už jsem psala, tak v srpnu jsem se kvůli počasí i časové vytíženosti moc nelíčila, ale když už, tak se vším všudy. Já nejsem holka, která by se každý den prděla s očními stíny = tmavší stín do záhybu, světlejší na víčko, bla bla bla. Ale v tomto měsíci, když jsem se malovala, tak jsem i ty stíny zařadila a téměř vždycky to byly tyto dva stíny Bella Eyes od Milani. Konkrétně Bella Cappuccino do očního záhybu a trochu Bella White na víčko. Tento look působí velmi svěže a na jemné letní líčení je naprosto super. Bella Cappuccino je středně hnědá, která se naprosto božsky hodí k opálené pleti a Bella White je hooodně pigmentovaná bílá s lehkým leskem, ale rozhodně ne třpytem. Na blogu jsou celé dva články o stínech Bella Eyes, takže pokud chcete, tak můžete zapátrat a počíst si :).



Když jsem byla naposledy v Rossmannu, což bylo asi ještě na konci července, tak celý stojan NYC byl ve slevě a já už nějakou dobu pokukovala po tomto mozaikovém bronzeru v odstínu All Over Bronze Glow. A když byl cca za 70 Kč, tak jsem si ho prostě domů odnesla a musím říct, že je to teď asi můj nejoblíbenější bronzer. Je poměrně tmavý, takže v zimě opatrně, ale je kompletně matný (nenechte se zmást slovem Glow v názvu) a má takový trošku načervenalý podtón, takže obličeji dodává úžasný sluncem políbený vzhled. Od NYC mám ráda ještě jejich klasický bronzer v odstínu Sunny, ale tenhle mi přijde lepší :). Navíc pudr je hezky jemný a dobře se roztírá. Takže pokud hledáte nějaký levný drogérkový bronzer, tak tenhle je fakt fajn. 



Nikdy jsem nebyla moc leskový člověk, ale teď v létě, když chci mít aspoň trošku něco na rtech a jenom balzám mi k nalíčenému obličeji přijde málo, tak po lesku sáhnu. Oblíbila jsem si Mega Shine Lip Gloss od NYX v odstínu Sugar Pie. Doma ho mám už hooodně dlouho a vlastně mi i za chviličku dojde. Je to taková mléčná růžovo meruňková barvička s lehkým třpytem. Rty dělá hezky plné a šťavnaté a všechny lesky od NYXu úžasně voní. Pokud na tyto lesky někde narazíte, určitě si aspoň jeden kupte, protože nelepí, jsou fakt příjemné a mají spooouuustu barev.



Asi to o mně nevíte, ale mě hrozně nebaví si malovat řasy :D. Jsem ten typ, který na jednom oku stráví 10 minut, dokud nejsou všechny řasy na svém místě a tak, jak je chci. Proto jsem si teď oblíbila umělé řasy. Vždycky jsem je používala, ale spíš na dramatičtější líčení, teď je ale nosím i přes den. Samozřejmě sahám po přirozenějších stylech - jedinou značkou kterou používám je Ardell a od nich mám nejraději Demi Wispies, Daisy a 120 Demi. Jsou cenově dostupné a já jeden pár nosím třeba i 10x, takže se vám vaše penízky stopro vrátí :).




A to je k srpnovým oblíbencům vše :). Ještě bych vám chtěla připomenout, že 4. a 5. září je v Letňanech další veletrh World of Beauty & Spa, takže pokud chcete utrácet peníze nebo se i něco naučit, určitě tam zavítejte :). Na FB si můžete najít událost a tam se i dozvíte, jak si zajistit levnější vstup :). A třeba se tam s někým i potkám :). 



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts