Nákup | GalaxiePrani.cz

6:00:00 PM

Ahojky lidi :)

Dneska pro vás mám další haul, tentokrát ze stránky www.galaxieprani.cz, což je jeden z mých oblíbených e-shopů. Najdete tu značky, které na českém trhu nejsou lehce k sehnání a ani jiné internetové obchody je nenabízí. Můžete si tu koupit štětce, balzámy na rty, dekorativní, vlasovou i pleťovou kosmetiku. Prostě všechno, po čem vaše srdéčko touží :). Na druhou stranu ale musím říct, že to není ten nejlevnější obchod, takže zde nakupuji jen občas a to většinou v případě, kdy něco sháním a jinde to není k sehnání :). Hlavním důvodem celé objednávky bylo to, že naskladnili nové tvářenky od Sleeku, které jsem chtěla moc vyzkoušet a v porovnání s jiným obchodem je tu měli levněji. Navíc pokud se v e-shopu zaregistrujete, postupně se vám navyšuje zákaznická sleva (čím víc objednávek, tím je vyšší) - takže mně se teď odpočítalo 5%, což není moc, ale je to lepší než-li nic. Dost bylo blekotání, pojďme na to, protože toho není úplně málo :).


Ještě bych chtěla vyzdvihnout, že Galaxie Přání má velmi rychlé dodání, své balíčky balí opravdu pečlivě, aby se po cestě nic nerozbilo a vždycky do balíčku přihodí nějakou sladkost :D. 

První věcičkou, kterou jsem si pořídila, je pleťová maska od firmy Cyclax. Jednu jejich masku doma už nějakou dobu mám a používám ji fakt často, ale už se blíží svému konci a tak jsem chtěla nějakou náhradu. Na stránkách jsem našla pouze tento druh, a tím je Levandule a Čajovník. Tato maska je směřovaná pro mastnou a kombinovanou pleť (což jsem přesně já) a má pleť čistit, udržovat hladinu mastnoty, osvěžit a detoxikovat. Takže jsem na nic moc zvědavá, protože ta žlutá, co mám doma, je fakt úžasná. A navíc dostanete fakt velké množství. Jediné mínus je ta vůně... Já levanduli moc nemusím a koupi jsem kvůli tomuto faktu i zvažovala, ale myslím, že to vydržím :). Vůní mi to připomíná levandulové mýdlo :D. 

Bohužel tato maska momentálně není v nabídce.
Cena: 68 Kč



Další maskou, kterou jsem si koupila, je Black Ghassoul Peel-off Nose Pack od Missha. Poslední dobou jsem na youtube viděla hodně videí o revoluční asijské masce, kterou si napatláte na nos, necháte zaschnout a potom ji sloupnete. Maska by vám měla vytáhnout všechny hnusy a černé tečky, co v kůži jsou. Tato maska mi principem připadala stejná, tak jsem zvědavá, jak bude fungovat. Je to taková černá mazlavá hmota, která vypadá trošku nechutně :D. Já nos ani tak problematický nemám, ale přítel trpí na černé tečky a takové ty obyčejné náplasti nestačí, tak uvidíme, jestli mu to víc pomůže :). Přemýšlím o tom, že bych na ní napsala recenzi, jestli funguje nebo to jsou jen vyhozené peníze. 

Masku koupíte tady.
Cena: 285 Kč



Zůstaneme u masek, můžeme? :D Plátýnkové masky patří mezi mé oblíbené, takže jsem si na Galaxii pár masek objednala. Všechny jsou od značky Missha, což je asijská značka a patří mezi mé oblíbené. Plátýnkové masky jsou poměrně levné a jsou perfektní na cestování nebo třeba do letadla. Já je ale budu používat doma, protože na cesty se nechystám :D. Líbí se mi na nich, že potom nemusíte nic omývat, nemáte všechno zaprasené od tekuté masky a obličej potom jen otřete pleťovou maskou. Navíc to je docela sranda, protože na nějakých 15 minut vypadáte jako postava z hororu :D. 

Další plátýnkové masky najdete tadyyyy.



O dalších dvou produktech se vám tu moc rozepisovat nebudu, protože na ně chci napsat samostatný článek, který na blogu bude někdy příští týden. Mluvím o nových tvářenkách od Sleeku. V nabídce je celkem 6 odstínů, já si objednala 2, tak jsem sama zvědavá, jaké budou.

Všechny odstíny najdete tady!
Cena: 239 Kč



Po hodně dlouhé době jsem si koupila lak na nehty. Už pár měsíců sháním kvalitní bílý lak, protože se mi bílé nehty moc líbí, ale cokoliv jsem v drogérce koupila, okamžitě letělo do koše. Lak byl úplně vodový a nehty vůbec nekryl. O značce Sinful Colors jsem slyšela, ale vždycky jsem si myslela,že je mnohem dražší a když jsem viděla, že je v nabídce čistě bílý, našla jsem si na internetu pár recenzí, které byly pozitivní. Takže jsem si ho objednala a jsem nadšená. Hned když jsem balíček otevřela, musela jsem lak vyzkoušet. Nejdřív mě trošku zarazil štěteček, který je poměrně malý, ale potom jsem zjistila, že je naprosto perfektní a dobře se s ním pracuje. Samotný lak je poměrně tekutý, ale hodně pigmentovaný, takže stačí dvě vrstvy a nehty mám krásně nalakované. Jsem opravdu moc spokojená a určitě si od této značky pořídím více barev :). 

Laky od Sinful Colors najdete zde.
Cena: 59 Kč



Pokud můj blog už nějakou dobu sledujete, tak víte, že mám moc ráda odličovací ubrousky od Purex. Na Galaxii seženete balení, které obsahuje 3 balíčky ubrousků a každý balíček je trošku jiný. Navíc za 75 ubrousků zaplatíte jen 72 Kč, což je naprosto úžasný! Já odličovací ubrousky používám na obličej poměrně zřídka, ale na prvotní odstranění líčení jsou fajn. Většinou s nimi odstraňuji swatche z rukou :D. 

Ubrousky jsou stále v nabídce a seženete je tady.
Cena: 72 Kč 



A jsme u konce! Posledním produktem, který jsem si koupila, je obyčejný balzámek na rty od Sierra Bees. Já si vybrala medovou příchuť. Už mi prakticky došel můj borůvkový EOS a doma už žádný nemám, takže uvidím, jaký bude tenhle. Voní moc příjemně - tak nějak přírodně a samozřejmě medově :D. A byl opravdu levný, tak uvidíme, jak bude sloužit.

Balzám si můžete koupit zde.
Cena: 49 Kč



Snad se vám můj nákup líbil a snad vás i inspiroval k nějakému vašemu utrácení :). Jak už jsem řekla, za pár dní se můžete těšit na recenzi tvářenek od Sleeku. I já jsem zvědavá, jaké budou :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts