Mini HAUL | Sephora a Rossmann

8:32:00 PM

Nazdárek :))

Když jsem byla v Praze převzít pokoj na koleji, tak jsem potom skočila i do Sephory, protože jsem měla 20% slevu a chtěla jsem ji využít. O pár dní později, když jsem kupovala v drogérii různé produkty na kolej, jako šampon, tělové mléko, atd., tak jsem si nemohla odpustit i několik kousků z dekorativní kosmetiky. Tak jsem si řekla, že bych tyto nákupy mohla zkombinovat a produkty vám v rychlosti ukázat. Snad to půjde rychle, ale jak se tak znám, tak to bude opět na dýl :D.


Vždycky když si nalakuju nehty, tak mi je potom přítel chválí, což mě samozřejmě těší :). Tak jsem se ho zeptala, jakou další barvou si mám nehty nalakovat a on řekl růžovou. Takže když jsem byla v Rossmannu, dívala jsem se po růžovém laku a nakonec jsem vybrala jeden od Miss Sporty v odstínu 065. Jako všechny laky on nich má super štěteček i složení, takže spokojenost. Navíc stojí asi 30 Kč. Další dva laky jsem vybrala ve stojanu Rimmel London. Nejdřív mi padl do oka zvláštní odstín z kolekce Rita Ora. Konkrétně je to odstín Rain Rain Go Away, což je taková zastřená šedá s kapkou béžové. Potom jsem si ještě vybrala odstín Berries and Cream, který bude perfektní pro nadcházející období. Tyto laky jsou v drogériích asi mé nejoblíbenější. Pořád mají super cenu a za tu dostanete dlouho držící a pigmentovaný lak, který rychle schne a neloupe se.



Další produkt není úplně zajímavý, nicméně pro mě velmi důležitý :D. Už dloouho sháním gumičky do vlasů, které budu hezky pevné a nebudou po týdnu celé vytahané. Před časem jsem někde koupila balení gumiček, které byly naprosto perfektní, ale teď už mám jen jednu a ta je už, chudinka, na konci svého života :D. Takže jsem koupila sadu 10 gumiček a doufám, že budou stejně dobré, jako ty předešlé :). Balení sice stálo 70 Kč, ale je fakt, že dostanete hodně gumiček, takže to nakonec není tak zlé. Jsem sice blond, ale černé gumičky mi nevadí. Kdybych měla shánět hnědé nebo dokonce světlejší, tak na tréninky asi nosím skřipec :D.



Další produkt byl taky z nutnosti. Už mi prostě dochází všechny rozdělané řasenky a vím, že tahle Colosálka od Maybelline je fajn, takže jsem se nechtěla zdržovat vybíráním jiné. Navíc byla v Rossmannu v akci, takže jsem i trochu ušetřila :). Mám ale spadeno na ty nové zelené řasenky od Rimmelu, co voní jako okurka. Mají poměrně slibný kartáček, takže po nich asi sáhnu příště.



Velkým překvapením pro mě bylo to, že už i v českých drogériích je k dostání Nude Collection od Kate Moss. Kate má svou řadu s Rimmelem dlouho, ale tyhle nahé rtěnky jsou poměrně novinka. Celkem je v nabídce 5 odstínů, ale mám pocit, že v drogériích jsou jen 4. Já vybrala druhý nejsvětlejší, tedy odstín 42, což je střední nude odstín s jemným broskvovým nádechem. Druhý odstín je ten nejtmavší, co byl k dostání - odstín 45. To pro mě je "my lips but better". Musím říct, že to je asi moje nová každodenní barvička. Na rtech působí přirozeně a ten odstín se mi fakt líbí. Obě rtěnky jsou velice pohodlné a krásně voní. To je něco, co je do Kate řady nové. Protože její rtěnky v černých a rudých tubách takhle hezky nevoní. Navíc ten samotný obal je naprosto božský a působí luxusně a žensky. Cena se pohybuje kolem 125 Kč za kus.



A teď už pojďme k Sephoře. Jak jsem psala, tak jsem měla 20% slevu na celý nákup. Přišla jsem dovnitř a zamířila k produktům interní značky Sephora. Vzpomněla jsem si, jak si beauty blogerky chválí sephorácké tekuté rtěnky, tak jsem si jednu vybrala a v tom ke mně přišla slečna prodavačka s tím, že právě probíhá akce, že druhý sephorácký produkt máte za 50%, takže mě to tak nakonec vyšlo výhodnějc, než s tou 20% slevou :D.
Nicméně jsem si vybrala tekutou rtěnku v odstínu 13 Marvelous Mauve. Já mám tyhle tmavší odstíny ráda. Myslím si, že mi sedí k barvě pleti i k vlasům. Textura je super, jednoduše se aplikují a co je největší bonus, tak rty nijak extra nevysouší. Po nanesení rtěnka uschne do matného finiše, který se neobtiskává a drží téměř celý den. Takže velká spokojenost - určitě mrknu i na další odstíny.



A posledním produktem je oční stín od značky Sephora. Né, že bych měla málo stínů, ale tenhle mě zaujal. Ani nevím jak odstín popsat. Je to taková metalická béžová s nádechem šedé. Stín se jmenuje Morning Freshness N°225 a najdete ho v sekci s jejich "nahou" kolekcí. Co se mi na těchto kompaktech líbí je to, že jsou pánvičky se stínem vyndatelné, takže si potom stačí koupi Z Paletku a sestavit si tak vlastní paletku se stíny, které se vám líbí a budete je často používat. Navíc tímto způsobem i ušetříte poměrně hodně místa ve vaší kolekci. 





A to je k tomuto nákupu vše. Teď ode mě asi dlouho žádný haul neuvidíte, protože peníze budu vkládat do skript a učebnic na VŠ :D. Smutný to život. 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts