TOP 5 | Podzimní laky na nehty

4:18:00 PM

Nazdárek :))

Podzim se nezadržitelně blíží a to znamená i spoustu změn, co se trendů týče. Oblečení, líčení, doplňky, dekorace. Všechno se mění. Zářivé barvy tmavnou, přidává se hodně červené, zlaté a oranžové. Stejně jako se mění příroda, se můžete měnit i vy. Nevím jak vy, ale já nejsem člověk, co by nějak často nakupoval oblečení, takže já podzim vítám spíše líčením nebo třeba nehty! A o tom je dnešní článek. Mám pro vás další díl série TOP 5, kterou jsem hooodně zanedbávala. Tentokrát vám ukážu 5 podzimních barviček, které budu na nehtech nosit asi nejčastěji :).


Svůj výběr jsem se snažila směřovat do všech směrů barevné škály, protože kdybych se nehlídala, tak to bude samá červená nebo tmavě modrá :D. Nakonec se mi povedlo vybrat od každého něco, takže pojďme v rychlosti na to. 

Velkou stálicí mé kolekce, kterou používám celý rok vždycky, když chci klasické rudé nehty, je 320 Rapid Ruby od Rimmel London z jejich 60 seconds řady. Tyhle laky mají perfektní aplikátor, který dělá nanášení laku úplnou hračkou a pokud nanesete tenkou vrstvu, schnou opravdu rychle. Tento odstín je opravdu čistá rudá, která se v kolekci každé ženy rozhodně neztratí. Pokud chcete lak obměnit, můžete ho přetřít nějakým lakem se třpytkami je to. 

Cena: cca 65 Kč




Druhý lak je shodou náhod ze stejné řady jako ten předchozí, jen má novější balení. Mluvím o 340 Berries and Cream. A jak název napovídá, jde o tmavší vínovou barvu - opravdu jako kdyby jste lesní bobule rozmačkali a zalili smetanou. Tento lak mám doma jen pár dní, ale jsem naprosto unešená. Přijde mi, že Rimmel zapracoval i na složení, protože tenhle je o trošku lepší, než Rapid Ruby a navíc se neskutečně leskne. Aplikátor zůstal stejný, což je super. V této řadě má Rimmel spooooustu barev a jsou to asi mé nejoblíbenější laky v drogérii.

Cena: cca 65 Kč



Do třetice všeho dobrého - tentokrát je to Rimmel London Rita Ora v odstínu 498 Rain Rain Go Away. Jak příhodné jméno pro podzim, co? :) Tohle je taky novinka v mé kolekci, ale když jsem ho v drogérce viděla, hned mi bylo jasné, že si ho musím koupit. Dlouho jsem takovou barvičku hledala. Popsala bych ji jako tlumenou šedou s kapkou béžové. Na internetu jsem i našla pojmenování Vampy Nude, což docela sedí. Fakt unikátní odstín. Na nehtech vypadá nenápadně a docela i konzervativně, takže nebije do očí jako dva předchozí odstíny. I Rita má ve své kolekci spoustu barev, takže až budete příště s drogérii, tak se nezapomeňte mrknout. 

Cena: cca 65 Kč



Čtvrtý lak, který jsem vybrala, je takový chameleon. Je to ten typ laku, co vypadá jako rozlitá olejová skvrna. Já doma mám 840 Genius In The Bottle od Catrice. Vůbec nevím, jestli se ještě prodává, protože já už ho doma nějakou dobu mám, ale stejně je to super odstín, který je na podzim jako dělaný. S tímto lakem většinu stačí i jedna vrstva, ale stejně preferuji dva.

Cena: cca 75 Kč



A jsme u posledního kousku. Nemohla jsem si odpustit zlatou, takže jsem doma našla odstín 312 od Miss Sporty. Tato značka dělá super laky a jsou neskutečně levné. Zlatá se podle mě hodí jak na podzim, tak i na zimu, nějak mi navozuje vánoční atmosféru. Navíc zlaté nehty vypadají elegantně a luxusně, takže je můžete mít i na nějakou oficiálnější akci :). Všechny laky od Miss Sporty se lehce nanáší a jejich barevná škála je v drogériích snad nejširší.

Cena: cca 30 Kč




A to je vše :)) Napište mi, jaké laky rády nosíte během podzimu :). A vůbec.. Řešíte barvy oblečení, líčení a všeho možného podle roční doby? Nebo zkrátka nosíte to, co se vám líbí celý rok?

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts