Sleek Crème to Powder Blush | 2 Shades | Swatches & Review

6:00:00 PM

Ahooj :))

konečně jsem si našla chvilku čas na to, abych napsala slibovaný článek. Tenhle poslední týden je pro mě hodně hektický, takže teď, když tohle píšu, tak je 9 večer a já u toho ležím v posteli a koukám na Chirurgy :D. Ale to, že jsem psaní článku musela o pár dní odložit, má i své výhody. Mohla jsem totiž produkt pořádně otestovat, takže mám utvořený poměrně silný názor a můžu vám tedy sdělit všechna pro a proti :). A o čem je řeč? O nových tvářenkách od britské značky Sleek!


Sleek přišel na trh s tvářenkami, které jsou na první pohled i dotek krémové, ale po jejich rozetření a zapracování do pleti, se mění v klasický pudr, který se už nikam nebude hýbat. V nabídce je celkem 6 odstínů, ale hodně z nich mi přijde poměrně křiklavých a letních, takže když jsem objednávala, vybrala jsem si dva odstíny, které mi přišly nejvíc nositelné a decentní. Zvolila jsem tedy odstíny Carnation (077) a French Rose (078).

Co se balení týče, tak jde o černé kompakty, které jsou pogumované. Je to takové to Narsovské balení, které bude hned špinavé jako jetel :D. Ale vypadá to hezky a docela i luxusně. Uprostřed horní části je lesklý nápis Sleek MakeUP a název produktu. Na zadní straně potom najdeme štítek s názvem odstínu, s krátkým popisem produktu a samozřejmě zde najdeme i složení, trvanlivost a hmotnost. Hmotnost těchto krémovek je 3,5 g - v porovnání s pudrovými tvářenkami od Sleeku je to poměrně málo, protože ty mají 8 g. Po otevření kompaktu na nás vykoukne poměrně solidní zrcátko a samozřejmě samotná tvářenka.


Textura je opravdu zajímavá. Krém je hodně hutný, rozhodně nejsou tak měkké jako krémové tvářenky, které jsou v Blush by 3. Když jsem odstíny swatchovala na ruce, byly tak zvláštně flekaté, takže jsem se trošku bála toho, jak budou vypadat na tvářích, ale byla jsem mile překvapena. Tvářenky nanáším stippling brushem. Doslova dvakrát zlehka ďupnu do tvářenky a poté ji aplikuji na tváře. Jsou hooodně pigmentované, takže opatrně. Na tvářích vůbec nejsou flekaté a působí velmi přirozeně. Abych řekla pravdu, tak jejich finální look asi i preferuji před pudrovými tvářenkami, které trošku ulpívají na chloupcích na obličeji. Tím, že potřebujete opravdu malinko, tak ani nevadí, že je obsah balení o tolik menší, než u pudrových produktů. Nemusíte se bát toho, že vám začnou zasychat během toho, co je chcete pořádně rozetřít. Máte dostatečný čas na jejich aplikaci a až potom uschnout do přirozeného finishe. 

Carnation se mi asi líbí víc než druhý odstín. Jde o studenou růžovou s lehkým fialovým podtónem. Na tvářích vypadá velmi přirozeně, jako kdybyste přišli zvenčí, kde bylo chladno a tváře se vám přirozeně zabarvily.


French Rose je naopak spíše teplejší růžová, která v sobě má kapku korálové nebo dokonce červené. Tohle je podle mě barvička, kterou se hodně lidí červená :D. Takže opět působí přirozeně, ale trošku jiným způsobem. 



Vedle sebe oba odstíny vypadají hodně podobně, ale věřte mi, že na obličeji vypadají jinak :). 

Mně osobně na tvářích drží celý den. Nijak neflekatí, neztrácí na intenzitě. Prostě super. Já je teď používám denně a opravdu je asi preferuji víc, než pudrové produkty. Tyto tvářenky jsou i ideální na dny, kdy se nechcete moc líčit, ale chcete obličeji dodat trochu barvy. U krémových produktů (vlastně u všech krémových produktů) jsem se vždycky bála toho, aby mi po obličeji necestovaly, protože nejsou zafixované žádným pudrem. Ale tyhle nikam nejdou, fakt super koncept :).

Pokud jste po těchto tvářenkách pokukovali, určitě si nějaký odstín kupte. Myslím si, že nebudete litovat. Cena je sice trošku vyšší, ale doma vám vydrží opravdu dlouho, takže to nejsou vyhozené peníze nad něčím, co můžete za měsíc vyhodit. Jak už jsem zmínila, já je nanáším stippling brushem, ale určitě by to šlo i prsty. Záleží co vám bude víc vyhovovat. 


To už je k dnešní recenzi vše. Snad jsem vás na tento produkt nalákala a budete ho mít stejně rádi, jako já :). Nevím, jestli budu sbírku rozšiřovat, protože ostatní barvičky jsou opravdu poměrně křiklavé a myslím si, že by se hodili spíše pro lidi s tmavší barvou pleti. 



Přichází nám podzim, takže se můžete těšit na trošku tématické články. Nechte se překvapit :).

Mějte se a smějte se :)))


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts