Pleť políbena sluncem

9:03:00 AM

Opět vás všechny zdravím,

léto a teplé počasí postupně přichází a s tím přichází i velký trend v líčení. Tím je takový ten bronzový look, opálená pleť a svěží dojem. I když se může zdát, že se nejdřív musíte týden smažit na slunci, abyste takového výsledku dosáhly, není to pravda. To je to největší kouzlo make-upu... S jeho pomocí můžeme tohoto výsledku dosáhnout a ani to není tak těžké. Pokud tedy chcete znát pár kroků, díky kterým budete vypadat jako řecké bohyně, tak čtěte dál :).



Pokud máte nějaké opálení, je vše jednoduší. Na pleť si naneste trochu make-upu, pochopitelně v barvě vašeho krku, abyste tón sjednotily. Já mám na léto ráda L'Oréal True Match (odstín W3). Pod oči dám potom trochu světlejšího korektoru a jemně ho přepudruji. Dalším krokem je bronzer. To je podle mě produkt, který udělá největší rozdíl a navodí jen správný dojem. Pokud chcete obličej trošku proteplit, použijte ho na čele u hranice s vlasy, potom na dolní čelisti a samozřejmě na lícních kostech. V takovémto případě můžete použít bronzer s lehkým třpytem, já ale stejně preferuji matný bronzer. Potom totiž můžu použít lesklou tvářenku v nějaké broskvové nebo oranžové barvě a potom můžu hlavně sáhnout po highlighteru! To je ta fáze, díky které budete vypadat jako řecká bohyně! Já mám nejraději Mary-Lou od theBalm a mým novým objevem je TANtastic Face & Body Baked Bronzer od Milani. Podle nich je to bronzer, podle mě hodně silný rozjasňovač. Já ho používám jak na vršky lícních kostí, tak i na ramena a klíční kosti. Vypadá to opravdu božsky!

Potom bych look dokončila bronzovým stínem (klidně i bez stínů) a spoustou řasenky, která oči otevře a vypadáte potom svěže. Na rty světle růžovou rtěnku nebo lesk a je to! :) 

Věřte mi, těchto pár kroků vám zajistí opravdu svěží letní look. Pokaždé, když se takto nalíčím, tak mi mamka říká, jakou mám hezkou pleť. Nevypadá to totiž, jako kdybyste na sobě měly tunu make-upu. Líčení opravdu vypadá velice přirozeně a mladistvě :). 

Hodně lidí v létě rádo používá krémové tvářenky a stíny. Já osobně nejsem moc fanda krémovek v létě. Mám mastnou pleť a v létě se hodně potím, takže je mi jasné, že po hodině venku bych měla tvářenku na bradě :D. 



doporučené produkty:

L'Oréal True Match
Essence Stay All Day Concealer
Rimmel Stay Matte Powder
NYC Sunny Bronzer, Sleek Face Contour Kit, theBalm Balm Desert
Sleek Life's a Peach, Milani Luminoso, E.L.F. Peachy Cheeky
theBalm Mary-Lou Manizer, Milani TANtastic
Milani Catwalk Pink, Sleek Gloss Me Hawaii Honey


Pořádně si užijte léto! Teď by mělo být opravdu teplo, tak vyražte k vodě a nezapomeňte na opalovací krém :P. Určitě tento look zkuste a dejte vědět, jak to dopadlo :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts