TOP | Červenec 2015

6:00:00 PM

Hezký pátek, lidi! :)

V posledním Update článku jsem vám psala o tom, že prozatím pozastavuji činnost s rubrikou Spotřebováno a že ji nahradím jinou sérií článků. Takže vítejte u prvního dílu "seriálu" TOP. Budou to klasické Favourites, tedy produkty, které jsem si v daném měsíci oblíbila a používala jsem je častěji než jiné. Mám pro vás mix dekorativní kosmetiky, ale také péče o tělo a vlasy. Snad se vám i tato série bude líbit stejně, jako se vám líbilo Spotřebováno, a pokud vás zajímá, co jsem měla nejradši v měsíci červenci, tak nepřestávejte číst :).


Prvním oblíbencem je hned dvojice produktů, které používám spolu. Jedná se o šampon s černým bahnem z Tigeru a druhý produkt je maska Full Repair od L'oréal Elseve. Šampon vlasy hodně dobře umyje, ale je neparfemovaný, takže potom si dám na vlasy masku, nechám 2-3 minutky působit a potom ji umyju. Vlasy mám potom krásně lesklé a navíc voní. S hodně maskami se mi stávalo, že mi vlasy až moc zatěžovaly a měla jsem je hrozně rychle mastné, ale s touto tento problém nemám. Navíc jsem si všimla toho, že když masku použiji, tak se mi potom mnohem snadněji a rychleji rozčesávají vlasy. Tohle kombo se mi vážně hodně zamlouvá a myslím, že velký podíl na tom má právě maska. Pokud ji v drogérce uvidíte, určitě po ní sáhněte :).



Zůstaneme u vlasů, a tak je druhým oblíbencem Salt spray od Got2b, což je řada produktů od Schwarzkopf. Solné spreje obecně mají vlasům dodat texturu a takovou hezkou neupravenost, prostě jako když vyleze z moře a vlasy jsou od soli neposedné a takové zmačkané. Tento sprej se mi moc líbí, nemá nijakou nepříjemnou vůni a co vlastně s vlasy dělá? Já ho většinou používám na umyté vlasy, abych je trošku zatížila a dalo se s nimi něco dělat. Sprej si nastříkám na celou délku vlasů a různě je pomačkám. Někdy je nechám rozpuštěné, jindy je stáhnu do nedbalého culíku. Tento look se mi moc líbí, protože je culík takový načechraný a lehce zvlněný a to mi na léto přijde naprosto super. Jiné salt spreje jsem nezkoušela, tak nemůžu porovnat, jestli je tenhle úplně super nebo jestli jsou v drogériích i lepší, ale momentálně mi vyhovuje. Četla jsem o spreji od Tony&Guy, ale ten už je o trochu dražší.



V červenci jsem si zamilovala i tělové mléko od Dermacolu z jejich Aroma Ritual řady. Tentokrát jsem sáhla po melounovém a je úplně úžasné. Tato mléka jsou lehká, rychle se vstřebávají a nechávají kůži hebkou a voňavou. Tato vůně je pro mě hodně letní a voní jako melounová zmrzlina z Fruitisima :D. K namazání celého těla potřebujete jen trošku, takže balení i docela dlouho vydrží. 




S dalším produktem jsem si i mohla odškrtnout jednu věc z Wishlistu. Před několika týdny jsem si totiž nadělila Luxe Fan Brush od Zoevy. Dlouho jsem chtěla vějířovitý štětec pro aplikaci rozjasňovače. Štětce od Zoevy miluji a tento není výjimkou - je krásně hebký, dobře se myje a produkt nanáší přesně tak, jak chci. Pokud sháníte ideální štětec na rozjasňovač nebo i na oprašování spadaných stínů, tak tenhle doporučuji :).




A teď už jdeme na dekorativní kosmetiku. Prvním produktem je Balm Desert od The Balm. Psala jsem vám o něm v nákupovém článku. Tento pudřík používám velmi lehce na místa, kde mám již aplikovaný bronzer. Tvář trošku prohloubí a dodá ji růžový nádech. Samotný pudr je velice jemný a neskutečně pigmentovaný :). Pokud hledáte multifunkční produkt, který v létě můžete hodit prakticky přes celé tváře, tak Balm Desert je to pravé. Díky své vysoké pigmentaci potřebujete malililinké množství a to i znamená, že vám produkt dlouho vydrží. Jako všechny produkty od The Balm má i tento nápadité a rozkošné balení. 



Zůstaneme u produktů na tvář a představím vám tvářenku, po které jsem v tomto měsíci sahala nejčastěji. Vždycky jsem si myslela, že mi oranžové produkty nesluší (a ve většině případů tomu tak je), ale tato tvářenka je prostě výjimka. Jedná se o Life's a Peach od Sleeku. Sleekovské tvářenky jsou levné a za super cenu dostáváte produkt top kvality s neskutečně vysokou pigmentací a dobrou výdrží. Je to pravá oranžová, která se ale dá na tváře nanést lehce i intenzivněji. Opálenému obličeji dodává takový šťavnatý a zdravý dojem a musím říct, že se mi na opáleném obličeji více líbí oranžové a korálové tvářenky, než růžové, které preferuji během roku. 




A posledním produktem na tvář je rozjasňovač od E.L.F.u v odstínu Blush Gems. Je to taková lehká rose gold barvička, růžovější šampaň. Úplně nevím, jak přesně ji popsat, ale na tváři vypadá naprosto božsky. Na internetu jsem zjistila, že je to téměř identický odstín jako Soft & Gentle od MACu, což je produkt, který si chci hrozně moc koupit. Tento rozjasňovač je takové sušší konzistence, ale na tváři nevypadá vůbec křídovitě, ale hezky se do pleti vpije a vytvoří přirozený lesk. Není extrémně pigmentovaný, což mi ale v tomto případě vůbec nevadí :). Pokud hledáte rozjasňovač za malé peníze, tak tenhle je super. 




A úplně posledním produktem tohoto měsíce je rtěnka od Essence v odstínu Love me. Tyto rtěnky najdete v Rossmannu a jsou super levné, ale mají super kvalitu. Rtěnka je krásně pigmentovaná, hydratační a má překvapivě dobrou výdrž. Odstín Love me je taková neutrální střední růžová, která obličej hezky rozsvítí. Tento měsíc jsem po ní sahala téměř denně. 





To je k prvnímu dílu nové série vše. Snad se vám tyto články budou líbit :). Teď mi ale poraďte, jaký je váš nejoblíbenější Salt spray? :) Napište mi do komentářů a taky mi můžete napsat, jaký produkt si v červenci získal vaše srdce. 


Sledujte mě na Instagramu!


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts