A little Update

3:23:00 PM

Ahoj všichni :)

Dneska mám zase takovou povídavou, tak jsem si řekla, že vám prostě napíšu, co se teď děje v mém životě a taky nějaké změny, co na blogu chystám :)

Někdo má prázdniny teprve pár dní, já je mám už víc než měsíc, což znamená, že pokud nemusím být doma, tak doma nejsem :D. Hodně času trávím u přítele, který bydlí asi 15 km ode mě, když nejsem u něj, tak jsme u mě doma, což znamená, že na blogování nemám upřímně moc náladu ani čas. Teď jsme navíc byli na 3 dny na Lipně, což pro nás byl výlet přes celou republiku. Bylo tam naprosto nádherně a já si konečně splnila sen, protože jsem o Lipně doma mluvila asi 3 roky :D. Pokud nevíte kam o prázdninách a máte k dispozici auto, určitě se tam podívejte :). Moje "dovča" na Lipně je i důvod toho, proč nebylo červnové Spotřebováno. 

Spotřebováno je jedna velká změna, kterou musím udělat. V poslední době jsem na tenhle typ článku neměla moc čas. Asi byste to neřekli, ale napsat tenhle článek mi trvá opravdu dlouho a já ten čas na to teď nemám. Navíc jsem se dostala na vysokou školu do Prahy, plánuju být na koleji a myslím si, že nemá cenu, abych si na pokoji shromažďovala prázdné produkty a pak o nich psala článek. To je hlavní důvod, proč jsem si řekla, že Spotřebováno prozatím ruším. Možná se k němu někdy vrátím, uvidíme. Abych vás ale neošidila o pravidelný článek, tak jsem si řekla, že bych začala dělat Favourites - tedy články o produktech, které jsem daný měsíc milovala a používala nonstop. Podle mě to bude prima změna, tak uvidíme, jak to půjde :). 

Co se ještě blogu týče, tak bych se chtěla zaměřit hlavně na recenze, nákupy a TOP 5 - to je taková malá série, kterou teď trochu zanedbávám, ale chtěla bych jí zase rozjet. Pokud VÁS napadá, co bych měla na blog zařadit, tak mi určitě dejte vědět do komentářů :).

26. června jsem měla 19té narozeniny a tak jsem si nadělila malý dárek. Ze stránek Zoevy (ano, je to asi moje nejoblíbenější značka kosmetiky) jsem si objednala jejich kompletní řadu rtěnek. Celkem 9 odstínů! :). Hrozně dlouho jsem je chtěla a jelikož byly všechny odstíny na skladě, řekla jsem si, že si prostě udělám radost :). Původně jsem chtěla udělat velký výlet do MACu a Sephory, ale nějak jsem to přehodnotila :). Takže se příští týden můžete těšit na recenzi a swatche všech 9ti odstínů :). Moc se na rtěnky těším!


To je asi vše, co jsem vám chtěla sdělit, takže se s vámi loučím :). Nezapomeňte, že mě můžete sledovat na Instagramu! :) A určitě mi napište do komentářů :).

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts