Nákup: theBalm

6:00:00 PM

Čauec :)

Pokud mě sledujete na Instagramu, tak jste si rozhodně všimli příspěvku o akci 2+1 zdarma na theBalm.cz. Tato akce moc často nebývá a když byla naposled (asi ne úplně naposled, ale co sem ji využila já), tak jsem vám taky psala článek :). Nicméně, během této akce si můžete do košíku hodit 3 produkty a nejlevnější z nich máte zdarma, navíc máte zdarma i dopravu, protože zcela určitě překročíte hranici 500 Kč. Je to skvělá příležitost na splnění pár snů nebo na vyzkoušení nových produktů, které vás lákají. Já jsem fakt ráda, že jsem si před pár dny nákup rozmyslela, protože bych zaplatila o hooodně víc než v rámci téhle akce! :). Tak se pojďme podívat na ty 3 produkty.


Já této akce využila i proto, že si ségra ke svým nadcházejícím narozkám přeje tvářenku Hot Mama!, takže jsem ji samozřejmě koupila a k tomu hodila dvě věci, které jsem dlouho chtěla já. Jelikož je tvářenka dárek, nebudu ji swatchovat, ale hodně lidí ji má za dupe pro NARS Orgasm, je hodně podobná i tvářence Rose Gold od Sleek, kterou já doma mám, není ale tolik do růžova. Hot Mama! je jeden z top produktů, co theBalm dělá, tak snad bude ségra spokojená (a možná si ji někdy koupím i pro sebe) :).



Druhým produktem, který jsem si pyšně odškrtla z wishlistu, je Cindy-Lou Manizer. Její ségru Mary už doma mám a používám ji téměř pokaždé, když do své kolekce sahám po rozjasňovači. Mary je šampaň odstín, Cindy je naopak do broskovo růžova. Teď když jsem opálená, tak bude skvělá jako přirozený rozjasňovač. Rozhodně není tak zářivá jako Mary, ale obličeji rozhodně dodá projasnění. V zimě bude parádní jako tvářenka, protože se na bledší tváři lépe ukáže. Určitě by se ale dala použít i jako oční stín. Textura je opět naprosto perfektní a pigmentace špičková, takže jsem moc ráda, že ji konečně mám doma :). Ještě mají třetí ségru Betty, která je hooodně bronzová, tak uvidíme, jestli mi při další akci přijde domů. 



Třetím produktem je úplná novinka od theBalm. Na trh byla uvedena před pár týdny a jedná se o Balm Desert, což je tvářenka a bronzer v jednom. Je to hnědý odstín s nádechem růžové a právě díky této kombinace se dá použít na téměř celé tváře. Dodá tváři definici, ale i ten růžový nádech a na léto bude naprosto perfektní. Já o tomto produktu slyšela poprvé od KathleenLights na YT a ta si ho moc chválila, tak jsem byla jen zvědavá, za jak dlouho ho nabídne i český eshop a k mému velkému potěšení to bylo téměř okamžitě. Samotný pudr je velmi jemný a měl by být dlouho držící. Na první pohled vypadá jako matný pudr, ale na světle má jemné odlesky, které krásně podtrhnou sluncem opálenou pokožku. Na opáleném obličeji vypadá božsky! Rozhodně must have produkt na léto!



TheBalm nikdy nezklame svým balením. Papírové krabičky mají stejný design jako samotné produkty a jsou prostě hezké a hravé :). Většinou na sobě mají i různé vtipné poznámky, které produkt nějak charakterizují. TheBalm je svým balením proslulý a rozhodně svou hru ještě zlepšují. 

S oběma produkty jsem moc spokojená a těším se, až si s nimi víc pohraju a zaexperimentuju. Od theBalm mě láká ještě několik produktů, tak doufám, že si je postupem času budu moct pořídit. Co se cen týče, tak úplná drogérka to není, ale pořád to není nic hrozného. Určitě se ale vyplatí čekat na různé slevové akce, asi jako na všech stránkách :D.


theBalm Hot Mama - 446 Kč (koupíte tady)
theBalm Cindy-lou Manizer - 499 Kč (koupíte zde)
theBalm Balm Desert - 449 Kč (koupíte tady



Máte doma taky nějaký produkt od theBalm? :) A jak se vám tahle značka líbí? Určitě mi o tom napište a nezapomeňte odebírat tento blog a sledovat mě na insta :).



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky jsem akci využila a objednala si tři paletky stínů :-) Nudetude, Nudedude, Meet matte a doma už mám Balmsai :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meet Matte jsem kupovala během poslední akce 2+1 a používám ji pořád! :) Určitě nebudeš litovat :) Na Tude i Dude koukám taky, ale četla jsem hodně rozporuplných recenzí, tak nevím :/

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts