Zoeva Cocoa Blend

8:30:00 PM

Zdravím všechny :)

Už dlouho jsem vám nenapsala nějakou recenzi, takže tady jednu máte. Zoeva totiž na trh přišla s novou paletkou očních stínů, takže jsem moc neváhala a hned jí koupila. Poslední 3 nové paletky jsem prošvihla, ale postupně si je dokoupím, protože vypadají nádherně a na wishlistu je mám napsané... To se nebojte :D. Chtěla jsem vám ale napsat o té nejnovější, abyste mohli podle článku zvážit, jestli má cenu ji kupovat nebo ne :). A jak je u Zoevy zvykem, tak za velice příjemnou cenu dostáváte produkt top kvality - tato paletka není výjimkou.


Na zadní straně paletky se opět setkáváme s velkými sliby... "Lepší pigmentace, jednoduché na rozetření a s vitamínem E". Teď už vím, že Zoeva má naprostou pravdu a nejsou to jen velké řeči. Stíny jsou navíc bez parabenů, minerálních olejů a ftalátů. Navíc si můžeme přečíst i chemické složení každého ze stínů, takže pokud máte nějakou alergii, můžete si to bez problémů zkontrolovat.

Paletka vám přijde v kartonovém návleku, který vypadá zcela totožně jako samotná paletka. Paletku tedy potom jen z obalu vysunete a voila. Jako každá ze zoeváckých paletek, tak i tato je extrémně tenounká a působí velice elegantně. Celý obal je ozdobený zlatým vzorováním, které se krásně leskne a na luxusu jen přidává. Paletka je bez zrcátka, ale to mě osobně vůbec nevadí. Každý stín má své jméno a políčka se stíny jsou chráněny průhlednou tvrdší fólií. 

Po otevření paletky na vás vykoukne 10 nádherných stínů, opravdu zajímavé barvičky, které vedle sebe vypadají krásně. Tato paletka - Cocoa Blend - byla inspirována bonbony v bonboniéře, od toho tématu se odvíjí i jména stínů. Přijde mi, že v porovnání s Naturally Yours Zoeva zapracovala na kvalitě stínů. Vůbec nepráší, jsou skvěle pigmentované a lesklé stíny hází nádherné odlesky! Stíny se shimmerem jsou neskutečně máslové, matné odstíny jsou také velmi pigmentované a hlavně nepráší. S Naturally Yours mám takový debilní problém... Stíny hrozně špiní balení kolem pánviček a já, jakožto magor na pořádek, balení pořád čistím. S těmito stíny tento problém nemám, což je super :). 
Co se barviček týče, tak jsou podle mě opravdu jedinečné. V paletce najdeme klasické stíny na běžné nošení, ale i hodně zvláštní a nevšední barvy, které budou perfektní na večerní líčení. To je další plus - s touto paletkou naprosto v klidu vytvoříte jak denní look, tak večerní look. Od klasických světle hnědých až po burgundy nebo černou se zlatými třpytkami. 
Díky vysoké pigmentaci se klidně obejdete i bez primeru, ale pokud byste chtěli stíny nosit od rána a pak večer i na párty, primer bych rozhodně doporučila. 



Pojďme k samotným stínům. Jak už jsem řekla, paletka obsahuje 10 stínu (1 stín má 1,5 g). V paletce je hned 6 finišů - matný, satén, metalický, duo-chrome, perlový a matný se třpytkami.
Nejdřív vám popíšu horní a poté spodní řadu, dobře? :D


Bitter Start - matný béžový stín, toto je rozhodně highlight stín celé paletky. Určitě by šel použít i přes celé víčko při velmi jednoduchém líčení.
Sweeter End - broskovo zlatý duochrome. Opravdu nádherná barvička, která bude ideální na každý den přes celé víčko a také pro nadcházející letní období. Přidat jen třeba linku z tmavě hnědého stínu a hodně řasenky a je to. Jeden z nejhezčích stínů v paletce. Já bych ho klidně i zkusila jako rozjasňovač pro obličej (na opálené pleti bude nádherný).
Warm Tones - červeno oranžový duochrome. Rozhodně jedna z nejzajímavějších barev celé paletky. Opět se bude skvěle hodit na léto, ale také na podzim. Já bych ho dala lehce do vnějšího koutku nebo do očního záhybu. Pokud ale chcete něco hodně odvážného, tak ho dejte přes celé víčko a jen doplňte řasenkou nebo umělými řasami.
Subtle Blend - bronzová oříšková barvička. Tento stín má shimmer, který hází nádherné odlesky a stín potom vypadá až kovově. Mně hodně připomíná Color Tattoo od Maybelline v odstínu On and on Bronze (Bad to the bronze).
Beans are White - matná hnědočerná. Hodně připomíná barvu hooodně hořké čokolády. Ideální pro vytvoření smokey eyes nebo jen pro prohloubení vnějšího koutku nebo jako linka.


Pure Ganache - světlá bronzovo zlatá. Další shimmer v paletce a asi nejhezčí stín ze všech. Na léto bude nádherný přes celé víčko a na podzim, když ho doplníte tmavě hnědým stínem do koutku a záhybu... Nádhera. Stejně jako Subtle Blend hází krásné odlesky a vytváří kovový dojem. Fakt moc povedený stín.
Substitute for love - matný stín se třpytkami. Jedná se o hodně teplou světle hnědou. Mně připomíná karamel. Bude fajn do očního záhybu při vytváření hodně teplého looku. Stín ale zajímavý i tím, že na první pohled je jen matný, ale má v sobě drobounké zlaté třpytečky. Ty dodají oku plastičnost.
Freshly Toasted - matná červenohnědá. Jako každý tmavší matný stín bude fajn do vnějšího koutku, ale třeba i na ztmavení spodní linky.
Infusion - matná černohnědá se zlatými třpytkami. Asi nejjedinečnější stín z celé paletky. Nebojte se, třpytky nejsou pouze nastříkané na povrchu pánvičky, jsou prostoupené celým produktem. Jen doufám, že z oka nebudou moc opadávat. S tímto stínem bych rozhodně použila nějaký lepivější primer.
Delicate Acidity - šedofialový shimmer. Opravdu nádherný stín, který bude skvělý přes celé víčko na večerní look. Doplnit světle růžovou nebo nude rtěnkou a budete za královny večírku :).



Zoeva kosmetiku prostě umí a tahle paletka není výjimkou. Už se moc těším, až ji začnu pořádně používat, protože kvalita stínů i samotné barvy jsou perfektní. Cena paletky je 527 Kč a je jednou z osmi, které Zoeva momentálně nabízí. Myslím si, že se ode mě postupně dočkáte recenzí na všech 8. Já se totiž do kvality jejich stínů zamilovala a přijde mi lepší dát pět set za super kvalitní paletku, než vyhazovat peníze na mono stínech, které budou třeba na prd. Momentálně mám největší zálusk na paletky Smoky a Mixed Metals a jelikož se blíží moje narozeniny, tak bych se nedivila, kdyby jedna z nich našla svou cestu ke mně domů. 

Paletku koupíte tady.

To je k recenzi vše :) Snad se vám paletka líbí stejně tak jako mě a třeba vám čirou náhodou taky za chvilku přistane doma, stejně jako tomu bylo u mě (pokud paletka není skladem, tak nebojte, Zoeva svůj sklad pravidelně doplňuje).

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Krásná paletky a krásné barvičky. Plánuju koupi jedné z paletek Zoeva a taky The Balm :-)
    Jsi krasna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě do některé běž :) Kvalita je top! :) od The Balm mám Meet Matte Nude a používám ji denně :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts