Spotřebováno: Duben a Květen 2015

9:25:00 PM

Ahojky :))

Možná jste si všimli, že nebylo žádné dubnové Spotřebováno. A to bylo zkrátka kvůli tomu, že jsem neměla čas ho napsat :D. Takže jsem si řekla, že duben spojím s květnem a bude jedno velké Spotřebováno. Uvidím, jestli napíšu o všem, co v mé tašce leží, protože jak tohle píšu, tak jsem se do ní ještě nepodívala, ale uvidíme :). Je toho totiž opravdu dost a já tento článek nechci psát celý den a ani nechci, abyste ho vy celý den četli :D. Takže pojďme na to.


Do první party jsem hodila dva sprcháče a odlakovač :D. Já vím, moc smyslu to nedává. O obou sprcháčích jsem vám už psala, ale ten od Radoxu je rozhodně můj oblíbenější. Hezky svěže voní a hlavně potom voníte i vy :D. Víte jak to myslím... Občas používáte tělový produkt, který hezky voní, ale po 5ti minutách už o nějaké vůni vůbec nevíte. Co se toho odlakovače týče, tak to byla hrůza :D. Řekli byste si, že když je odlakovač směřovaný pro suché a křehké nehty, tak že bude nehty nějak vyživovat. Prd :D. Po odlakování jsem měla nehty ještě nechutnější, takže jsem ho tak nějak přetrpěla a teď jsem narazila na úplně skvělý odlakovač, o kterém vám napíšu někdy příště.


Radox Uplifting Shower Gel
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 65 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

Bourjois Hydrate me!
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 65 Kč
kde koupit: v supermarketech a drogériích

Sally Hansen Moisturising Polish Remover
spokojenost: 2/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 80 Kč
kde koupit: drogérie DM


Další skupinu tvoří vlasové produkty. Velká stálice - suchý šampon od Batiste, tentokrát pouze v malé cestovní verzi. Když jsem byla v Liberci v Tigeru, tak jsem narazila na neparfémovaný šampon s minerály z mrtvého moře. Nic extra to nebylo, ale vlasy umyl dobře, škoda jen, že k němu nemají i balzám. Znova bych ale asi nekoupila, protože já mám přece jenom radši, když mi vlasy po umytí voní. Druhý šampon, který jsem vypotřebovala byl Q10 Plus Time Restore od Schwarzkopf. To je taková ta profesionální řada. Tyhle šampony se prodávají asi v 6 různých druzích, každý má mít jiný účinek. Mezi námi... Nebylo to nic světoborného. Prostě normální šampon a navíc mám pocit, že se z vlasů nedokázal úplně dokonale vymýt a zanechával takový ten ulepený film, kvůli kterému nejsou vlasy nikdy dokonale hebké a umyté. Takže znova rozhodně ne. Za ty peníze to nemá cenu. A poslední vlasový produkt je sprej na vlasy od L'Oréal Professionnel. Byl z řady na poškozené vlasy. Já ho doma měla hrozně dlouho, protože jsem ho na začátku neměla ráda. Když jsem ho stříkala do vlasů podle návodu, tak jsem je druhý den měla hrozně mastné. Pak jsem si ale řekla, že mi to nemůže v koupelně sedět věčně a začala jsem produkt aplikovat jen na konce vlasů. Nevím, jestli to dělalo nějaké velké zázraky, ale aspoň jsem našla využití.




Batiste Dry Shampoo
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 49 Kč
kde koupit: v parfumériích Douglas

Tiger Dead Sea Mineral Shampoo
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 150 Kč
kde koupit: kamenné obchody Tiger

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Time Restore
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 200 Kč
kde koupit: na internetu nebo kadeřnické salony

L'Oréal Professionnel Absolut Repair Cellular
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 200 Kč
kde koupit: na internetu nebo kadeřnické salony


A teď se přesouváme ke krémům :). Jedním z nich byl tělový olej od Nivea. Jako docela to šlo, ale byl fakt hoodně mastný a moc se nevsakoval, takže mi přijde, že jsem většinu stejně o hodinu později vetřela do trička a kalhot. Jako první si ho koupila mamka a vlastně mi ho dala, protože měla stejný problém. Další krém, který mi taky dala mamka, bylo tělové mléko z Manufaktury, z jejich vinné řady. Mně tato řada hrozně příjemně voní, takže to byl plus, ale při používání pozor. Mléko je hrozně moc tekuté a z lahve se valí neskutečnou rychlostí :D. Já většinou vylila hrozně moc a místo jedné nohy jsem měla produktu na namazání celého těla :D. Krém byl hodně lehoučký, takže teď na léto by mohl být fajn :). Poslední tělový krém, který jsem vypotřebovala byl od Dermacolu z jejich Aroma Ritual řady. Tato řada nabízí několik vůní a já si vybrala tu višňovou. Dermacolý krémy a sprcháče jsou proslulé svou intenzivní vůní a "šťavnatostí". Co se produktu, který byl uvnitř, týče - takové průměrné tělové mléko, nic extra to nebylo, ale svou práci odvedl dobře :). Pokud ale máte radši neparfemované produkty na tělo, tak po tomto ani nekoukejte. Posledním "krémem" bylo vlastně pleťové sérum od L'Oréalu. Já o něm hodně slyšela od zahraničních blogerek a youtuberek a všechny si ho hrozně moc chválily, jak pleť opravdu mění a vylepšuje a já tedy nic takového nepocítila. Navíc jsem potom pleť měla takovou ulepenou a hlavně jsem balení spotřebovala poměrně rychle, takže u mě spíš zklamání :/.


Nivea Smooth Sensation tělový olej
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 120 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

Manufaktura Vinné tělové mléko
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: 189 Kč
kde koupit: v kamenných obchodech nebo tady

Dermacol Povzbuzující tělové mléko 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 90 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

L'Oréal Paris Skin Perfection pleťové sérum
spokojenost: 2/5
koupila bych znova: ne
cena: 220 Kč
kde koupit: v drogériích DM a Rossmann


Jsme u předposlední skupiny produktů, což je takový další mišmaš :D. Spotřebovala jsem deodorant od Fa, který jsem dostala v sadě spolu se sprcháčem. Byl fajn, hezky voněl a nenechával bílé fleky. Možná bych někdy koupila znova, ale jsem víc zvyklá na svůj sprej od Adidas :). Další vypotřebovaný produkt je micelárka od Garnier. Podle mě nejbližší náhrada Biodermy, za zlomek ceny. Nedráždí pleť ani oči, dokonale odlíčí a nenechává pleť ulepenou. Určitě koupím znovu, jen na to vždycky v drogérce zapomenu. Posledním produktem této party je gel na pleť opět od Garnier. Já ho používala na komplet odlíčení make-upu nebo i na nenamalovaný obličej, prostě jen na vyčištění. Byl super, nepálil mě v očích, vše odlíčil, takže jsem potom jen obličej dočistila micelárkou. Navíc i oceňuji balení s pumpičkou. 


Fa NutriSkin Deo Protection
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 70 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

Garnier Skin Cleansing micelární voda
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 180 Kč
kde koupit: v drogériích DM a Rossmann

Garnier Pure odličovací čistící gel 2v1
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano 
cena: cca 110 Kč
kde koupit: v drogériích DM a Rossmann


Pomalu, ale jistě se řítíme do cílového prostoru. Na závěr jsem si nechala vypotřebovanou dekorativku. To vezmem rychle :D. 3 tubičky korektoru od Essence a Stay Matte pudr jsou klasika. O EOS jsem vám už taky psala. Já tyhle balzámky mám moc ráda a tahle příchuť byla zatím moje nejoblíbenější (Tangerine). Tyto "voskovitější" balzámy jsou super pod sušší rtěnky, protože na rtech udělají bariéru a rty se potom tolik nevysušují. Když jsem byla jednou v H&Mku, tak mě zaujal jejich balzám na rty, který doslova vypadá jako tyčinkové lepidlo :D. A byla jsem hrozně mile překvapená, balzám byl fakt hrozně fajn a pokud ho někdy uvidím znova, tak určitě koupím klidně dva. A do koše letěla i řasenka od Rimmelu, na kterou jsem psala celý článek. Je to ta s arganovým olejem a pro mě to byl velký love hate produkt :D. Nejdřív jsem ji nesnášela, potom trochu vyschla a byla super, potom zase nic moc a těsně před vyhozením byla zase fajn :D. Znovu bych tuhle cestu už asi absolvovat nechtěla, ale pokud hledáte řasenku, která vám řasy jen pročeše a lehce je nabarví, tak tuhle zkuste :).



Essence Stay All Day 16h Long-lasting Concealer 
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 80 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann 

Rimmel London Stay Matte Powder
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 100 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo DM

EOS Lip Balm Tangerice
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 150 Kč
kde koupit: v USA nebo třeba tady

H&M Lip Balm Apple & Vanilla
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 49 Kč
kde koupit: v kamenných prodejnách H&M

Rimmel Wonder'Full 
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 200 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo DM



Jupí, jupí, jupí! Jsme konečně na konci tohoto megadlouhého dílu. Nakonec jsem napsala o všem, co v tašce bylo, tak doufám, že to oceníte. 

Postupně se chci dostat do nějakého rytmu, alespoň článek za týden. Příští týden se tedy můžete těšit na recenzi nového produktu od Zoevy, tak se těšte (pokud mě sledujete na Instagramu, tak už víte, co to bude) :). Měli byste třeba zájem i o článku ohledně oblečení na léto? Já totiž nedávno udělala velkou objednávku na eshopu H&M, tak bych mohla třeba napsat i o tom :). 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts