Zpátky do školy: Sada pro přežití

9:39:00 AM

Hola hola, škola volá

Už jen pár dní a školáci budou zpátky ve škole. Mě čeká poslední rok na gymplu a za těch 8 let jsem už přišla na to, co musím s sebou nosit v kabelce, abych byla připravená na každou nečekanou situaci. A řekněte mi, kolikrát za vámi přišla kamarádka, jestli nemáte to a to a vy ste jí museli s lítostí říct, že bohužel ne. V následujícím seznamu vám řeknu, co s sebou nosím já a dám vám i nějaké tipy :))


SADA PRO PŘEŽITÍ

1. hřeben + gumička a pinetky
2. papírové kapesníčky
3. antibakteriální gel na ruce
4. cestovní velikost suchého šamponu
5. náplasti
6. krém na ruce
7. balzám na rty
8. pilník
9. šminky
10. žvýkačky nebo mentolové bonbony
11. zrcátko
12. parfém/tělový sprej
13. prášky proti bolesti

Zdá se vám to hodně? Samozřejmě můžete tento seznam upravit podle svých potřeb :) Pokud se vám zdá zbytečné tahat voňavku, klidně jí do tašky nedávejte, atd. atd. Toto jsou věci, o kterých vím, že jsem je mnohokrát potřebovala já nebo kdokoliv jiný ve třídě.

Všechny tyto věci můžete v pohodě naskládat do menší kosmetické taštičky, já je ale většinou nosím buď jen tak v kabelce a nebo na místech, o kterých vím, že je mám pořád po ruce a můžu je tedy rychle použít. Například pilník na nehty a balzám na rty nosím v penále, protože ho mám celý den na lavici a nemusím pořád hledat v celé kabelce.


Hřeben, gumička, sponky a suchý šampon jsou velcí pomocníci před a po hodinách tělocviku :) Já mám malinký Batiste suchý šampon a ten nezabere žádné místo a určitě budu vděčná, že ho v kabelce budu nosit. Gumička se hodí vlastně kdykoliv, kdy vás začnou štvát rozpuštěné vlasy, které vám akorát lezou do očí. :) Sponky přichytí neposedné vlasy a celý den se o účes nemusíte starat. :)


Co se týče antibakteriálního gelu - já mám ráda pocit čistých rukou a když sem venku a vím, že budu jíst rukama, vždycky si ruce gelem umyju. Navíc pokud jste kuřák a ruce si gelem po kouření vyčistíte, odstraní to nepříjemný zápach z prstů :) 
Náplasti se vám budou hodit při drobném říznutí, když se vám udělá nepříjemná záděra a hlavně je můžete použít na puchýře :). Takže si třeba do peněženky dejte 3 různé velikosti a máte vystaráno.
Ohledně šminek... Já s sebou nosím korektor, pudr se štětcem a rtěnku nebo lesk, který mám ten den zrovna na sobě :) To úplně stačí :) S malováním jde ruku v ruce malé kapesní zrcátko :)
No a poslední věc, kterou nějak více rozepíšu jsou prášky proti bolesti. Ať už je to Ibalgin nebo Brufen, nebo cokoliv jiného - určitě se vám stalo, že ráno vstanete a prostě se necítíte ve své kůži. Ve škole vás začne bolet hlava nebo vás chytne migréna a teď zoufale po spolužácích sháníte prášek. Stačí když si z celého platíčka odstřihnete 2 prášky a máte tak pomocníka v případech nouze. :)



Pokud nosíte brýle nebo čočky, určitě do batohu nebo kabelky přihoďte náhradní čočku a pouzdro s tekutinou. Nezabije vás, když přibalíte i pouzdro s brýlemi, protože se vám může snadno stát, že vás čočky budou dráždit a budete rádi, že si oči můžou odpočinout za brýlemi :)

Zamyslete se sami, co všechno by se vám mohlo hodit :) V dnešní době seženete cestovní verze snad od všech produktů, takže s sebou rozhodně nemusíte tahat litrové lahve :D :) 

Snad vám tento článek pomohl a třeba vás i inspiroval :) Jaké věci jsou ve vaší sadě pro přežití pro dlouhé školní dny? :))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts