Nákup: www.galaxieprani.cz

6:57:00 PM

Hellooooo :))

Dnes tu pro vás mám článeček o tom, co jsem si objednala z mé oblíbené stránky Galaxie přání. Ano, opět jsem si od nich něco objednala... Jenže já si nemůžu pomoct! Mají produkty, které vidíte u zahraničních youtuberek a blogerek a české krámy a jiné eshopy je prostě nevedou a navíc mají super ceny, no a já si ráda dělám radost :D Dobře, dost bylo výmluv :) V krátkosti vám představím, co jsem si tentokrát koupila :)



Tentokrát jsem koupila 7 produktů - péče o rty, péče o pleť a tělová kosmetika - výjimečně žádná dekorativka :D

Chci teď na začátku říct, že balíček mi přišel dnes ráno, takže jsem ještě nic nezkoušela :) Ale rozhodla jsem se, že bych na nějaké produkty mohla udělat recenze, abyste věděli, jak pracují a jestli má cenu, za ně utrácet peníze. :)

Prvním produktem jsou 3 balení odličovacích ubrousků od firmy Purex. Jedná se o sadu 3 balíčku (každý po 25 ubrouscích) - prvním balením je Deep Cleanse (hluboce čistící), druhým je Exfoliating (peelingové) a poslední balení obsahuje ubrousky 3 v 1 - odstraňují make-up, tonizují a hydratují pleť. A cena? Pouhých 59 Kč za 75 ubrousků! Takže neváhejte, protože na stránkách píší, že mají pouze limitované množství a odličovací ubrousky za 59 Kč jen tak neseženete. Produkt najdete v tomto odkazu.


Druhým produktem je pleťová maska od značky Cyclax. Jedná se o vysoce hydratační masku s oleji z pupalky (evening primerose) a zrníček z vína. Musím říct, že vůně není nic moc. Konzistencí je spíše taková krémová a hustější, není čirá. Hodlám ji použít dnes večer a uvidím, jaká bude moje pleť po smytí. Já osobně mám spíše mastnější a aknózní pleť,  ale i tu je potřeba správně hydratovat a jelikož používám hodně produktů na redukci vzniku mastnoty v pleti, a rozhodně nechci skončit se šupinatým a vysušeným obličejem, myslím si, že použití této masky jednou týdně bude fajn. :) Tento druh již na e-hopu bohužel nemají, ale mají jiný typ a to chladící pleťovou masku s vitaminem E a okurkou. Stojí 69 Kč a najdete ji zde.




Další věcička je velký světový hit, o kterém si myslím, že se ví i u nás. Mluvím o CARMEX balzámu na rty. Já si koupila originální verzi, ale můžete vidět i třešňovou, limetkovou a myslím i vanilkovou příchuť. Tento balzám nejenže hydratuje, ale i léčí. Obsahuje spoustu skvělých ingrediencí, které napomáhají rtům, aby nebyly popraskané, vysušené a napjaté. Já měla Carmex dlouho napsaný na svém Wishlistu, tak jsem byla ráda, že jsem si mohla jednu položku odškrtnout. :)) Kalíšek obsahuje 7,5g a koupíte ho za 89 Kč (odkaz zde). 
Na rtech má jemně peprmintový pocit a voní tak nějak přírodně :D Máslově, řekla bych :D
Pokud bude skutečně tak dobrý, jak se všude píše, určitě ho budu kupovat dál. Protože EOS balzámy (které miluju) v Čechách seženete cca za 150 Kč a za tu téměř stejnou cenu můžu mít dva Carmexy :) 
Mám teď jeden neotevřený EOS doma ve skřínce, takže bych možná mohla udělat porovnání těchto dvou opěvovaných balzámků :))


Poslední 4 produkty rozdělím do dvojic :) První dvojicí jsou sprchové gely od značky Possibility. I ty jsem měla na Wishlistu, takže jsem s radostí mohla odškrtnout :). Tyto produkty jsou popisovány jako 3v1 - sprchový gel, pěna do koupele a šampon. Rozhodně je neplánuji používat jako šampon, ale zbylé dvě funkce určitě vyzkouším. Mám vůně Blueberry Pancakes a Marshmallow Frosting - a musím říct, že voní pohádkově. Velice sladce a skutečně odpovídají svému názvu. I přítel byl z vůní unesený. :) Balení je obrovské - přesněji 525 ml. A super věc je, že na čelní straně láhve máte recept na jídlo, podle kterého je sprcháč pojmenovaný. Takže já vím, jak udělat borůvkové palačinky a marsmallownovou polevu :D 
Tyto sprcháče jsem kupovala s myšlenkou, že si je doma schovám a budeme je s přítelem používat, až zrekonstruujeme byt, ale to máme v plánu až kolem března - května, tak jsem zvědavá, jestli na ně do té doby skutečně nesáhnu :D 
Každopádně jeden kus stál 69 Kč a v e-shopu mají celkem 5 vůní (nabídka zde). (a já postupem času určitě koupím i jiné vůně a schovám si je :P)


Posledními dvěma produkty jsou krémy na ruce. Jeden z nich od firmy Natura Siberica, ten druhý od firmy Oblepikha Siberica. Přijde vám to podobné? Nepletete se :) Jedná se o jednu velkou firmu (originálně Natura Siberica, myslím) a ta má pod sebou Oblepikhu, což je řada produktů (péče o vlasy a tělo), které obsahují rakytníkový olej. 
Krém s rakytníkem jsem koupila ségře a plánuji dát jí ho buď k svátku nebo k Vánocům (ano, jsem ten typ, co vánoční dárky nakupuje už v létě).
Krém od Natury jsem koupila pro sebe :) Jedná se o krém vhodný na zimu, takže bude hodně hydratační. Obsahuje sibiřský bílý mech a olej z šípku Dahurica. Moc se na něj těším, protože já mám v zimě skutečně hodně suché ruce, takže ho budu nosit v kabelce, abych ho mohla kdykoliv použít. 
Na webu bohužel v nabídce nemají už ani jeden z těchto krémů, ale Natura Siberica má více druhů z této řady, tak si snad vyberete podle toho, co očekáváte (podívejte se zde).




To je k dnešnímu nákupu vše :) Myslím si, že se v budoucnu budete moct těšit na nějaké recenze produktů, které jste dnes viděli. Ještě bych chtěla říct, že nabídka toho e-shopu se hodně často mění. Buď přidají úplně nové kousky a nebo naskladní to, co vyprodali. Takže pokud byste například měli zájem o masku, která teď  nabídce není, neznamená to, že za měsíc tam nebude :) Takže prostě kontrolujte a neváhejte :) 



Pokud máte nějaké vlastní zkušenosti s nějakým z těchto produktů, určitě mi napište do komentářů :)



Mějte se a smějte se :)))





You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts