E.L.F. štětce

9:48:00 AM

Všechny zdravím :)

Po recenzi štětců od Real Techniques vám přináším hodnocení dalších štětců. Tentokrát budu psát o mé sbírce štětců od E.L.F. (www.elfkosmetika.cz). Jak mnoho lidí ví, E.L.F. je velmi levná kosmetika, ale z mé zkušenosti je to buď Hit or Miss. Některé produkty jsou vážně skvělé, špičková kvalita a výdrž a u některých už tomu tak není. Když dáte 40 Kč za stíny, tak nemůžete očekávat nějakou extra kvalitu, ale je to o tom zkusit co vás zajímá a třeba vás to překvapí. 


Tuto kosmetiku můžete sehnat pouze na internetu, což je další nevýhoda, protože si nemůžete vyzkoušet texturu a barvy produktů. Ale musím zaklepat - cokoliv jsem si já koupila, byla super a nemůžu si stěžovat. Chce to prostě číst recenze na netu a říct si, jestli tu věc využijete nebo ne. Často také narazíte na různé akce - buď je zdarma poštovné při nákupu nad 400 Kč nebo jsou různé slevy na jednotlivé řady. 

Teď už k samotným štětcům. Já osobně mám 7 štětců z řady STUDIO a 2 štětce z ESSENTIALS řady. Studio štětce stojí 97 Kč/kus kromě kabuki štětců, které jsou za 131 Kč, respektive za 222 Kč. Essentials řada je mnohem levnější a jeden kus stojí 39 Kč. 


Kabuki Face Brush stojí oněch 131 Kč a je naprosto perfektní! Já ho používám na pudrování celého obličeje. Je krásně jemný a za několik měsíců používání mi nevypadla ani jedna štětina. Je krásně hustý, takže pudrové produkty krásně zapracuje. 
Powder Brush je skvělý jak na pudr, ale i na tekutý make-up. Když jsem ho používala s tekutými produkty, nechával mi na obličeji viditelné tahy, takže ho používám výhradně na pudry. Dříve to byl můj každodenní štětec na pudr, ale postupně ho nahradil Face Kabuki, takže dnes Powder Brush používám na finální blending bronzeru a tvářenky, abych na tváři neměla tvrdé linie. Je krásně hustý a hustě balený a opět - žádné vypadávaní chlupů. 
Complexion Brush je můj každodenní štětec na bronzování obličeje. Je široký, ale střižený lehce do špičky, takže je z boky více plochý. Tedy ideální pro kontury pod lícní kostí. Díky dlouhým štětinám produkt hezky rozetře a přitom je linie přesná. Má krásně jemné štětiny, které nevypadávají. 
Stipple Brush je asi jediné zklamaní v mé E.L.F. sbírce. Je sice hezky jemný, ale štětiny vypadávají jako blázen! Při každém mytí jich minimálně 6 vypadne. Navíc není moc hustý. Moc ho nepoužívám, ale občas, když se chci ujistit, že mám vše dobře rozetřeno, obličej s ním přejedu a nějakou malou práci udělá. Ale za mě velké ne. 
Small Stipple Brush je malý, a mnohem povedenější, bráška toho předešlého. Neztrácí chlupy, je krásně hustý a jemný. Občas ho používám na tvářenku, pokud nechci extra výraznou pigmentaci, ale také vím, že ho mnoho žen používá na tekutý make-up a tekutou tvářenku. Tyto duo-fiber štětce obecně jsou velmi dobré na tekuté produkty, jen to chce se s nimi naučit pořádně pracovat.
Blush Brush byl kdysi můj každodenní štětec na tvářenku, ale v současnosti ho nahradil Blush Brush od Real Techniques. Tento štětec od E.L.F. je drobný, něco jako zmenšenina Complexion Brushe. Je střižený lehce do špičky, takže já ho teď používám na rozjasňovač na lícní kosti. Budu se opakovat, ale je velmi jemný, chlupy nevypadávají a svou službu už tak rok vykonává skvěle.
Eyeshadow "C" Brush je poslední štětec ze Studio řady, který mám. Už podle názvu je na oční stíny a slouží k obecnému nanešení stínu na celé víčko. Má kratší štětiny, takže je na tuto práci perfektní. 


Obecně bych štětce ze studio řady zhodnotila velice pozitivně. V porovnání cena vs. kvalita je to jasné. Za 97 Kč máte doma perfektní štětec špičkové kvality, který vám bude službu dělat velice dlouho. Jsou jemné, chlupy neškrábou a velice pěkně zapracovávají produkty do pleti. 

Professional Eyeshadow Brush je jedním ze dvou štěců ze základní řady, které mám. Ve zkratce je to levnější verze "C" štětce z profesionálky. Krásně nanese stín na celé víčko. Je jemný, neškrábe a neztrácí chlupy.
Professional Blending Eye Brush je díky svému tvaru i jménu ideální na blending stínu v očním záhybu. Není to žádný velký chlupáč, takže se jedná spíš o přesnější aplikaci, ale je krásně hebký a stín aplikuje na jedničku.


Tyto dva štětce ze základní řady jsem koupila na základě recenzí a rozhodně nelituji. I za 39 Kč můžete doma mít perfektní pomůcku, která vám usnadní práci. Při dalším nákupu určitě koupím minimálně 2 Eyeshadow štětce, protože takovýchto obyčejným a základních štětců není nikdy dost.

Na závěr bych tedy chtěla říct, že pokud chcete nějaký E.L.F. štětec vyzkoušet, určitě do toho jděte. Cenová relace je perfektní pro začínající ve světě make-upu, protože dát 100 Kč za štětec není nic v porovnání 350 Kč za štětec jiné značky, ale přesto stejné kvality. 

Doporučuji ale počkat na nějakou akci, která na eshopu poběží, protože i přes to, že je kosmetika levná, vždy je fajn nějakou tu korunu ušetřit. Takže za mě velké ANO! :)

To je recenzi vše a já se na vás budu těšit u dalšího článku. :) 



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts