Sbírka: Náhrdelníky

7:50:00 AM

Ahoj všem :)

po delší pauze mám pro vás další článek o kterém jsem dlouho přemýšlela, jestli ho mám vůbec uveřejnit. Rozhodla jsem se vám představit svou sbírku masivních náhrdelníků. Jedním z důvodů, proč jsem toto chtěla udělat bylo to, že právě velké náhrdelníky jsou teď velice v módě a neskutečně dokáží okořenit i zdánlivě nudný out fit :). Co mě ale trochu odrazovalo bylo to, že některé jsem kupovala před lety v kamenných obchodech, a tak už nejsou k sehnání, ale některé jsem kupovala i online a ty by k sehnání být měly.

Tak jdeme na to! :)
Mám celkem 9 kousků ve své sbírce. Pro někoho to bude moc, pro někoho málo (já se řadím do této skupiny). Říkám si ale, že tento počet je tak akorát, protože všechny poctivě střídám, a tak jsem zbytečně nevyhodila peníze za něco, co mi jen leží doma.

První náhrdelník jsem kupovala poměrně nedávno. Pořizovala jsem ho v OC Nisa v Croppu. V průběhu července ve všech obchodech byly neskutečné slevy a tohohle mazlíka jsem pořídila s 50% slevou za 99 Kč. Podle mě má takový indiánský nádech, ale přitom není nijak extra výrazný a sladit ho můžete s černou, bílou, ale i s odstíny modré, které na náhrdelníku jsou.


Tento náhrdelník je asi můj nejoblíbenější. Kupovala jsem ho na www.svetshopaholiku.cz, za 249 Kč (odkaz přímo na náhrdelník). Na této stránce je neskutečný výběr všech možných velikostí, barev, materiálů a to vše za skvělé ceny. Takže pokud nějaký náhrdelník sháníte, určitě se na tuto stránku mrkněte :) 
Když jsem tento kousek přidávala do nákupního košíku, měl hezké barvičky - na léto ideální. Když ale přišel, málem mi vypadly oči. Všechny barvy jsou krásně neonové a výrazné a hned jsem se do něj zamilovala. :) Myslím si, že hezky oživí i tmavý zimní nebo podzimní out fit a už se nemůžu dočkat, až ho budu nosit víc. 


Společně s předešlým náhrdelníkem jsem objednávala i tento další. Ten koupíte v setu společně s náušnicemi, které jsou akorát zmenšeninami výrazného ornamentu. Sada stojí 349 Kč a je k mání tady. Tento kousek je díky svým tlumeným barvám více elegantní, například do divadla nebo na pracovní schůzku, ale já jakožto student ho budu nosit i do školy, když budu mít náladu se více vyfiknout :)) I samotné náušnice jsou krásné, ale spolu s náhrdelníkem bych je nenosila - na mě by to bylo až moc výrazné. Ale proti gustu... :)


Tento náhrdelník patří k těm elegantnějším v mé sbírce. Kupovala jsem ho v prosinci v Lindexu v Centru Černý Most. Byl ve slevě a myslím, že jsem platila cca 150 Kč. Přesně si to nepamatuji :/. Skládá se ze zlatého řetízku, stříbrných kamenů a 6 tmavě modrých růžiček. Růžičky mají takový ten duochrome efekt, jako například laky na nehty, takže se jejich barva mění z modré na zelenou až fialovou. Prostě krása :)) Tento kousek jsem nosila k saku, k šatům, prostě společensky.


Posledním více společenských kouskem je tento opravdu velký náhrdelník z H&M. Kupovala jsem ho ve stejný den jako ten z Lindexu a opět byl ve slevě :D. Stál myslím okolo stovky a původně to bylo víc než 300 Kč. Prostě šílenost. Tento náhrdelník jsem měla na vánočním večírku firmy, ve které pracuje přítel a sladila jsem ho s bílým tílkem, černým sakem a džínami :) Taková ležérní elegance. Naneštěstí uprostřed vypadl malý kamínek, ale hej! :D To mě nezastaví, abych ho nosila dál. Není to absolutně vidět. :)


Nejpopulárnějším typem výrazných náhrdelníků jsou řetězy. Já mám dva. Jedním z nich je tento kousek z New Yorkeru za 149 Kč. Barvu má stejnou jako růžičky na jednom z předchozích kousků. Prostě modrý duochrome, který hází odlesky do fialova. Taková olejová skvrna :D Úplně nádherně vypadá k tmavým tričkům nebo tílkům. Možná byste si řekli, že je to až moc tmavé, ale já si myslím, že to hezky ladí a jde to ruku v ruce.


Druhým ze řetězů je tenhle dvojtý. Jeden je klasika stříbrný a druhý neonově růžový (na fotce jsou ty barvy fakt mimo :D). Kupovala jsem ho loni v létě v H&M jak jinak než ve slevě :D MYslím, že stál cca 200 Kč. Tento je opravdu těžký, takže ho nosím jen zřídka, ale opravdu krásně okoření nudný out fit. Nic víc nevím, co k němu říct :D Prostě palec hore :)))


Tento chlapík byl úplně první zástupce v mé sbírce. Kupovala jsem ho v New Yorkeru, za 150 Kč max. Vím, že tento náhrdelník je ten typ, že jedné skupině lidí se líbí a té druhé přijde fakt divný. Mně se líbí (pochopitelně), ale pokaždé, když jsi ho vezmu do školy, schytám komentáře typu, že je to jako obojek pro psa, nebo že je to držák na čelist :D Prostě spolužáci :D Hodí se k mnoha kouskům oblečením, protože je klasicky stříbrný a dá se tak bez problému zkombinovat.


Tohoto motýlka jsem si nechala na závěr, protože ho téměř vůbec nenosím :D Kupovala jsem ho v New Yorkeru (opět). Říkala jsem si, že neonová žlutá bude skvělá na léto, ale nevím, moc se necítím, když ho mám na sobě. Možná jen musím najít způsob, jak ho lépe spárovat, aby se mi opravdu líbil, ale nevím... Tohle je jediný kousek, kterého trochu lituju, že jsem těch pár korun za něj dala. :)



A to je vše! :)) Byla to fuška, musim říct :D Omlouvám se, že jsem v tomto článku asi 156784x použila slovo náhrdelník nebo kousek :D Co se dá dělat.... 
Ještě pro vám mám dva typy. Prvním z nich je kupování těchto náhrdelníků ve slevách. Opravdu nemají hodnotu 500 Kč, jak jsou všude nasazeny a je prostě fajn si počkat, až jejich cena spadne tak o 10 pater dolů. Druhým typem je kombinovat je s minimálními dalšími doplňky. Takže drobné pecky jako náušnice a hodinky (já nosím hodinky každý den) a to stačí! Nechcete vypadat jako od cirkusu a hlavně - tyto náhrdelníky jsou dělány na to, aby poutaly pozornost, proto nechcete upozorňovat na další doplňky. :)


A to je pro dnešek vše :)) V případě jakýchkoliv dotazů, piště do komentářů :)
Budu se na vás těšit u dalšího příspěvku! :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts